Entertainment alle pijlers

90 days to wed, happily ever after

21-01-2017 07:29 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er?



Die Danielle... Ik begrijp t niet hoor...
quote:havermout1 schreef op 21 januari 2017 @ 07:57:

[...]





Dat is het vervolg op "90 Day Fiance". Ze begonnen dit te filmen vrij snel nadat Mohamed Danielle verliet om lange tijd bij Angie onder te duiken en te slapen op haar rode bank.



Dat ken ik niet. Vermoedde al wel dat er iets aan vooraf gegaan was qua tv-programma.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Is dat Danielle op die foto?
quote:minnimouse schreef op 21 januari 2017 @ 08:52:

Is dat Danielle op die foto?Ja, met Mohamed
Alle reacties Link kopieren
Groot leeftijdsverschil, niet?
Alle reacties Link kopieren
Is er ooit een update geweest van die oudere man met die Thaise? vrouw die, toen ze aan de autoraam likte ,het gelijk moest schoonmaken van hem
geneet van 't laeve
Klopt; zij is 15 jaar ouder. Die Mohamed is zelfs maar vier jaar ouder dan de oudste zoon van Danielle.
Maar zij heeft hem volgens mij net zo goed bedonderd door haar financiele situatie rooskleuriger te schetsen dan die echt was.
quote:matroesjka_ schreef op 21 januari 2017 @ 08:22:

En soms is iets zó stom dat ik geen medelijden kan hebben.Heel erg maar dit inderdaad het lag er zo duimendik bovenop .
@ Havermout, wat jij ons allemaal vertelt, krijgen we dat nog te zien?

Zoja, dan is het wel een spoiler....

Of heb je het uit het roddelcircuit?
Maar die Danielle, daar is toch wel wat mis mee? Qua IQ enzo. Dat kan haast niet anders.

En dat ze nu ook gaat af reizen naar Miami, heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wonderbaarlijk....



Ergens hoop ik dat het gescripte reality is..
Ik heb het idee dat Daniëlle niet helemaal in orde is, of in ieder geval een bijzonder laag IQ heeft.
En slechte ogen, evenals al haar kinderen.

Van die jampotglazenbrillen. Wim Kan zou zeggen : Zij moet wel erg goede ogen hebben, daar ze daar doorheen kan kijken!
Alle reacties Link kopieren
Danielle denkt nog in haar naïviteit/hoop dat Mohammed en zij vrienden kunnen blijven, maar zodra de handtekening was gezet onder de scheidingspapieren was het 'good luck with the rest of your life'.



Ik weet niet of ik het sneu moet vinden of dom.



En die andere stellen: die knul die met Noon getrouwd is, die nu weer permanent naar Thailand wil. En verbaast is als haar man daar niet wil wonen. Hij heeft daar niks, mag waarschijnlijk niet werken en zij raakt haar green card kwijt.



Ook nog dat stel met dat Colombiaanse 'model' wat 8000,- per opdracht zegt te kunnen scoren.

Die lopen ook niet over van liefde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 21 januari 2017 @ 13:28:

Ik heb het idee dat Daniëlle niet helemaal in orde is, of in ieder geval een bijzonder laag IQ heeft.

Dat denk ik ook.

Iemand met een gezond verstand trapt daar toch niet in..
Alle reacties Link kopieren
quote:Chili-concarne schreef op 21 januari 2017 @ 15:33:

[...]



Dat denk ik ook.

Iemand met een gezond verstand trapt daar toch niet in..Weinig gezond verstand, tel daar een totaal gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde bij op en je hebt als green card zoeker een perfect slachtoffer gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Danielle is iemand die niet zon groot snappertje heeft volgens mij. Iedereen ziet dat het geen relatie is geweest die op liefde is gebaseerd , behalve zij.



Ben benieuwd hoe het met het stel afloopt waarvan hij uit Israël komt.
Alle reacties Link kopieren
Havermout, hoe weet je dat allemaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 januari 2017 @ 09:15:

Maar zij heeft hem volgens mij net zo goed bedonderd door haar financiele situatie rooskleuriger te schetsen dan die echt was.



Nee, ze heeft hem vaak verteld dat ze geen geld had. Ik denk niet dat hij een besef had dat mensen in het westen arm kunnen zijn (in Tunisie geloven dat soort mannen dat Europa en de VS een paradijs is). Maar goed ze heeft het vaak verteld en hij heeft haar ook bijvoorbeeld geld gestuurd voor schoenen voor haar dochters.

Om hem op te zoeken heeft ze een title loan op haar auto afgesloten die ze later niet betaalde (https://www.pissedconsumer.com/people/mommys42000.html) en haar kleine pensioentjes gecasht.

Sowieso had hij na een paar maanden kunnen werken en helpen... hij heeft nooit iets betaald. Geen huur, geen rekeningen, geen eten, helemaal niets. Hij maakt ook niet schoon. Terwijl veel vrouwen hem geld gaven (dat ging dan vaak meteen naar Tunisie).
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Straks van 12 tot 6, marathon uitzending.
quote:Chili-concarne schreef op 22 januari 2017 @ 11:40:

Straks van 12 tot 6, marathon uitzending. Bedankt voor de tip !
Die Devar daar krijg ik ook de kriebels van .
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 22 januari 2017 @ 12:02:

Die Devar daar krijg ik ook de kriebels van .





Ikke ook, maar ook van zijn vrouw. Manmanman ze wist waar ze aan begon........



dommewijven zielige vrouwen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja terwijl zij niet echt megadom overkomt .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven