Entertainment alle pijlers

90 days to wed, happily ever after

21-01-2017 07:29 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er?



Die Danielle... Ik begrijp t niet hoor...
Alle reacties Link kopieren
Shittt... Ik was in slaap gevallen...



Kan iemand mij de belangtijkste details geven over de uitzending van 8 uur?
Russ wil niet naar Miami

Danielle heeft de annulment ingetrokken maar nog geen scheiding aangevraagd

Loren en Alex waren bij de klaagmuur
Vrienden van alexei willen niet op de bruiloft komen omdat Loren hem afgepakt heeft van hun en hij hun in de steek heeft gelaten door te emigreren.



Noon wil terug naar Thailand verhuizen ook al verliest ze daardoor haar greencard, hij heeft dus weinig keuze buiten mee verhuizen.



Danielle heeft de nietigverklaring ingetrokken waardoor hij in Amerika kan blijven. Ze hoopt dat ze vrienden blijven ...



Paola wil model worden naar Russ ziet dat nuet zitten .
Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 22 januari 2017 @ 21:00:

Nou, kan niet wachten tot vrijdag a.s.! Daaaaag En dan wel allemaal kijken anders mogen we niet trashen van jou
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat ze het deed, die nietigverklaring intrekken.

Om vrienden te blijven.

Vrienden met zo'n engerd als Mohamed.

Sure.



Maar goed, zij is net zo eng eigenlijk.

Amechtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 22 januari 2017 @ 21:25:

Dat ze het deed, die nietigverklaring intrekken.

Om vrienden te blijven.

Vrienden met zo'n engerd als Mohamed.

Sure.



Maar goed, zij is net zo eng eigenlijk.

Amechtig.Ze trok de annulment in omdat bij beloofde vrienden te blijven en gedurende een maand "aan het huwelijk te werken". Dat is nooit gebeurd (natuurlijk), en er ligt nu een verse annulment bij de rechtbank.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 22 januari 2017 @ 21:25:

Dat ze het deed, die nietigverklaring intrekken.

Om vrienden te blijven.

Vrienden met zo'n engerd als Mohamed.

Sure.



Maar goed, zij is net zo eng eigenlijk.

Amechtig.



Sneu of dom dat ze dacht hem zo toch nog een beetje aan haar te kunnen binden.

In de vooraankondiging voor volgende week zag ik dat ze hem op ging zoeken in Miami? Ik voorzie weer heel veel tranen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom wordt er niet in de OP verteld wat het is, waar het over gaat en wanneer het te zien is? Lijkt me best belangrijke info.
Omdat de echte die hard fans dat wel weten.
quote:prada schreef op 22 januari 2017 @ 21:47:

Waarom wordt er niet in de OP verteld wat het is, waar het over gaat en wanneer het te zien is? Lijkt me best belangrijke info.

Waarom moeten mensen hier altijd wat te zeuren hebben?



De echte fans weten het inderdaad wel
quote:himalaya schreef op 22 januari 2017 @ 21:37:

[...]





Sneu of dom dat ze dacht hem zo toch nog een beetje aan haar te kunnen binden.

In de vooraankondiging voor volgende week zag ik dat ze hem op ging zoeken in Miami? Ik voorzie weer heel veel tranen...



Ja.

Hopeloze, nutteloze tranen.



Ze doet wat een van haar vrienden of zo zeiden: ze klampt zich vast aan de Mo die ze via de computer leerde kennen.

Die man wilde ze maar steeds blijven zien in hem terwijl hij die man waarschijnlijk geen minuut is geweest vanaf het moment dat hij in the States was.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 22 januari 2017 @ 21:47:

Waarom wordt er niet in de OP verteld wat het is, waar het over gaat en wanneer het te zien is? Lijkt me best belangrijke info.



Het staat op De entertainmentpijler.

het onderwerp is 90 days to wed...

En in de OP staat 'wie kijkt er ook?'



lijkt me vrij duidelijk? :-)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Leafs schreef op 22 januari 2017 @ 21:51:

[...]



Waarom moeten mensen hier altijd wat te zeuren hebben?



De echte fans weten het inderdaad wel Het heeft niets met zeuren te maken maar na een beetje door het topic gescrolfd te hebben (dus niet alles gelezen) was ik benieuwd en wil ik ook wel eens een aflevering zien, vandaar mijn vraag/opmerking.
quote:himalaya schreef op 22 januari 2017 @ 20:32:

[...]





Bij die vriend van Mohammed denk ik, waar hij het gesprek met Danielle had.Die vriend man, wordt m.i. ook alleen maar gebruikt door Mohamed, o.a. om Danielle over te halen niet om nietigverklaring van het huwelijk te verzoeken, maar om scheiding, zodat Mohamed zijn greencard behoudt. Zag je de tevreden grijns telkens op gezicht van Mohamed , wanneer die man dingen voorstelt en doet die hem een stapje verder in dat greencardbehoudproces helpen?



Die Danielle leert het ook nooit.... Liefde maakt blind en intelligentie heeft ze in aanleg ook niet meegekregen. Dat ze dan nog maar weer hoopt vrienden te blijven. Hoe dom kun je zijn? Dan die laatste scène in de auto... Mohamed rijdt en Danielle ligt vanaf de bijrijdersstoel nog zo ongeveer op de bestuurdersstoel bij Mohamed op schoot; zou ze zeker gedaan hebben als ze daar fysiek gezien de mogelijkheden voor had.

Ik werd er bijna misselijk van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 22 januari 2017 @ 21:13:

Russ wil niet naar Miami

Danielle heeft de annulment ingetrokken maar nog geen scheiding aangevraagd

Loren en Alex waren bij de klaagmuurBedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 22 januari 2017 @ 21:16:

Vrienden van alexei willen niet op de bruiloft komen omdat Loren hem afgepakt heeft van hun en hij hun in de steek heeft gelaten door te emigreren.



Noon wil terug naar Thailand verhuizen ook al verliest ze daardoor haar greencard, hij heeft dus weinig keuze buiten mee verhuizen.



Danielle heeft de nietigverklaring ingetrokken waardoor hij in Amerika kan blijven. Ze hoopt dat ze vrienden blijven ...



Paola wil model worden naar Russ ziet dat nuet zitten .Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waarom Noon zo moeilijk doet, ze kan toch gewoon naar haar vader reizen tot Max een half jaar. Ze heeft dus mogelijkheid genoeg om haar vader te zien.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 23 januari 2017 @ 07:09:

Ik begrijp niet waarom Noon zo moeilijk doet, ze kan toch gewoon naar haar vader reizen tot Max een half jaar. Ze heeft dus mogelijkheid genoeg om haar vader te zien.Ik denk dat ze Kyle een beetje zat is, maar dat niet wil/durft te zeggen.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 23 januari 2017 @ 07:15:

[...]





Ik denk dat ze Kyle een beetje zat is, maar dat niet wil/durft te zeggen.Dan is dat half jaar helemaal perfect, weggaan en nooit meer terug komen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Was die Daya trouwens serieus dat ze twijfelde of de verlovingsring echt was ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb steeds stukken gezien de afgelopen tijd. Zijn de afleveringen ergens terug te zien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doorenvogels55 schreef op 23 januari 2017 @ 08:30:

Ik heb steeds stukken gezien de afgelopen tijd. Zijn de afleveringen ergens terug te zien?Zeker, op YouTube!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
quote:Pretzel66 schreef op 23 januari 2017 @ 08:10:

Was die Daya trouwens serieus dat ze twijfelde of de verlovingsring echt was ?



Ja, ik denk van wel.

Net als dat de moeder van hoeheettie bang was dat haar zoon in de maling werd genomen door Daya, zo zal Daya ook op haar hoede zijn geweest al dan niet ingegeven door haar familie.



Erg gênant vond ik het.

Ik vond haar in de eerste serie een stuk minder leuk dan nu.

Het lijkt er op dat ze wel echt happy zijn samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 23 januari 2017 @ 09:33:

[...]



Zeker, op YouTube!Ik ga kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven