Entertainment alle pijlers

90 days to wed, happily ever after

21-01-2017 07:29 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er?



Die Danielle... Ik begrijp t niet hoor...
Alle reacties Link kopieren
op welke zender wordt het uitgezonden?
Iets meer informatie zou wel handig zijn



Wie is Danielle? Wat doet Danielle?
Bedoel je ' 90 days to wed, happily ever after ' ? Was gisterenavond om 21 uur op TLC?

Daar zit een Daniëlle in met Mohamed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 21 januari 2017 @ 07:45:

Bedoel je ' 90 days to wed, happily ever after ' ? Was gisterenavond om 21 uur op TLC?

Daar zit een Daniëlle in met Mohammed.

Ja dat bedoel ik!

Sorry, zal de titel ff veranderen...
quote:Chili-concarne schreef op 21 januari 2017 @ 07:49:

[...]



Ja dat bedoel ik!

Sorry, zal de titel ff veranderen...Volgens mij kun je dat zelf niet, kun je daarvoor verzoek plaatsen in centraal moderatortopic. Staat onder pijler overig volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Danielle wilde een man die ze aan iedereen kon laten zien. Zo van kijk wat ik aan de haak heb geslagen. Daarbij ook nog iemand die financieel bijdraagt aan het huishouden. Dat is helaas nooit gebeurd.



Hij kwam hier van de zomer 2014 en zijn ergens in juli ofzo getrouwd. Danielle heeft in privé aangegeven dat ze 9x sex hebben gehad, Mohamed zegt 1-3 keer of helemaal niet.



Hij is er tot 18 december 2015 gebleven.

In die tijd heeft hij ong twee keer een weekje gewerkt. De rest van de tijd uit Danielles ruif gevroten.



In die tijd is hij vooral online erg actief geweest. Veel online relaties om geld van vrouwen af te troggelen. Er waren toen tientallen vrouwen die hem geld stuurden.



Met twee van hen is hij in die tijd ook op vakantie geweest.

Minnares 1: een Aziatische vrouw van middelbare leeftijd genaamd Carine. Zij heeft hem meer dan 30.000 dollar gegeven.

Minnares 2:Luisa, een dakloze rondrijzende drugsverslaafde stripper en wannabe beroemdheid.



Toen hij bij Danielle weg ging was hij een paar maanden helemaal foetsie. Zelfs Danielle wist niet waar hij zat. We zijn er dmv politie reports achter gekomen dat hij al die tijd bij Angie ondergedoken zat (zij is diegene met hijab die haar leert aardappel schotel te maken en over halal verteld, en dan zonder hoofddoek toen haar green card man haar verliet).



Daarna kort gereisd en toen in Miami ingetrokken. Na een tijdje in Miami naar New Port Richie.



Sinds kort heeft hij een nieuwe roommate genaamd Diamond Dennis.



Danielle heeft 2x een annulment van het huwelijk aangevraagd. De eerste keer heeft ze het laten vallen omdat Mohamed haar beloofde aan het huwelijk te werken. De tweede keer trapte ze er niet meer in en die zaak loopt nog. Hij is afgelopen week met de papieren geserveerd.
Let’s go Brandon!
Maar vertel... Wat begrijp je niet aan Daniëlle? Gebruikelijk is dat TO aftrapt
Alle reacties Link kopieren
Danielle heeft nu een nieuwe vriend, Ray, die bij haar inwoont en haar financieel ondersteund.
Let’s go Brandon!
Ze zijn allebei vrij kansloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 21 januari 2017 @ 07:51:

[...]





Volgens mij kun je dat zelf niet, kun je daarvoor verzoek plaatsen in centraal moderatortopic. Staat onder pijler overig volgens mij.Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 21 januari 2017 @ 07:45:

Bedoel je ' 90 days to wed, happily ever after ' ? Was gisterenavond om 21 uur op TLC?

Daar zit een Daniëlle in met Mohamed.Dat is het vervolg op "90 Day Fiance". Ze begonnen dit te filmen vrij snel nadat Mohamed Danielle verliet om lange tijd bij Angie onder te duiken en te slapen op haar rode bank.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 21 januari 2017 @ 07:52:

Maar vertel... Wat begrijp je niet aan Daniëlle? Gebruikelijk is dat TO aftrapt

Heel simpel.

Ik begrijp niet dat ze daar ingetrapt is...
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 januari 2017 @ 07:56:

Ze zijn allebei vrij kansloos.Hij is nog erger. De enige reden waarom hij iets aanknoopte met Danielle was om naar Amerika te kunnen verhuizen.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 21 januari 2017 @ 07:42:

op welke zender wordt het uitgezonden?TLC
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 21 januari 2017 @ 07:59:

[...]





Hij is nog erger. De enige reden waarom hij iets aanknoopte met Danielle was om naar Amerika te kunnen verhuizen.Dat lag er zo dik boven op, daarom begrijp ik ECHT niet dat die Danielle daar ingestonken is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chili-concarne schreef op 21 januari 2017 @ 07:58:

[...]



Heel simpel.

Ik begrijp niet dat ze daar ingetrapt is...Nogal dom. En maandenlang (bijna twee jaar) hield ze er aan vast. Het maakte niet uit wie en hoevaak mensen haar waarschuwde of hoe slecht hij haar behandelde. In Doha (waar ze hem voor het eerst bezocht) zei hij dat hij van haar hield dus dan is het zo in haar kleine hoofdje.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
[img]http://previously.tv/m/2014-11-17-90df.jpg[/img]
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
En nu maar huilen huilen en huilen...

Geen normaal gesprek mogelijk, ze barst telkens in huilen uit.

Ik snap best dat ze verdrietig is, maar ieder mens met een gezond verstand weet toch dat dit huwelijk geen kans van slagen had..
Alle reacties Link kopieren
quote:Chili-concarne schreef op 21 januari 2017 @ 08:04:

En nu maar huilen huilen en huilen...

Geen normaal gesprek mogelijk, ze barst telkens in huilen uit.

Ik snap best dat ze verdrietig is, maar ieder mens met een gezond verstand weet toch dat dit huwelijk geen kans van slagen had..Iedereen (zelfs haar dochters) behalve haar. Er valt haar ook geen verstand bij te brengen. Haar hoofd zit potdicht.
Let’s go Brandon!
quote:havermout1 schreef op 21 januari 2017 @ 07:59:

[...]





Hij is nog erger. De enige reden waarom hij iets aanknoopte met Danielle was om naar Amerika te kunnen verhuizen.Hij is een stuk slimmer dan zij is. Waar zij met haar hoofd zat is me echt een raadsel.
En soms is iets zó stom dat ik geen medelijden kan hebben.
Bij deze de foto van Havermout; wil je niet passeren hoor...

Maar Havermout; je moet eerst 200 posts hebben, voor je via de mail forum@viva.nl plaatjesplakrecht kunt aanvragen.

Je bent bijna aan de 200 posts hoor. Vandaar dat ik de foto nu even voor je plak.



Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 januari 2017 @ 08:22:

En soms is iets zó stom dat ik geen medelijden kan hebben.

Precies, dat heb ik ook.

Normaliter heb ik een groot inlevingsvermogen,

maar dat is nu ver te zoeken.
quote:Chili-concarne schreef op 21 januari 2017 @ 07:58:

[...]



Heel simpel.

Ik begrijp niet dat ze daar ingetrapt is...



Volledig met je eens. Ik kan het wel verklaren, maar begrijp het zeker niet.

Die jongen is in mijn ogen zo duidelijk op een greencard uit; dan heb je daar Danielle, die niet zo intelligent (eerlijk gezegd zelfs zwakbegaafd) overkomt en wanhopig op zoek is naar liefde, aandacht en een knappe man om mee om mee te pronken en haar eigen onzekerheid qua uiterlijk, mee te compenseren.

Ik vind het triest dat ze maar niet blijft zien dat hij niets om haar geeft (niet eens meer alleen dom omdat ze het niet wil zien, maar ook omdat ze volgens mij het bevattingsvermogen niet heeft), maar nog triester en kwalijker vind ik het dat zij haar kinderen aan zo'n figuur blootstelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven