Windows - Pagina's verspringen hinderlijk bij laden

31-08-2015 10:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iemand mij hier helpen. Ik heb Windows 8 op mijn laptop en bij het laden van pagina's springen deze hinderlijk heen en weer. Zeer onrustig en het komt dus vaak voor dat ik wil doorklikken en door het verspringen op de verkeerde link druk. Hoe kan ik dit veranderen zodat het laden rustiger of sneller verloopt. Alvast bedankt.
Horen, zien en .... reageren
Alle reacties Link kopieren
Upgraden naar Win 10

Ik heb verder geen idee wat je precies bedoelt. Je hebt het over je internetbrowser neem ik aan? Hoe bedoel je dat ze heen en weer springen? Klik je ergens op?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het als er nog allemaal foto's en reclames geladen worden door een site. Tekst e.d. Staat er dan al wel. Dan wil ik klikken op een link, wordt er nog een foto geladen die tussen de teksten moet, zit ik weer verkeerd te klikken.
Als een plaatje, waarvan de grootte niet van te voren bekend is, op een pagina geplaatst wordt, moet de browser de pagina re-renderen. Om te voorkomen dat je op een verkeerde link drukt, is geduld het enige wat werkt,.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het weleens tijd te upgraden naar Windows 10. Moet ik even voor gaan zitten haha. Ben niet zo'n held op computers en niemand in de buurt om me te helpen mocht het fout gaan.

Met heen en weer springen bedoel ik dat stukken erbij komen, vaak reclames, waardoor het beeld verspringt.. lastig uit te leggen ik weet het, maar wel hinderlijk.
Horen, zien en .... reageren
Alle reacties Link kopieren
AnneTess... dat bedoel ik dus... :-)
Horen, zien en .... reageren
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt aan de webpagina, niet aan windows. Een goede pagina reserveert de ruimte voordat het plaatje is geladen, een slecht gebouwde site laadt het plaatje en laat daarna de browser verspringen om het te laten passen. Vooral met een trage verbinding is dat irritant, met een heel snelle verbinding merk je het nauwelijks.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven