World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in WoW gestapt in 2008 omdat mijn broer ook speelde. Hij speelde vrij hoog niveau met raids en dergelijke. Dat was wel gemakkelijk iemand die je een dungeon insleurde om te boosten. Ik weet nog dat ik met klotsende okseltjes achter het beeldscherm zat, wachten op het verlossende :"kom maar" zodat ik de loot kon picken.



En het ligt aan de AH hoor of het goede handel is met mining en skinning, van de week 20 copperbars verkocht voor 25G, de week ervoor kon ik ze aan de straatstenen niet kwijt. Je krijgt er ook exp voor en dat is ook wel makkelijk.



Ik zit in 2 verschillende guilds en heb ook aangegeven dat ik een casual player ben. Raiden is niets voor mij.

En het is gewoon leuk om met iemand te kletsen en er dan achter te komen dat die persoon in Noorwegen of Ierland woont.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Idd zo slecht is WoW nog niet ;)



Wij zijn deze maand 4jaar samen :D En zijn aan het sparen voor onze bruiloft zodat ook mijn familie hierheen kan komen ;)



Ik zou zonder hem ook geen WoW meer kunnen spelen. Verveel me dan continue!
Ik vind hardcore raidingguilds ook niet leuk. Gaat mij veel te ver. Het is maar een spelletje en dat moet zo blijven.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn niet hardcore Zou ik ook niet willen! Maar we raiden wel 3avonden per week.



Ik heb zelf in tbc in een hardcore raiding guild gezeten en daar was ik na een maand alweer uit. Dat was dus echt 10x niks..



Ik zou denk ik WoW niet meer spelen als ik zou stoppen met raiden. Vind veel te leuk en is ook super gezellig met al die gasten op teamspeak3 ;)
Haha, wat ook wel grappig is:



Mijn vriendin en ik hadden tot een aantal maanden geleden een stamkroeg waar we haast ieder weekend zaten, en het personeel speelde zelf ook, op Alliance.



Wij werden altijd op de bon gezet als 'Horde'.
Alle reacties Link kopieren
Horde Rules!



Zal ik ook nog een nerd detail verklappen: ik heb een t-shirt met mijn char name achterop en de "sign" van mages eronder en aan de voorkant mijn guildbanner hahaha en de "achievements" van guild meets onder elkaar (het jaartal erbij, dus successfully attended <naam guild> 20..).

Hebben we laten maken voor een van onze guild meets, we zijn bijna even oud als WoW (Europe) dus 8 jaar en tja de meesten kennen elkaar al zo lang dat er vriendschappen en setjes zijn ontstaan, kinderen zijn geboren, getrouwd, gescheiden, afgestudeerd noem het maar op...dat vind ik dan ook wel leuk, het sociale aspect.

Raidingwise zijn we ook wel goed aan de weg aan het timmeren, zijn nu met Heart of Fear bezig na MV te hebben gecleared, ik leid het nog steeds het enige wat ik jammer vind is dat het 25 man raiden compleet niet nodig is, ik vond het wel leuk met zo'n grote groep. Maar ach in Korea zijn ze weer aan het testen om het zo te doen als ik LK en dan is het weer beter met 25 man te raiden (want betere gear) dus wie weet...
Alle reacties Link kopieren
Onze guild bestaat ook al sinds Vanilla. En idd ook wij hebben elk jaar een guildmeeting in een ander land ;) Volgend jaar word het waarschijnlijk hier in Noorwegen :D



Mijn vriend en ik zijn het enige koppel dat elkaar heeft leren kennen in de guild :P We hebben wel veel andere vrouwen in de guild maar hun mannen zitten ook in onze guild :P



Leuk idee trouwens! Zo'n tshirt lijkt me wel ontzettend cool!



Raidingwise zitten wij ook goed. We hebben tot Cata altijd 25man geraid. Maar daarna werd het 2x 10m teams en nu hebben we 1 team en zijn we bezig met een 2de team.



In Cata hadden we een overschot aan raidingtanks. Nu hebben we er maar 2 :( En tanks recruiten gaat niet zo vlot :S.
Alle reacties Link kopieren
Weet eigenlijk niet hoe de een na de ander hier ineens out of the blue terechtkomt.[/quote]



Ik lees normaal de berichten op het forum en reageer niet vaak ;) Maar toen ik iets over WoW zag moest ik wel reageren :P
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel balen, wel essentieel zo'n tank haha.



Wij blijven 10 man (en gelukkig is onze core hetzelfde) totdat het echt weer beter wordt gearwise om 25 man te doen. Dat is wel het voordeel als je al zo lang rondloopt, iedereen kent je, van de guild dan, je hebt een goede rep opgebouwd omdat je ook nog eens genoeg progress hebt en dan heb je zo weer 25 man bijelkaar.



Leuk zeg Noorwegen, nog nooit geweest voor een meet, wel in Zweden, Polen en UK, zo kom je nog es ergens en dat ook nog goedkoop haha, onze traditie: BBQ! moet op elke meet gehouden worden haha. Zo'n t-shirts is appeltje eitje hoor, gewoon met een voorbeeld ergens van een site plukken en naar de drukker brengen, namen kunnen ze gewoon handmatig typen op de plaats waar je 'm wilt hebben en voila voor een 10tje heb je een t-shirt waar een geek erg blij mee is haha. We hebben met 15 man op een terrasje zo gezeten met ieder zijn t-shirt aan
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een meeting in Nederland/Denemarken en de uk gehad tot nu toe



En ja een tank is echt nodig voor de 2de team In mop hebben we op het moment teveel healers :( en heel veel melee. In Cata hadden we maar 1 melee nu hebben we er 4.



Onze core team bestaat uit 8 guildies. Die andere 2 spots die worden wel eerlijk verdeeld over de rest van de dps Maar op de progress raids gaan alleen de goede dps mee.



Wat voor dps gebruiken jullie? welke classes ;)
Alle reacties Link kopieren
Ons vast team is Monk tank / war tank

Healers: paladin, resto shaman

Offhealer: Disc priest bij 2 man healer fights (alles behalve eerste en laatste baas dus in in MV) gaat ie shadow.

Melee: rogue en DK

Ranged: Lock, Mage



Geswapped worden:

Melee: Enchancemant Shaman

Ranged: Hunter



Sowieso alle buffs dus lekker handig!

Hoe is het met jullie progress?
Alle reacties Link kopieren
4/6Mv we zijn zo'n 3weken geleden begonnen met raiden. We hadden de pech dat sommige guildies pas laat konden gaan levelen :(



Onze team:



Tanks: Warrior/Monk

Healers: Paladin/shaman

Offhealer: Holy priest maar voor 2man healer fights gaat hij ook

in hij ook in shadow.

Melee: Arms warrior

Ranged: Shadow priest en ik Bm hunter



En geswapped worden: Combat rogue/Feral druid/retri pala

Boomkin/warlock.



Helaas doet onze boomkin echt super weinig dps.. En nu begint hij ook te zeuren dat hij teveel standby staat dus mijn vriend (raidleader) gaat met hem praten want voor progress raids kan hij gewoon niet mee. En onze lock kan helaas niet zo vaak raiden door zijn werk :(



Maar we raiden niet hardcore en zoals de laatste week ipv een 3uur raid hebben we 2dagen maar 90min geraid want onze monk tank en ik waren beide ziek :(
Alle reacties Link kopieren
En wij doen de 2de baas met 3healers. We hebben de 1ste 3bosses op farm. De 4de afgelopen zondag voor de 1ste x down.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje balen zeg van die tanks dan sta je inderdaad echt stil.

Jullie zitten nu dus op Elegon? daar hebben we echt veel gewiped haha toch zeker 25 keer, wat een vervelende fight is dat, verbazingwekkend genoeg one shot laatste week. Ter info: je moet 72k dps minimum hebben, een ieder, als je nog wat tips wil hebben, geef je maar een gil Die boomkin zal het dan wel niet redden....maar raar genoeg zijn ze wel op de 3e plaats, gemiddeld, als dps bij bossfights wat ik zo gezien heb, na locks en fire mages. Maar eerlijk is eerlijk ze hebben die ook wel flink veranderd, ziet ie zijn buffs wel, aan welke kant ze staan?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hij gewoon te langzaam. We hadden vrijdag een andere boomkin mee en die was minder gegeared maar deed wel meer dps. Kan ook zijn dat zijn spec gems/enchants/reforges gewoon niet goed zijn! Maar ik denk toch echt dat hij gewoon langzaam is haha



Ja onze monk tank zijn computer die stopte er mee toen hij net lvl 72 was :S dus die moest 2weken wachten tot ze comp gefixt was.
Alle reacties Link kopieren
Ken je de site AskMrRobot? (http://www.askmrrobot.com) die is heel easy als je wil weten wat je moet doen met je gear als je niet zeker bent of je wel voor de goede stats gaat etc.



Lekkere timinnnngg...not!
Ooooh wat mis ik TLK tijd. Waar je gewoon in je eentje een heroic instance kon doen omdat je overgeared was.
Thanks voor die site AriMa! Heel handig.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan hoor, je hoeft niet alles 1 op 1 over te nemen natuurlijk, ik zit bijna aan mijn max maar zij geven bijvoorbeeld als enchant aan voor mijn mainhand dat ik voor Jade Spirit moet gaan, bij ons op de server 7500 gold, ja dag dan maar de wat goedkopere optie....Maar mijn reforges heb ik dan wel weer overgenomen ivm spell hit cap, hoef je zelf niet te tellen
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de site ook Ik kijk ook vaak op andere sites en lees veel over mijn class/spec. Ik weet niet of je website mag linken maar Noxxic is heel erg goed. (www.noxxic.com) En verder gebruiken we icyveins voor tactics ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja Noxxic is best ok maar ik ben niet helemaal fan, op zich klopt veel van wat ze zeggen. Maar in mijn geval bijv niet. Volgens de meters is arcane hoogste dps, wat zij ook aangeven maar in praktijk is fire hoger want zij berekenen dit op een patchwork fight...nou hoeveel van deze zijn er dat je gewoon kan blijven staan en niet loopt...amper. Dus die gegevens zijn beetje flawed zie je ook terug in World of Logs waar fire keer op keer hoger uitvalt.

Ik kijk zelf ook vaker op Elitist Jerks wat tips en trucjes betreft.
Alle reacties Link kopieren
Elitist jerks daar kijk ik ook vaak op En tankspot.



Btw met windows 7 krijg ik world of logs niet gedownload op mijn comp. Met windows vista nooit geen problemen gehad maar met windows 7 wel :( Dus we zitten al een tijdje zonder World of logs :S



Heb je die nieuwe mini pet Cinder Kitten gezien? Echt zo super cute!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit World of Logs gedaan dus ik zou het niet weten, heb je het al eens geprobeerd als admin? Wij hebben ook geen world of logs trouwens, als ze maar neergaan haha.

Ik heb er iets van gezien ja op MMO Champion, ze zijn inderdaad cuteeeeee! Vanavond raiden?

Vind raiden in MoP veel beter dan in Cata, jij ook?
Alle reacties Link kopieren
Nee wij raiden morgenavond Volgende week wel weer op donderdag ;)



Ik vond firelands leuk in Cata Maar Ds kwam echt me neus uit. We hebben door Ds ook 4maanden tot MoP niet meer geraid :S

Ik vind tot nu toe Mop leuker dan Cata. Ook die world bosses zijn leuk om te doen. Vind wel jammer dat Galleon niet zo vaak spawned en als die dan spawned is het om 6uur sochtends :S



Mijn vriend is admin en die krijgt het ook niet op ze comp (ook windows7)
Alle reacties Link kopieren
Raar inderdaad, Windows 8 installeren misschien helpt dat haha!



Ik heb Galleon ook niet gedaan, als ik kan spelen is dat alleen 's avonds en op die drukke tijden heb ik 'm inderdaad niet gezien nee.

Ten tijde van Firelands ben ik 4 maanden niet geraid dus ik ken het niet zo goed, maar DS was inderdaad saaaaiii ook bij ons werd er na verloop niet meer geraid, bij de 2e legendary zijn we gestopt. We zijn een tijdje 25 man geweest en dan ging het sneller met die onderdelen te krijgen.



Btw Disc voor priests is gebuffed, holy is echt beetje useless geworden misschien een suggestie, het werkt echt veel beter nu in raids, het verschil is heel erg merkbaar kan ik je zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven