Word 2010: alleen nummers van comments weergeven

12-04-2016 10:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik heb net een document grondig van comments voorzien in word 2010. Ik zie nu de originele tekst, met rechts in ballonnen mijn comments, die soms zo uitgebreid zijn dat ze niet in 1 ballon passen qua weergave. Voor de ontvanger wil ik het nu wat overzichtelijker maken door in de ballon alleen het nummer van de comment te hebben, en dan helemaal onderaan het document per nummer wat mijn commentaar is. Het lijkt me dat dit simpel moet kunnen maar ben nu al meer dan een kwartier aan het puzzelen zonder resultaat. Iemand tips?
Dat is een standaardoptie van Word. Geen idee waar die zit, maar moet er zijn. Succes
Alle reacties Link kopieren
Maar dan moeten ze per comment naar beneden scrollen om te zien wat je hebt te melden? Of met split screen werken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Via invoegen, voettekst. Of een tekstvak maken. Bedoel je dit? Ik zou dan kiezen voor voettekst.



Ik weet niet uit hoeveel pagina's het document bestaat maar ik zou de comments niet onder aan het document zetten maar per pagina.

Anders moet de lezer telkens naar de laatste pagina.



Of nog beter is een aparte bijlage met de comments toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Veel handiger, maak je review area gewoon groter:



In Engelse versie:

Review, Track Changes, Pijltje eronder, Change Tracking Options, en dan de 'preferred width' van 6.5 centimeter aanpassen naar bijvoorbeeld 20 cm. Eventueel je pagina smaller maken (gewoon via page layout, size, other, en dan de breedte aanpassen) zodat het allemaal op het scherm blijft passen.



Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 12 april 2016 @ 11:17:

'preferred with' Ik denk dat je width bedoelt.....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal! De optie van handigmetgeld bleek het meest bruikbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven