Youtube en NPO doet het niet meer

26-04-2015 19:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Momenteel heb ik een probleem met mijn computer. Ik kan geen filmpjes afspelen in uitzendinggemist en in youtube.

Ook bij RTLXL zie ik geen video's bij gemist. Wel kan ik de video's afspelen die om de homepage staan. Dit geld voor zowel internet explorer als voor chrome. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan de browser.

In internet explorer krijg ik de melding dat er niet gecontroleerd kan worden of het beveilingscertificaat nog geldig is. Weet er iemand een oplossing?
Heb je laatst je cookies, cache enzo weggegooid? Dat het niet werkt komt omdat dat beveiligingscertificaat niet gecontroleerd wordt. Wist niet eens dat youtube en npo daarom vroeg, nog nooit gehad. Als dat certificaat gewoon betrouwbaar is dan zou ik die gewoon goedkeuren en dan zou het weer moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een andere browser dan Internet Explorer. Google Chrome of Firefox, dat wil nog wel eens helpen.
Ik heb hetzelfde gehad, maar dat kwam omdat er nog gewerkt werd met Windows XP.

De problemen kwamen doordat Windows XP niet meer ge-updated werd.
quote:strandmeisje schreef op 26 april 2015 @ 20:35:

Probeer eens een andere browser dan Internet Explorer. Google Chrome of Firefox, dat wil nog wel eens helpen.

TO gebruikt Chrome.



Ik had het laatst ook, maar bij mij was m'n Flash ineens uitgezet. Misschien even kijken?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft het te maken met Silverlight. Dat zorgt voor het afspelen van filmpjes.

Probeer die eens te updaten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Silverlight heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit had geen effect. Hoe kan ik zien of Flash uit staat?
quote:tulp82 schreef op 27 april 2015 @ 06:55:

Bedankt voor de reacties. Silverlight heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit had geen effect. Hoe kan ik zien of Flash uit staat?Als je in Chrome zit, type chrome://plugins/ in je adresbalk, en zoek naarr Adobe Flash Player.
quote:tulp82 schreef op 27 april 2015 @ 06:55:

Bedankt voor de reacties. Silverlight heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit had geen effect. Hoe kan ik zien of Flash uit staat?Je start een filmpje en leest de melding dat Flash nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is opgelost. De klok van de computer stond een maand voorruit.
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Dan kan je weer lekker kijken..... (hoe heb je dat uiteindelijk gevonden? :-)
quote:tulp82 schreef op 12 mei 2015 @ 10:12:

Het probleem is opgelost. De klok van de computer stond een maand voorruit.





Hoe kan dat nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven