World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
quote:prikker schreef op 10 juni 2010 @ 11:19:

[...]





ja ik ook, maar met die hersenloze tv van tegenwoordig speel ik liever een spel dan dat ik tv kijk.quote:Zamirah schreef op 10 juni 2010 @ 11:14:

[...]





Alsof mensen die af en toe een spelletje doen, geen leven hebben.WoW is geen af en toe een spelletje. Het kan behoorlijk verslavend werken zelfs. (Van dichtbij meegemaakt.)
MILF in the making ;-)
quote:DarkRosePrincess schreef op 10 juni 2010 @ 15:49:

[...]





[...]





WoW is geen af en toe een spelletje. Het kan behoorlijk verslavend werken zelfs. (Van dichtbij meegemaakt.)

Ligt aan de persoon achter de computer.



Ik speel WoW al vanaf het begin. Ik vind het een leuk spel, veel mogelijkheden enzovoorts. Ik heb inmiddels 3 karakters op lvl 80 en 2 boven de 70 (allemaal op server terenas). Verder wat lage lvl alts op horde.



Ik speel wanneer ik zin heb, soms is dat elke dag, soms 2 maanden niet of 1x in de twee weken. Ik speel vooral veel in de winter, 's zomers ben ik liever gewoon buiten. Waarom WoW en niet iets anders, omdat ik de tv vaak saai vind, ik als ik WoW speel geen last heb van mijn slechthorendheid en bij de meeste tv wel, man het ook speelt en het leuk is om samen en met (ook veel real-life) vrienden te spelen. Ik ook gewoon 's avonds niet altijd zo vreselijk veel anders te doen heb. Als de kinderen op bed liggen, het slecht weer is en we beiden geen afspraken hebben gaan we spelen. Een ander stel kijkt samen een film, heeft weinig met verslaving te maken als wel met een keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunemom schreef op 10 juni 2010 @ 16:03:

Ik speel wanneer ik zin heb, soms is dat elke dag, soms 2 maanden niet of 1x in de twee weken. Ik speel vooral veel in de winter, 's zomers ben ik liever gewoon buiten. Waarom WoW en niet iets anders, omdat ik de tv vaak saai vind, ik als ik WoW speel geen last heb van mijn slechthorendheid en bij de meeste tv wel, man het ook speelt en het leuk is om samen en met (ook veel real-life) vrienden te spelen. Ik ook gewoon 's avonds niet altijd zo vreselijk veel anders te doen heb. Als de kinderen op bed liggen, het slecht weer is en we beiden geen afspraken hebben gaan we spelen. Een ander stel kijkt samen een film, heeft weinig met verslaving te maken als wel met een keuze.



hier kan ik me helemaal bij aansluiten..

en Donut het klinkt misschien raar maar bij ons is het zelfs al een keer uitgeweest omdat me vriend te veel speelde.

als hij speelde (elke dag uit z`n werk en dan tot `s avonds uur of 1 (gingen we ook niet samen slapen)) dan negeerde hij me volledig..en dan vervolgens dus wel in ze mic praten tegen iedereen, en daar kon ik na 2 maanden ofzo niet meer tegen dus toen heb ik hem eruit gezet..toen is ie trouwens zelf gestopt en char verkocht en van het geld mooi cadeau voor mij gekocht en uiteindelijk ook weer bij elkaar gekomen..

en nu sinds halfjaar heb ik zelf gezegd dat als ie wou spelen dat ie wel weer kon gaan spelen, maar dat ik niet genegeerd wil worden en dat hij ook zelf moet bedenken om tijd met mij door te brengen, en eigenlijk gaat het nu heel goed!

dus het hoeft niet het einde te zijn
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een horde!

een 80 mage, priest en druid en upcoming paladin.

Ja ik heb er veel tijd in gestopt en nog steeds maar ook ik heb gelukkig nog wel een leven. Ben ook denkelijk niet het standaardtype gamer. Ik hou niet van hardrock, sterker nog heb afgelopen weekend lekker liggen springen bij Tiesto. Ik werk part-time, ga weleens borrelen of gewoon te niksen op de bank, eigenlijk hoe mijn pet ernaar staat. Samen met mijn ex leid ik een guild en we spelen het ook nog steeds samen, gaat eigenlijk best goed. Ik vind juist het sociale aspect het leukste, dat je online komt en gewoon uren kan kletsen als je wilt, en ook samen "bosses" killen is leuk. Ach ja ieder zijn meug, ik kan me er iig goed mee vermaken.



Op welke server speel jij Prikker?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar WoW gespeeld, maar ben gestopt en speel nu al een tijdje Aion. Ik was erop uitgekeken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel op nagrand met horde.
Alle reacties Link kopieren
AriMa, electronisch/dance en trance doen het ook goed onder gamers hoor, tenminste binnen mijn kenniskring. Meerdere fans van Armin. Ach ja gamen is leuk, verslaving is kut.
quote:Kabouter23 schreef op 10 juni 2010 @ 11:00:





Overigens neemt hij gerust een week vrij, of meld zich ziek om te kunnen spelen..



Wow serieus???

quote:Donut schreef op 10 juni 2010 @ 15:08:

Pfoe, had de hoop dat dit een topic was over WOW en hoe je daar je verslaafde vriend vanaf kunt helpen.



Ik vind het een heel vervelend spelletje en het is ook onze enige aanleiding tot een ruzie (misschien dat ik het daarom zo'n vervelend spelletje vind).. Er zijn kennelijk een soort van battles die wel 2 uur kunnen duren, waardoor hij niet zomaar kan stoppen. Dus goed voor een paar uur per dag als ik niet aan de bel trek.



Had gehoopt dat level 70 het einde was, maar nee het gaat dan gewoon door! En dan werkt hij ook nog gewoon 40 per week in een goeie baan, dus het is geen echte nerd...



Zooooo, even de frustratie eruit, verder veel plezier bij WOW.





Erg is het he, misschien moeten we ons eigen topic openen:)



Mijn vriend zit gelukkig niet meer bij een guild, want dat was echt erg, wilde die echt om half 8 thuis zijn en dan speelden ze tot half 11, 12 uur zo ongeveer.

En dan kon die eens niet spelen(door mij) ging heel die guild zeiken.

Na een flinke ruzie is die daar mee gestopt, gamen is prima, maar je leven er naar inrichten niet. Nu speelt ie zonder guild en gaat het soms nog te ver, maar nu kan ik gelukkig tussendoor ook eens op de computer:)



In zijn guild zat idd een stel wat samenwoonden en allebei op hun eigen computer speelden, ze waren zelfs de leiders van die guild.

Zie je het voor je, werken, snel eten en dan weer om half 8 WOW. Wie ruimt dat huis op dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeta schreef op 11 juni 2010 @ 01:10:

[...]





In zijn guild zat idd een stel wat samenwoonden en allebei op hun eigen computer speelden, ze waren zelfs de leiders van die guild.

Zie je het voor je, werken, snel eten en dan weer om half 8 WOW. Wie ruimt dat huis op dan?Haha dat zou ik en mijn ex weleens kunnen zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 10 juni 2010 @ 10:51:

Hans66 speelt dat.

Ja, dat klopt. Kijk maar naar mijn avatar; dat verklaart alles!



Intussen heb ik 8 level 80s. De nieuwse een Draenei Mage, op dit moment de best geared, zoals dat in WoW-termen heet.



8 level 80s... how nerdy can you be!



quote:Kabouter23 schreef op 10 juni 2010 @ 11:00:

Hahah nee, ik heb het écht geprobeerd.. en ik vond het in het begin wel grappig, maar toen ik voor de miljoenste keer (voor mijn gevoel) weer stomme beestjes dood moest meppen was ik er wel klaar mee.Blizzard, de maker van het spel, realiseert zich dat ook, en wil de zones veranderen met aangepaste quests. Dat gebeurt in Castaclysm (ik heb een Cataclysm-avatar). Er gaat een frisse wind waaien, of moet ik zeggen: een wind van dood en verderf?
World of Warcraft: Legion
http://www.youtube.com/watch?v=C-KhSTgo3YA



Hier een educatief filmpje van een fanatieke WoW speler. Zijn kleine etterbakbroertje heeft zijn account gedelete, hoofdrolspeler in het filmpje denkt dat moeders het gedaan heeft. broertjelief plaatste een camera in de kamer



Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mormy schreef op 10 juni 2010 @ 12:36:

[...]



Beter dan die stelletjes met ieder een PC aan de overkant van de kamer en dan allebei de hele avond gamen :P Ergens vind ik dat sneu, speel dan samen of kruip op de bank en kijk een film. Turlijk moet je kunnen gamen maar iedere dag dat is het toch niet.Ehm.. wij hebben 2 computers hier staan, 2 xboxen, 2 ps3's.. en we spelen regelmatig samen spelletjes op die manier.. Juist veel prettiger, dan kun je als je geen zin meer heb ook gewoon wat anders gaan doen..
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 11 juni 2010 @ 07:40:

http://www.youtube.com/watch?v=C-KhSTgo3YA



Hier een educatief filmpje van een fanatieke WoW speler. Zijn kleine etterbakbroertje heeft zijn account gedelete, hoofdrolspeler in het filmpje denkt dat moeders het gedaan heeft. broertjelief plaatste een camera in de kamer



Enjoy!



Hahha ja die blijft briljant :P



En trouwens, ik ben heel erg verslavingsgevoelig, en dat had ik de eerste paar dagen ook toen ik WoW speelde.. dat is ook 1 van de redenen dat ik gestopt ben, vond er A) niet veel aan en B) zag ik mezelf al 24/7 achter de computer hangen om te spelen.. brr!



Trouwens, een stel in amerika (ofzo) is gescheiden, want de man speelde teveel WoW. Leuk Detail hieraan: De vrouw is een Developer van WoW hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Kabouter23 schreef op 11 juni 2010 @ 07:53:

Trouwens, een stel in amerika (ofzo) is gescheiden, want de man speelde teveel WoW. Leuk Detail hieraan: De vrouw is een Developer van WoW hahaha Doet me direct denken aan Help, mijn man heeft een hobby! en die hobby is WoW-en.



Vrouw: Ik word knettergek van die man. Zit de hele dag World of Warcraft te spelen. En die gekke geluiden van monsters en poppetjes die doodgaan! En dan heb ik het eten klaar. Ik roep naar mijn man: "Schat het eten staat klaar!" Dan zegt mijn man: "Nog even wachten, ik ben met de laatste boss-fight bezig!" Ik denk dan: Boss-fight? Wat is dat dan weer? Ik zie het helemaal voor me!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 11 juni 2010 @ 08:36:

[...]



Doet me direct denken aan Help, mijn man heeft een hobby! en die hobby is WoW-en.



Vrouw: Ik word knettergek van die man. Zit de hele dag World of Warcraft te spelen. En die gekke geluiden van monsters en poppetjes die doodgaan! En dan heb ik het eten klaar. Ik roep naar mijn man: "Schat het eten staat klaar!" Dan zegt mijn man: "Nog even wachten, ik ben met de laatste boss-fight bezig!" Ik denk dan: Boss-fight? Wat is dat dan weer? Ik zie het helemaal voor me!



Hans als je zoveel level 80s hebt hoe heb je nog tijd om te forummen?

En wat is best geared, waar zit je dan op nu qua progress?
Alle reacties Link kopieren
http://eu.wowarmory.com/c ... shield+Legion&cn=Kolendaa
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 11 juni 2010 @ 08:40:

http://eu.wowarmory.com/c ... shield+Legion&cn=Kolendaa



Ooh ok



Dit is de mijne



http://eu.wowarmory.com/c ... .xml?r=Agamaggan&cn=Maasi
Alle reacties Link kopieren
quote:Kabouter23 schreef op 10 juni 2010 @ 11:00:

Een vriend zei nog: Dat hebben we allemaal weleens, maar na een week pak je het weer op hoor.. dat is nu een jaar terug ofzo?



Overigens neemt hij gerust een week vrij, of meld zich ziek om te kunnen spelen..

Een week vrij of ziek om te kunnen spelen??? Dat vind ik echt gestoord! Dat hoeft zijn baas niet te pikken! Tijd om het beroep van controlerend geneesheer in ere te herstellen.



quote:AriMa schreef op 11 juni 2010 @ 08:50:

Dit is de mijne



http://eu.wowarmory.com/c ... .xml?r=Agamaggan&cn=MaasiBeter dan de mijne. Ik heb onvoldoende tijd om te raiden, hoewel ik mijn karakter wel de gear ervoor heeft, echter niet voor ICC10 en ICC25. Weet niet welke eisen Ruby Sanctum (dadelijk met patch 3.3.5) aan je gear gaat stellen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Filmpje is brilliant maar fkake.quote:Kabouter23 schreef op 11 juni 2010 @ 07:46:

[...]





Ehm.. wij hebben 2 computers hier staan, 2 xboxen, 2 ps3's.. en we spelen regelmatig samen spelletjes op die manier.. Juist veel prettiger, dan kun je als je geen zin meer heb ook gewoon wat anders gaan doen..Bedoel et meer zoals Troeta het besschrijft en verder het is maar een mening. Je moet ook los dingen kunnen doen, maar ook samen en niet allebei vanaf half 8 tto 12 je game doen en elkaar gewoo niet zien of spreken.
2 computers, 2 xboxen en 2 ps3's?? Waarom in godsnaam? of wil jij elke keer op de PS als hij er op zit en als hij dan Xbox speelt dat jij ook wil Xboxen



nee, zonder gekheid, ik hou ook wel van gamen en internetten, en ik snap het game-leventje van mijn vriend wel,maar 2 van alles vind ik wel zonde van het geld zeg!



En wat Mormy ook zegt, zo ga je langs elkaar heen leven en de rest van de wereld heb je ook niet door.

Mijn vriend wist toen niet eens wat Talpa was bijv.

Niet dat Talpa zo boeiend was, maar kom op, als je dat mist!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kabouter23 schreef op 10 juni 2010 @ 11:00:



Overigens neemt hij gerust een week vrij, of meld zich ziek om te kunnen spelen..Ziek melden om te kunnen spelen? Hoe triest ben je dan?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeta schreef op 11 juni 2010 @ 11:47:



2 computers, 2 xboxen en 2 ps3's?? Waarom in godsnaam?



Ik wil wel een tweede PS3 erbij om samen thuis 1 player games online te kunnen spelen.



(niet zo'n duidelijke zin, geloof ik....)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mormy schreef op 11 juni 2010 @ 10:39:

Filmpje is brilliant maar fkake.



Eensch. Netjes de deur van de kledingkast dichttrekken en dan verder flippen, I wish (heb jongens thuis lopen).
Alle reacties Link kopieren
Ik speel nooit computerspelletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven