Word 2013 vraag

13-06-2015 22:06 11 berichten
Wie kan mij helpen met het volgende:



Ik heb een sjabloon gemaakt in Word. Het is een beveiligd formulier, gebruikers kunnen verschillende velden invullen.



Nu wil ik dat wanneer een aantal velden ingevuld worden, deze automatisch ook in de voettekst verschijnen. Er moet dus op de een of andere manier een koppeling tussen die velden komen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar!!



Een naam/contactgegevens van een office-expert in de omgeving van 070 is ook welkom!
Probeer dit eens via hulpmiddelen voor kop- en voetteksten:

Snelonderdelen -> Veld -> Categorie koppelingen/verwijzingen -> Ref



Als je aan de velden die je in de voettekst wilt hebben eerst telkens een bladwijzer toevoegt, dan kun je die via bovenstaande weg ook kiezen in je voettekst, volgens mij.
En, is je probleem inmiddels opgelost?
beetje jammer dit

maar ik gok dat je de oplossing al had gevonden ofzo
Ik was ook benieuwd naar de oplossing. Net even jouw suggestie geprobeerd en die werkt! Alleen niet vergeten om eventueel 'Veld bijwerken' aan te klikken.

(Ik heb weer iets over Word geleerd, leuk!)
Nou sorry, ik zit niet elke dag hier hoor.



Maar bedankt voor je hulp. Heb helaas al eindeloos gestoeid met bladwijzers, velden, REF, ASK, maar helaas.



Het probleem ligt m denk ik in een bladwijzer toevoegen aan tekst die er nog niet is..
gek, ik heb je toch iedere dag iets zien posten



maar goed, succes met het uitvogelen en hopelijk vind je de oplossing uiteindelijk
quote:Morrigan- schreef op 16 juni 2015 @ 16:57:

gek, ik heb je toch iedere dag iets zien posten



maar goed, succes met het uitvogelen en hopelijk vind je de oplossing uiteindelijk Dat ik iets post wil niet zeggen dat ik alle topics lees/ of tijd heb er gelijk iets mee te doen.
sorry hoor, ik dacht dat je een probleem had en zat te springen om een oplossing

verkeerde aanname van mij blijkbaar
Jeetje zeur niet zo.

Als ik op vrijdag een werkgerelateerd probleem heb ga ik daar de eerstvolgende werkdag weer mee verder.
hahaha, nou ja zeg, nu zeur ik ook nog

moet niet gekker worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven