Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
quote:mamavanf schreef op 28 april 2017 @ 21:17:

Kan ik EINDELIJK weer eens kijken, doet kpn play het niet Wat een balen zeg! Kun je het nog op een andere manier kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 28 april 2017 @ 21:13:

[...]



Hij is wel eerlijk over zijn motieven Inderdaad. Zou hij het ook zo in haar gezicht hebben gezegd? Blijkt niet echt uit haar acties.
quote:Pretzel66 schreef op 28 april 2017 @ 21:13:

[...]





Ja tenenkrommend he , en dan zegt zij you can't fix stupid . Dat hij dat pikt echt ongelofelijk.Hij wil het echt niet zien...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 28 april 2017 @ 21:06:

Echt hij zegt omdat ik van je hou maar kan haar niet eens aan kijken.Hij kijkt haar heel vaak niet aan als hij tegen haar praat.
Alle reacties Link kopieren
Dude! Trust issues, raar, hè.
"Ik heb niets verzonnen, behalve de leugens", zei hij.
quote:vaika schreef op 28 april 2017 @ 21:20:

[...]





Hij kijkt haar heel vaak niet aan als hij tegen haar praat.Klopt en zijn lichaamstaal is over duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 28 april 2017 @ 21:21:

Ik heb niets verzonnen, behalve de leugens zei hij En hij is een prins...
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 28 april 2017 @ 21:21:

"Ik heb niets verzonnen, behalve de leugens", zei hij. Ja die was leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 28 april 2017 @ 21:21:

"Ik heb niets verzonnen, behalve de leugens", zei hij. Dat was een mooie, ja.
quote:Liadan schreef op 28 april 2017 @ 21:17:

Bij Lowo, Anfisa en Azan gaat het niet om de liefde.



Ik denk dat Pedro wel oprecht is of in elk geval kan zijn. Chantel en hij lijken niet echt een mismatch zoals bijvoorbeeld? Nicole en Azan.



Bij Alla denk ik ook wel dat er wat oprechtheid bij zit, maar dat de kans op een beter leven voor haar zoontje wel meespeelt in haar keuzes.Ben het met je eens. Heb ook sterk het gevoel dat Chantel een veel groter probleem is dan Pedro, door haar liegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch medelijden met Pedro. Die is de zondebok voor haar familie, terwijl het geheim houden vooral bij haar vandaan leek te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 28 april 2017 @ 21:24:

Ik heb toch medelijden met Pedro. Die is de zondebok voor haar familie, terwijl het geheim houden vooral bij haar vandaan leek te komen.Ja ik ook.
Shantel is de oorzaak van de problemen oneerlijk dat hij de zondebok wordt.
Alle reacties Link kopieren
Welk geld? Ze zaten toch op zwart zaad.
High five Pedro
quote:Liadan schreef op 28 april 2017 @ 21:24:

Ik heb toch medelijden met Pedro. Die is de zondebok voor haar familie, terwijl het geheim houden vooral bij haar vandaan leek te komen.Precies... ik vind het echt sneu voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik echt onbeschoft van haar vader.
Alle reacties Link kopieren
wauw, 'any man would be better'....
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook hoor, maar man wilde nog even aandacht..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:vaika schreef op 28 april 2017 @ 21:28:

wauw, 'any man would be better'....Dat was echt grof. Haar vader weet echt wel dat Pedro wel over dat niveau taalbeheersing beschikt, om hem te verstaan.
Alle reacties Link kopieren
Om de leugen die bij hun eigen dochter vandaan kwam....
Wel mooi wat hij zei iedereen heeft een hekel aan Pedro dankzij jou.
quote:himalaya schreef op 28 april 2017 @ 21:29:

Ik kijk ook hoor, maar man wilde nog even aandacht..Anfisa zou hem meteen uit huis gooien
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 28 april 2017 @ 21:30:

[...]





Dat was echt grof. Haar vader weet echt wel dat Pedro wel over dat niveau taalbeheersing beschikt, om hem te verstaan.



Ja, en dan ook echt 'any man'... Alsof ze met een soort kruising tussen Charles Manson, Chris Brown en Lowo aan komt zetten.



Ik vind Pedro best aardig overkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven