World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Hans66 speelt dat.
Alle reacties Link kopieren
haha klinkt alsof je je er ver buiten wilt houden :D

en las inderdaad op een ander topic dat hij dit ook speelde, maar die was uit 2007 ofzo dus daarom maar een nieuwe gestart
Ik ben zo benieuwd he, wat mensen beweegt om zich zo in een spelletje te storten... om de beroemde woorden van Floor maar te herhalen...



Het is maar een wedstrijdje spelletje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het zoooooooooooooooooooo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!



Dus nee, ik speel niet meer
fieuw gelukkig kabouter, anders was je in mijn achting gedaald
Alle reacties Link kopieren
Hahah nee, ik heb het écht geprobeerd.. en ik vond het in het begin wel grappig, maar toen ik voor de miljoenste keer (voor mijn gevoel) weer stomme beestjes dood moest meppen was ik er wel klaar mee.



Een vriend zei nog: Dat hebben we allemaal weleens, maar na een week pak je het weer op hoor.. dat is nu een jaar terug ofzo?



Overigens neemt hij gerust een week vrij, of meld zich ziek om te kunnen spelen..
Alle reacties Link kopieren
Ik doe Farmville.
Alle reacties Link kopieren
En Mafia Wars
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leven...
MILF in the making ;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:DarkRosePrincess schreef op 10 juni 2010 @ 11:08:

Ik heb een leven...Alsof mensen die af en toe een spelletje doen, geen leven hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je recensie, Kabouter. Ik weet nu dus zeker dat ik het niet ga spelen ook
Alle reacties Link kopieren
quote:DarkRosePrincess schreef op 10 juni 2010 @ 11:08:

Ik heb een leven...ja ik ook, maar met die hersenloze tv van tegenwoordig speel ik liever een spel dan dat ik tv kijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gespeeld, maar ben 2 jaar geleden cold turkey gestopt. Wat een verslaving. En wat een ontzettende tijdverspilling eigenlijk. Ik was het compleet zat nadat mijn Warlock level 70 was en ik kon kiezen: 500 miljoen miljard keer PvP'n om betere spullen te kunnen kopen met Honor Points. Of weer 50 miljoen miljard keer van alles minen/killen/diggen/harvesten/whateveren om mijn level 58 hunter op te krikken naar level 70. En dan? Dus ben ik gestopt.



Ik vond het levelen leuk, maar toen ik level 70 was was ik er wel klaar mee. Gelukkig... het echte leven is ook leuk



Wat mensen die het niet spelen niet beseffen is dat het heel verslavend kan zijn. Eenmaal begonnen is het moeilijk om ermee te stoppen. Althans, dat vond ik. Het is leuk om steeds nieuwe spreuken te leren en nieuwe gekke gadgets te kunnen maken (zoals een verkleinstraal en zo). Daarom blijven veel mensen erin hangen.



Maar ik ben vriijjjjjjj
Alle reacties Link kopieren
Nee, het beestjes doodtrappen van MMORPG's trekt me niet. En ja ik heb een leven en nee ik kijk geen TV, soms een film maar nooit TV. Ik game liever, betekent niet dat ik minder doe



Hunter is Night Elf? Ja ik ken WoW wel te goed. Ik schuif het af op mijn studiegenoten... Project metn mensen die ondertussen WoW spelen is not fun. Blowen vna ze onder studietijd ook niet



En ja WoW is heel verslavend maar veel spellen hebben dat. Daarom kies ik in drukke perioden ook liever oor een spel met een verhaallijn waar een einde aan zit en niet een game waar ik als ridder de hele wijde wereld kan onderwerpen als ik er maar 300 uur in stop.
Mijn vriend speelt dat, en dan krijgen we ruzie om de computer....
Alle reacties Link kopieren
GO gamers!



Mijn vrienden spelen het ook allemaal en hebben het er ook vaak over. Ik kan er dus over meepraten zonder dat ik het ooit gespeeld heb. Zijn allemaal hele normale mensen, goede baan, hoog opgeleid. bla bla bla.

Ik ben echt heel slecht in spellen waar je vrij in rond kan bewegen. Super mario uit 1998 gaat prima, maar ingewikkelder moet het niet worden ;)
Poelepoelepoelepoes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeta schreef op 10 juni 2010 @ 12:09:

Mijn vriend speelt dat, en dan krijgen we ruzie om de computer....

Beter dan die stelletjes met ieder een PC aan de overkant van de kamer en dan allebei de hele avond gamen :P Ergens vind ik dat sneu, speel dan samen of kruip op de bank en kijk een film. Turlijk moet je kunnen gamen maar iedere dag dat is het toch niet.



En ja naast blowers ken ik ook de normaalste mensen die WoW e.d. spelen. Zelfs de hoogste boeddhistische leider van India speelt games.
Alle reacties Link kopieren
heb het gespeeld...ook ik ben vrij;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mormy schreef op 10 juni 2010 @ 12:36:

[...]



Beter dan die stelletjes met ieder een PC aan de overkant van de kamer en dan allebei de hele avond gamen :P Ergens vind ik dat sneu, speel dan samen...



je bedoelt samen op 1 computer wow spelen? dat werkt echt niet!

mijn vriend heeft een gewone pc en ik een laptop,soms zit ik op de bank (3 meter ertussen en hij met ze rug naar mij toe), maar meestal pak ik een lekkere stoel en ga ik gezellig naast hem zitten..

2 (real-life) vrienden van ons spelen het ook en soms komen ze hier om het te spelen, of wij spelen samen en zij zitten samen bij 1 van hun thuis..

wij spelen samen maar ook alleen, quests (opdrachten) doen we samen maar ik 'raid' niet en doe bijna geen dungeons..

ik klink wel als een echte nerd nu, maar valt eigenlijk heel erg mee hoor







ik zit trouwens op Nagrand.. nog iemand?
Alle reacties Link kopieren
Nee joh maar samen spelen, zelfde raidparty ofzo om het WoWthema vast te houden. Maar niet de een die WoW gaat doen iedere avond met haar guild en haar vriend die dan de hele avond Modern Warfare 2 speelt met zijn clan.



En ik snap best als je even lekker op de bank gaat zitten maar ik had het over het scenario van iedere avond, rug naar elkaar, ieder je eigen game spelen. Woon dan niet samen



En ach, nerds, nerds verdienen vaak goed
Ik ben ook Level 70.. nu kan ik niet hoger meer komen dus ben ik nu kalfjes en veulentjes aan het sparen en probeer ik al m'n mastery points te halen..



FV rules! ;)
Alle reacties Link kopieren
wij hebben in onze guild trouwens ook alleen onszelf (andere chars ook) en 'echte' vrienden.



en boogje waarom kan je niet verder?
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft nerdzijn te maken met geen baan hebben? Een echte nerd houd gewoon van nerdy dingen (games, sci-fi, computers, gadgets) en is leergierig. Vaak zit hier een niet zo heel sociaal en uitgaand persoon bij maar lang niet altijd. Bill Gates is echt een nerd en een goede baan, mja die had ie best wel voor hij ging rentenieren Verder hebben ICT'ers op universiteitsniveau een hoger startersloon dan advocaten.



Trouwens weetje wie ene echte nerd is? Vin Diesel, gamed veel, deed Dungeons and Dragons en is gek op geschiedenis. En ja voor raids, prima als ie dat in het weekend doet of een dag per week maar als ie dit gewoon iedere avond doet liggen zijn prioriteiten gewoon niet helemaal goed in mijn ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven