Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 22 april 2017 @ 19:40:

[...]

En wat ik al eerder zei: een werkende vrouw in Marokko is heel gewoon.

Net zo gewoon als homofilie, korte rokken en ongehuwd samenwonen

Ik denk dat je hooguit sommige delen van Marokko bedoelt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Huh verkeerde voice over ??
Die Shantel vind ik zo niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook weer mee!
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin van haar moeder zei wel verstandige dingen.
Echt de afkeer straalt van zijn gezicht af.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk neemt ze het ter harte.
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 20:49:

Nu zit ik in dilemma tussen Hollands got talent en 90 days to wed Dat probleem heb ik niet.
Hoi Liadan
Echt hij zegt omdat ik van je hou maar kan haar niet eens aan kijken.
Die Azan is ook wel vreemd... eerst haar in de woestijn ten huwelijk vragen, om nu te bedenken of hij wel met Nicole wil trouwen.
Hij zegt alleen wat ze wil horen zijn greencard komt in gevaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 28 april 2017 @ 21:05:

Hoi Liadan
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof hem ook niet. Overduidelijk dit, vanaf het eerste moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook het gevoel dat hij niet oprecht is
Die Nicole... ik vind het onvoorstelbaar dat zij een kind heeft. Ik vind haar nl. zelf zo kinderlijk overkomen. Net een kleuter.
Die is gek ik heb hem uit ons appartement gegooid , niks van jou bij muts.
Alle reacties Link kopieren
Jorge werkt zó ontzettend op mijn zenuwen.
Dan heb je geen eigenwaarde hoor Jorge.
Die zelfvoldane grijns (voor zo ver dat gaat met dat verbouwde gezicht) van Anfisa dat ze Jorge uit hun woning heeft gegooid. Die Jorge is ook gestoord hoor, dat hij zich uit huis laat zetten, terwijl Anfisa geen cent betaald heeft aan wat dan ook. Ik had haar hooguit naar het vliegtuig gebracht, om zeker te weten dat ze echt terug was gegaan naar Rusland.
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Die Lowo. Gewoon wauw.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 28 april 2017 @ 21:12:

Die zelfvoldane grijns (voor zo ver dat gaat met dat verbouwde gezicht van haar) van Anfisa dat ze Jorge uit hun woning heeft gegooid. Die Jorge is ook gestoord hoor, dat hij zich uit huis laat zetten, terwijl zij geen cent betaald heeft aan wat dan ook. Ik had haar hooguit naar het vliegtuig gebracht, om zeker te weten dat ze echt terug was gegaan naar Rusland.Ja tenenkrommend he , en dan zegt zij you can't fix stupid . Dat hij dat pikt echt ongelofelijk.
quote:Liadan schreef op 28 april 2017 @ 21:12:

Wauw. Die Lowo. Gewoon wauw.Hij is wel eerlijk over zijn motieven
Alle reacties Link kopieren
Bij Lowo, Anfisa en Azan gaat het niet om de liefde.



Ik denk dat Pedro wel oprecht is of in elk geval kan zijn. Chantel en hij lijken niet echt een mismatch zoals bijvoorbeeld? Nicole en Azan.



Bij Alla denk ik ook wel dat er wat oprechtheid bij zit, maar dat de kans op een beter leven voor haar zoontje wel meespeelt in haar keuzes.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik EINDELIJK weer eens kijken, doet kpn play het niet
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven