Windows Live Hotmail

25-07-2007 09:00 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik had eerst een gewoon hotmailaccount, maar nu heb ik ineens de nieuwe windows live hotmail-versie. Weet iemand hoe ik dit terug kan draaien? Ik kan er niets op vinden, hij is heel langzaam enz. Kortom ik kan er niet echt mee overweg en wil gewoon de oude versie terug! Wie weet hoe?



groetjes LL
Alle reacties Link kopieren
Idem bij mij. Ook ik wil die oude versie terug. Ik heb gister een email gestuurd naar hotmail met de vraag of je het oude weer terug kan krijgen. Als ik antwoord van ze krijg dan zal ik het hier posten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ow, dan ben ik niet de enige die er problemen mee heeft. Zo kan ik ook niet via de normale weg op een msn-groep komen, is wel makkelijk als je dezelfde hobby's hebt.
Alle reacties Link kopieren
me 2 raar hoor ik heb er niet eens om gevraagt, de oude was veel overzichtelijker(die zijn we gewent he)
Alle reacties Link kopieren


Ik weet wel hoe je het kan veranderen, maar het vervelende is dat hij het eens in de zoveel tijd weer automatisch (ongevraagd, grr) omzet naar dat Live mail. Dan moet je het dus steeds weer terug zetten. Als iemand weet hoe je dát voorkomt hoor ik het graag....



Maar zo verander je het (voor voorlopig): Je gaat als je in je inbox zit naar de knop "Options" dan naar "meer opties" (geloof ik, ik kan het er nu niet bijhalen want ik heb dus alwéér geswitcht). Dan "Switch back to msn hotmail"

Dan krijg je een bericht dat ze het jammer vinden dat je niet tevreden bent enz.. daar klik je weer op "switch". Dan krijg je een vragenlijstje voorgeschoteld, als je daar geen zin in hebt staat in het blauw iets zodat je het niet hoeft in te vullen, daar klik je op. Als het goed is, is het nu veranderd en anders moet je even opnieuw inloggen en is het dan veranderd.


Alle reacties Link kopieren
Hoi Minoush,bedankt! Ik ga het meteen proberen. Ik hoop niet dat ze hem bij mij ook steeds weer omzetten...

En Mylenevalerie ik ben nog wel benieuwd naar de reactie van hotmail...

Op zich is het niet rampzalig natuurlijk, maar ik vind het gewoon vervelend dat ze hem ongevraagd overzetten, waardoor alles nu veel langzamer is en ik allerlei dingen niet meer terug kan vinden! Terwijl de oude versie het perfect deed! Nieuw is niet altijd beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde. Had deze versie al eerder gezien bij een ander account.



Ben niet terug geswitched. Wel irritant dat de pagina constant aan het laden is (bij firefox dan).

Maar vind het wel handig dat je hier kan zien of je een email hebt beantwoord of geforwarded. En dat je kan instellen dat alle verzonden email wordt opgeslagen. Of kon dat bij de oude versie ook al????
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel hoe je het kan veranderen, maar het vervelende is dat hij het eens in de zoveel tijd weer automatisch (ongevraagd, grr) omzet naar dat Live mail. Dan moet je het dus steeds weer terug zetten. Als iemand weet hoe je dát voorkomt hoor ik het graag....



Maar zo verander je het (voor voorlopig): Je gaat als je in je inbox zit naar de knop "Options" dan naar "meer opties" (geloof ik, ik kan het er nu niet bijhalen want ik heb dus alwéér geswitcht). Dan "Switch back to msn hotmail"

Dan krijg je een bericht dat ze het jammer vinden dat je niet tevreden bent enz.. daar klik je weer op "switch". Dan krijg je een vragenlijstje voorgeschoteld, als je daar geen zin in hebt staat in het blauw iets zodat je het niet hoeft in te vullen, daar klik je op. Als het goed is, is het nu veranderd en anders moet je even opnieuw inloggen en is het dan veranderd.




Dat was voorheen wel. Tenminste, ik heb het een keer meegemaakt en toen kon ik hem weer terug zetten. Toen kreeg ik ook direct antwoord hoe ik het moest doen. Ik heb nog geen antwoord dus ........



Oja nu gekeken maar die functie zit er nu niet meer bij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren




quote: Minoush reageerde



Ik weet wel hoe je het kan veranderen, maar het vervelende is dat hij het eens in de zoveel tijd weer automatisch (ongevraagd, grr) omzet naar dat Live mail. Dan moet je het dus steeds weer terug zetten. Als iemand weet hoe je dát voorkomt hoor ik het graag....



Maar zo verander je het (voor voorlopig): Je gaat als je in je inbox zit naar de knop "Options" dan naar "meer opties" (geloof ik, ik kan het er nu niet bijhalen want ik heb dus alwéér geswitcht). Dan "Switch back to msn hotmail"

Dan krijg je een bericht dat ze het jammer vinden dat je niet tevreden bent enz.. daar klik je weer op "switch". Dan krijg je een vragenlijstje voorgeschoteld, als je daar geen zin in hebt staat in het blauw iets zodat je het niet hoeft in te vullen, daar klik je op. Als het goed is, is het nu veranderd en anders moet je even opnieuw inloggen en is het dan veranderd.


Dat was voorheen wel. Tenminste, ik heb het een keer meegemaakt en toen kon ik hem weer terug zetten. Toen kreeg ik ook direct antwoord hoe ik het moest doen. Ik heb nog geen antwoord dus ........



Oja nu gekeken maar die functie zit er nu niet meer bij.



Hm, vreemd... weet je het zeker? Ik heb het zelf namelijk gister nog gedaan en toen werkte het.













(Ik heb het inmiddels denk ik ongeveer 4 keer terug gezet in ongeveer twee maanden tijd, dus het valt eigenlijk wel mee...maar irritant blijft het wel)





Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag ook ineens, onaangekondigd, een windows live mail account: vreselijk irritant!! Gelukkig kon ik bovengenoemde functie wel vinden en is het voorlopig weer omgezet. Maar het zou wel een reden kunnen zijn om heel wat minder gebruik te gaan maken van hotmail...
Alle reacties Link kopieren
Of ik de oude hotmail terug kon krijgen omdat ik live helemaal niet wil, gaven ze dit antwoord:Beste MV, Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Hotmail Support. Mijn naam is ...... en ik begrijp dat je problemen ondervindt met je Windows Live Hotmail Account. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken. Vanaf 20 juli zal MSN Hotmail niet meer beschikbaar zijn. We hebben je ge-upgrade naar onze nieuwe en verbeterde Windows Live Hotmail. Je kan nu genieten van de geweldige nieuwe gebruiksmogelijkheden van dit product. Je accountgrootte is nu verhoogd van 1GB naar 2GB en je beschikt over verdere beveiligingsopties om spam en phishing praktijken tegen te gaan.We nodigen je uit om de levendige ervaring van Windows Live Hotmail te ontdekken. Voor MSN Hotmail fans introduceerden we de flexibiliteit van twee verschillende layout-versies. De klassieke versie (Light) voor liefhebbers van Hotmail en de volledige versie (Full) voor mensen met een voorkeur voor de Outlook layout. Om van de volledige versie van Windows Live Hotmail naar Windows Live Hotmail Light te gaan doe je het volgende:Klik links op het "Vandaag"-tabblad. Hier kun je zien welke versie je gebruikt. Als je van de Light versie naar de volledige versie wilt veranderen, klik op "Klik hier om de lightversie te proberen".Geef ons gerust je mening via: http://feedback.live.com/ eform.aspx?productkey= wlaccounts&mkt=nl-nl Welkom bij Windows Live Hotmail - je nieuwe en verbeterde webmail. Bedankt dat je Windows Live Hotmail gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groeten,
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dank je MV omdat bericht hierneer te zetten. Weten we ook gelijk meer over hotmail/livemail.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, alles is nu in live verandert.

Van mij had hotmail ook zo mogen blijven, maarja alles heeft op zijn tijd een metamorfose nodig.



Ik ben bang dat we het nieuwe forum in het begin ook geen succes zullen vinden, maar dat went allemaal vanzelf wel.
Alle reacties Link kopieren
veranderd :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn gewone, oude vertrouwde Hotmail nog! Niet voor lang meer dan dus? Irritant is dat, ik werk ook op Windows 2000 en heb MSN Messenger 7.0, zonder alle toeters en bellen. Toen ik pas met een oude Hotmail account inlogde, was die wel Live geworden, maar die had ik ook langer dan 30 dagen niet gebruikt.

Ben benieuwd of ik hem zo mag houden!



Bij de oude versie kun je overigens ook aangeven dat je mail naar verzonden items moet en zie je aan het icoontje of je een mail doorgestuurd of beantwoord hebt.
Hai MV,

waar had je dat mailtje precies naartoe gestuurd? ik wil mijn oude emails terug want er zitten er ook een paar tussen die emotionele waarde hebben en met gegevens die ik nergens anders heb bewaard!:(

Ik ga eens vragen of ze dat terug kunnen halen....
Alle reacties Link kopieren
Whopper, ik schreef nog dit op je topic:

Oh en toch even snel voor jou: het lijkt erop alsof je je account langer dan 30 dagen niet gebruikt hebt, kan dat? Mijn andere account was ook verlopen en toen ik hem aanmaakte, had ik ook ineens Live (en dat je mails dan weg zijn, was bij de oude ook al). 



Als je meer dan 30 dagen niet ingelogd bent, zijn die oude mails echt weg; ik heb dat al een paar keer gehad met mijn extra account, maar daar zat toch niks belangrijks in.
Ja, ik zag die opmerking nog, maar ik ben er gisteren nog in geweest dus dat is niet mogelijk.

Gek hoor, dat ze je geen waarschuwing geven vooraf....zomaar alles weg. Dat kan toch niet? Of kunnen ze dat maken omdat het een gratis dienst is?
Alle reacties Link kopieren


Hai MV,

waar had je dat mailtje precies naartoe gestuurd? ik wil mijn oude emails terug want er zitten er ook een paar tussen die emotionele waarde hebben en met gegevens die ik nergens anders heb bewaard!:(

Ik ga eens vragen of ze dat terug kunnen halen....
Bij hotmail en/of msn kan je direct contact opnemen met hotmail. Moet je even aangeven waar het om gaat, je vraag formuleren en (tot nu toe dan) heb ik bijna altijd binnen of na een dag antwoord van ze.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Ja, ik zag die opmerking nog, maar ik ben er gisteren nog in geweest dus dat is niet mogelijk.

Gek hoor, dat ze je geen waarschuwing geven vooraf....zomaar alles weg. Dat kan toch niet? Of kunnen ze dat maken omdat het een gratis dienst is?
Dat is wel heel vreemd ja, lijkt me niet dat dat zomaar kan. Veel mensen gebruiken het juist omdat het een soort veilige opslag is en je er overal ter wereld bij kunt...



Is bij de anderen wel de inhoud van de mailbox gebleven bij de omschakeling?
Alle reacties Link kopieren


Is bij de anderen wel de inhoud van de mailbox gebleven bij de omschakeling?





Bij mij wel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.




quote: jufandrea reageerde



Is bij de anderen wel de inhoud van de mailbox gebleven bij de omschakeling?





Bij mij wel.
Bij mij ook. En ik heb ook een tijdje geleden een mailtje gehad van Hotmail dat ze alles in een bepaalde periode (nu dus ongeveer) om gingen zetten dan Live Hotmail. Dus zo onverwachts is het allemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik kreeg ook iedere week een mailtje of ik niet de 'new and improved' Live wilde gaan gebruiken, maar dat wil ik dus niet (ben niet zo van de veranderingen). Heb die mails van Hotmail dan ook al weken achter elkaar ongeopend weggegooid... ;) 

Hebben we eindelijk eens een 'Let Op, Hotmail gaat stoppen'-situatie, krijg ik het niet 400 keer gespamd van al mijn contactpersonen... :D
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is ook alles mee overgegaan, ik vind Livemail eigenlijk beter hoor, een stuk rustiger en minder reclame. Ook de interface vind ik stukken beter.



@Whopper, dat jij al jouw mailtjes kwijt bent is niet normaal hoor, ik zou toch echt gaan mailen, want als msn het zelf niet heeft verwijderd is het waarschijnlijk nog terug te halen.




quote: whopper reageerde



Hai MV,

waar had je dat mailtje precies naartoe gestuurd? ik wil mijn oude emails terug want er zitten er ook een paar tussen die emotionele waarde hebben en met gegevens die ik nergens anders heb bewaard!:(

Ik ga eens vragen of ze dat terug kunnen halen....

Bij hotmail en/of msn kan je direct contact opnemen met hotmail. Moet je even aangeven waar het om gaat, je vraag formuleren en (tot nu toe dan) heb ik bijna altijd binnen of na een dag antwoord van ze.





Ik heb dus nergens een mogelijkheid om direkt contact op te nemen. Bij hotmail had ik dat wel maar nu niet meer. Ik zie hier alleen een balk aan de linkerkant met inbox, een blauwe balk boven met de mogelijkheid mails te forwarden en verwijderen enzo en verder is het allemaal LEEG. Ik snap er ook niets van, het lijkt wel of mijn scherm niet compleet is ofzo. Alles wat ik bij hotmail had, adresboek enzo, dat is allemaal weg.

Dusssssssss....als iemand een email adres heeft voor me om contact op te nemen  dan ben ik daar erg blij mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven