Ziggo internet valt constant uit.

06-11-2015 22:17 41 berichten
Sinds een week valt het internet constant uit. Heb gekeken bij Ziggo storingen, maar daar wordt niks gemeld. Hebben meer mensen daar last van ? Ben sowieso niet zo enthousiast meer over Ziggo, maar deze week slaat alles.
Ze hebben gewoon een klantenservice hoor.
Alle reacties Link kopieren
Had ik 2 weken geleden, gek werd ik ervan. Nu gelukkig nergens meer last van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Even je router resetten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb er ook vaak last van. De uitval duurt maar paar seconden maar vreselijk irritant. Het is begonnen toen upc ziggo werd.
.
quote:misschicken schreef op 06 november 2015 @ 22:27:

Ze hebben gewoon een klantenservice hoor.Ja, dat weet ik. Helaas word ik daar ook niet veel wijzer van, is dus ook de reden waarom ik me afvroeg of meer mensen er last van hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gehad, bleek uiteindelijk mijn router te zijn die kapot was. Nieuwe gehad, nergens meer last van! Even bellen met de helpdesk.
Alle reacties Link kopieren
Je kabels eens nakijken. En als je een router hebt je router op een ander kanaal zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik was trouwens laatst ergens op cursus en daar viel internet ook steeds weg. Ook daar Ziggo.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kris33 schreef op 06 november 2015 @ 22:32:

Ik heb het ook gehad, bleek uiteindelijk mijn router te zijn die kapot was. Nieuwe gehad, nergens meer last van! Even bellen met de helpdesk.Mijn modem/router is vervangen. Helpt niet.
.
quote:impala schreef op 06 november 2015 @ 22:30:

Ja ik heb er ook vaak last van. De uitval duurt maar paar seconden maar vreselijk irritant. Het is begonnen toen upc ziggo werd.Ja, dat idee (upc/ziggo) had ik dus ook. Het is idd telkens maar even, maar wel om de haverklap. Iemand een goed alternatief voor Ziggo ?
Daarom ben ik overgestapt naar kpn. Heerlijk, al maandenlang geen enkele storing gehad. Bij upc/ziggo was het continu raak met storingen.
quote:sandra745 schreef op 06 november 2015 @ 22:33:

Je kabels eens nakijken. En als je een router hebt je router op een ander kanaal zetten.Heb ik allemaal gedaan, resetten, kabels nagekeken, ander kanaal gezet, helpt allemaal niets. Probleem kan volgens mij niet bij mij liggen, dus denk bij Ziggo.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net ergens dat ze al 18.000 klanten kwijt zijn sinds de overgang.

Maar ik wil geen ander emailadres

Ik kreeg bericht dat ze vlg week iets gaan doen in mijn straat. Geen idee wat maar ik hoop dat t helpt.
.
Tip van de klantenservice: je kabels loshalen uit de modem en uit het kastje in de muur. Het stof eruit blazen en de kabels er andersom weer indoen.
Alle reacties Link kopieren
Gelul. Hele kastje is bij mij vervangen en nieuwe contactpunten op de bedrading. Ze houden iedereen aan t lijntje. Zei ik net 18.000? Maak daar maar 150.000 van over hele jaar.

http://nos.nl/artikel/206 ... ft-klanten-verliezen.html
.
Alle reacties Link kopieren
Doe even normaal met je gelul.

Praat niet zo dom.



Voor sommige mensen is gewoon de router even resetten genoeg.

Of wat stof verwijderen.
quote:impala schreef op 06 november 2015 @ 22:46:

Gelul. Hele kastje is bij mij vervangen en nieuwe contactpunten op de bedrading. Ze houden iedereen aan t lijntje. Zei ik net 18.000? Maak daar maar 150.000 van over hele jaar.

http://nos.nl/artikel/206 ... ft-klanten-verliezen.htmlMaar die komen allemaal weer terug nu, omdat ze een gratis sportzender lanceren. Denken ze
Ik heb het ook gehad.

Had een afspraak met een monteur genaakt (6 week later. Eerder was geen tijd vrij waarop we thuis waren en om er nu vrij voor te nemen...).

Als ze niets zouden vinden zouden de kosten 45 euro voor ons zijn.

Na het maken van de afspraak wekenlang geen uitval gehad. Dus toch maar afgezegd want ik zag de bui al hangen..

En nu sinds twee dagen weer continu uitval 😈
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 06 november 2015 @ 22:48:

Doe even normaal met je gelul.

Praat niet zo dom.



Voor sommige mensen is gewoonl de router even resetten genoeg.

Of wat stof verwijderen.Ik bedoel dat de klantenservice maar wat kletst en je aan het lijntje houdt. Ze weten heel goed van de klachten die wij hier beschrijven, maar denk maar niet dat ze dat toegeven.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 06 november 2015 @ 22:50:

Ik heb het ook gehad.

Had een afspraak met een monteur genaakt (6 week later. Eerder was geen tijd vrij waarop we thuis waren en om er nu vrij voor te nemen...).

Als ze niets zouden vinden zouden de kosten 45 euro voor ons zijn.

Na het maken van de afspraak wekenlang geen uitval gehad. Dus toch maar afgezegd want ik zag de bui al hangen..

En nu sinds twee dagen weer continu uitval 😈Same here. Al 3x monteur gehad. Alles vervangen en doorgemeten. Lost niks op. En als de monteur er is, dan is er net even geen uitval.
.
Idem
Hier ook, echt balen ik had de laatste jaren nooit problemen.
Hier hetzelfde. Sinds upc naar ziggo is valt hij steeds even weg. Gebeld met de klantenservice: dat ik de router maar in het midden van de kamer moest zetten, iets anders was er niet aan te doen. Tja had hij zelf ook.

Inmiddels haal ik zelf met bedraad internet amper 5 mb/s ... Nu komt er maandag iemand langs. Zal me niet verbazen dat het dan ineens werkt tot de monteur de deur dicht trekt.
quote:impala schreef op 06 november 2015 @ 22:55:

[...]





Ik bedoel dat de klantenservice maar wat kletst en je aan het lijntje houdt. Ze weten heel goed van de klachten die wij hier beschrijven, maar denk maar niet dat ze dat toegeven.Tuurlijk weten ze dat. Ik beschreef de tip ook maar als een voorbeeld van de onzin die ze verkondigen. Ik ben zo blij dat ik van ze af ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven