World of Warcraft - wat heb ik allemaal nodig?

29-12-2012 12:04 81 berichten
Hoi!



Heb de afgelopen dag een trial-versie van WoW gespeeld en vind het erg leuk. Een dezer dagen verloopt de trial en zou ik in theorie alleen nog kunnen spelen als ik dingen aanschaf. Maar... wat moet ik dan allemaal aanschaffen? Een gamecard, zo heb ik begrepen, maar welk spel dan? Is 1 voldoende of moet je alle uitbreidingen aanschaffen? En wat kost het nou per maand, want daar lees ik verschillende dingen over...



Ik weet dat er meerdere WoW-topics zijn, maar volgens mij gaan die over andere onderwerpen. Mochten mijn vragen al in 1 van de topics behandeld zijn, dan hoor ik het wel....
Ik heb het even gespeeld, vond er niet zoveel aan (Final Fantasy XI daarentegen heb ik héél lang gespeeld, inmiddels ook al mijn relic in dat spel en wat nog allemaal ). Ik zou gewoon zorgen dat je in een PVE server terechtkomt als je nieuw bent, PVP vereist toch een beetje meer feeling met het spel. Verder heb je een pc nodig die het spel draait en gamecards of creditcard voor de monthly fee.



Probeer ook bij een guild te komen, dat maakt het spel een stuk leuker.



Succes en veel plezier! Ik ga GW2 nu eens proberen tot FFXIV (ja de 14 is ook een mmorpg) gefixed is :')
En weet je al wat je gaat aanmaken en op welke realm je gaat spelen?
Ik ga ook Cataclysm en Pandaria gelijk maar aanschaffen. Ga denk ik weer een Pandaren maken, want die vond ik erg leuk spelen. Denk dat ik er weer een Hunter van maak. Beetje jammer dat ik nu overnieuw moet beginnen dan haha.



Realm weet ik nog niet. Wat is aan te raden voor een beginner?
Gewoon een 'normal' realm (PvE - Player versus Enviroment). Ik zit bijvoorbeeld op Wildhammer. Dat is een Medium populated realm.



Tot welk level ben je nu gekomen met je Hunter?
Vanmorgen begonnen, opgewerkt tot nog maar lvl 5. Daarna besloten dat ik het spel wilde aanschaffen. In de afgelopen dagen ook wat andere karakters geprobeerd, maar dat was meer om wat dingen te bekijken en zo.
Zal er ook niet iedere dag achter zitten hoor. Heb nog een lieve vriend die ook aandacht wil en ook nog werk en studie haha
Alle reacties Link kopieren
@Muloza Ik zit zelf ook op Wildhammer (alliance kant) en vind de server zelf heel stil vergeleken met andere servers.



En pff word tijd dat ze het probleem fixen! Ik heb over 2,5uur een raid :S
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er nog steeds niet op! Aarrghh! Gebeurd WoW niet vaak. Net even fijn buiten gewandeld rond het meer hier en nu weer terug om het probleem nog steeds aan te treffen getsie de getsie!
Wel flauw hoor, dat er nu net niet ingelogd kan worden...
Als ik Facebook mag geloven is het een probleem op de Europese server en is het al meer dan 10 uur aan de gang. Hmmm.... vandaar dat ik wel via de trial gewoon kon spelen. Die kwam van een Amerikaanse server. Wel balen. Had het leuk gevonden om vandaag en morgen te kunnen spelen, maar dat zit er denk ik niet in dan....
Het antwoord op de topic titel is inmiddels: een werkende verbinding



Pffff, ik zal nog een keer besluiten om een spel aan te schaffen hahaha
Alle reacties Link kopieren
In al die jaren dat ik het speel, ben ik dit nog niet tegen gekomen! Wel eens dat ze op woensdag uitlopen met onderhoud, maar niet zo'n lange down tijd! We wachten het maar weer af!
Ben blij dat de eerste maand gratis is
HIJ DOET HET WEER!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa!! Oh phew! De trillende handjes verdwijnen weer (voor de serieuzen onder ons: neem dit met een korrel zout!)
Inderdaad gezien, maar er komt zo visite dus voor mij een verloren dag helaas. Morgen nieuwe poging.
Zo, vanmorgen even wat tijd ingehaald en nu zit ik weer op lvl 5 hunter met een Pandaren en op de quest waar ik gisteren ook mee bezig was.
Stomme vraag misschien, maar als mijn vriend nou ook wil spelen (en zeg maar tegelijkertijd met mij), moet hij dan ook alle spellen aanschaffen of is er een manier om de door mij gekochte spellen ook op zijn pc te zetten? Ik heb downloads gekocht dus heb geen fysieke cd of dvd
Alle reacties Link kopieren
World of Warcraft - wat heb ik allemaal nodig?



Wat meteen bij mij boven kwam, een advocaat!

WoW heeft een enorme rol in mijn huwelijk gehad...



Tip, vergeet de echte wereld om je heen niet
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Je vriend heeft hetzelfde nodig als jij. Alleen hoeft hij het spel zelf niet meer helemaal te installeren omdat jij hem al hebt. Gewoon kopiëren naar zijn pc.
@vodka: wat vervelend dat het op jouw huwelijk zo'n impact heeft gehad. Dat is geen enkel spel waard natuurlijk



@Muloza: thnx. Zoiets dacht ik idd al.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je meerminder. Nou zat er vast meer niet goed maar ik kan WoW niet los zien van mijn scheiding. Heb me héél eenzaam en in de steek gelaten gevoeld door dat ***spel....

Maar begrijp natuurlijk ook wel dat het een probleem was omdat mijn ex-man er niet mee om kon gaan.



Ben nu weer heel gelukkig met een heerlijke man die het níet speelt!
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Blij dat te lezen. Wat misschien scheelt is dat mijn vriend en ik allebei enorme spelfanaten zijn. We spelen heel veel spellen ook vaak samen. Maar daarnaast weten we ook prima de balans te houden tussen computergames en "het echte leven".
Level 11 Beast Mastery Hunter met mijn Pandaren inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo meerminder



Hier speel ik even af en aan vandaag, tussen de boodschappen, oliebollen en appelbeignets door Ben mijn fishing en cooking aan het levelen... nogal een werkje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven