Entertainment alle pijlers

Airport City deel 2

22-11-2012 09:52 2661 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over het wel (en vooral ook) wee in Airport City!!



Dit topic is bedoeld voor Apple-spelers.

Androidspelers hebben hun eigen topic "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
Airport City? Waar ligt dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Lees de 3000 berichten in het oude topic door en je bent volledig op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog even de laatste 3 berichten van het oude topic



Yvomour:



Goedemorgen, ik kan nog steeds niet op de koffie bij de buren,haal nog maar geen gebak in huis.

Ik zit te springen om catering, en voor de reparatiewerkplaats heb ik nog veel nodig:

Tv schermen

Bedieningspanelen

Schuurmachines en

Ventilatiefilters.

Vliegen naar Antartica duuuuuuuurt zo lang en daar heb ik ik ijsbestrijders en catering nodig.



Het is een hele waslijst,sorry, ik blijf vrolijk doorvliegen, maar eerst mijn huis aan kant.

--------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------



22-11-2012, 09:13Bericht verborgen Toon bericht

rvanamsterdam

Profiel7 berichtenVoeg toe als contact22-11-2012, 09:13

--------------------------------------------------------------------------------



Goedemorgen...

Ik heb ook dezelfde spullen nodig als yvomour...moet ook upgraden, maar dat was mijn enige grote vliegtuig, dusss ik kan helemaal niet vliegen naar antartica.

Girasole, omschrijf ff je vliegveld voor mij, dan kan ik je spullen sturen. Ik weet niet echt wie wie is, zie uiteraard geen namen nog, en nog niet zolang actief hier..

En nog een vraagje...kadootjes die ik moet zoeken voor de nieuwe opdracht, is dat uit de winkel die gebruikelijke geschenken heet?? Ik heb er alvast een neer gezet hoop dat er wat uit komt rollen voor jullie, maar ik zal vast ook wel op een oud level te zien zijn...

Succes allemaal...

--------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------



22-11-2012, 09:46Bericht verborgen Toon bericht

girasole3

Profiel896 berichtenVoeg toe als contact22-11-2012, 09:46

--------------------------------------------------------------------------------



Ja, dat is de gebruikelijke geschenkenwinkel; die heb ik meteen aan het begin van de voetbalopdracht neergezet dus misschien kun je die bij mij wel zien.



Ik zit al enige tijd op level 35; op dit moment van linksonder naar -boven, een groene flat, een gele flat, een rond huis, 2 universiteiten, 2 kleinere huizen, een villa, een kasteel en een wolkenkrabber.

Een tijd terug stonden daar een groene flat en 4 universiteiten.

Ik heb ook al een tijd 1 circustent en 2 visrestaurants.



Het is steeds weer een verrassing hoe je de luchthavens van anderen ziet. Vorige week 3 keer namen en alles actueel, toen alleen username en een oud level maar als ik naar de luchthaven ging zag ik wel de actuele incl. alle Halloween spullen, nu weer username, oude levels en oude luchthavens.

Hopelijk heb ik over een uur bij het buurten weer eens namen!



Bij mij een groot gebrek aan items voor de verre vluchten!



Vlieg ze weer.
Alle reacties Link kopieren
Freebi, heb je nog Leidse flessen nodig??

Krijg er net 1 binnen van jou; als je ze nog nodig hebt stuur ik je er over een uurtje 1 terug.



Overigens heb ik die dingen niet meer nodig en ook geen dingen voor de zeppelin!
Alle reacties Link kopieren
De ruilhandel bij de appeltjes gaat beter dan bij de droidjes.
Alle reacties Link kopieren
Effe wennen aan n nieuwe plek, maar dat lukt vast wel.

Zojuist de zoveelste dreigmail aan Max van GI gestuurd

De klojoos wilden het item sluiten want ze hadden in beeld wat het probleem was, maar t was wat ingewikkeld en ze zouden het verhelpen in een van de volgende updates. Case closed

Dat dacht ik dus niet, en dat weten ze daar nu ook.

Ik ga ze minimaal 1 keer per dag, en als ik zin heb vaker, stalken.

Wel lekker ook, tieren en dreigen in het engels. Zo kan je je huiselijke frustraties ook kwijt.



Ik kan nu nog niet versturen, maar als iemand dat wel kan, heel graag lichtbakens.

Pinkel5 level32 2 kastelen en2circustenten bovenin
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen leden van deel 2. Ik heb iedereen die ik heb maar ijsbestrijders gestuurd. Volgens mij willen de meeste van jullie dat hebben. Ik ga ook als een speer de ziel netto's wegwerken want anders is die opdracht voorbij.

Vlieg ze maar weer.
Alle reacties Link kopieren
geen namen en ik kan niet meer buurten......zullen we een ander leuk spel gaan kiezen? Geven ze je opdrachten die je bij je buren moet vinden, sluiten ze de boel af.....

Vanmorgen kon ik nog wel op beaoek, maar zal alleen maar heel oude vliegvelden. Niemand had meer een Halloween huisje. Ik moet alleen nog de was, uit mijn eigen huisjes komt alleen koper. Dat schiet toch niet op?



Pffff moest ff stoom afblazen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Collete, ik heb jou als buur! Grappig
Alle reacties Link kopieren
quote:coletteb schreef op 22 november 2012 @ 12:02:

Pffff moest ff stoom afblazen.



Helemaal mee eens!!! Lekker afblazen die stoom, stomspel.

Ik moet nog 4 spuitbussen, nog 20 uur. En er kukelen alleen maar zwarte veren uit die vliegtuigen. Ik ben geen stola aant verzamelen!
Alle reacties Link kopieren
O, en ik was juist blij. Had weer namen en actuele levels / luchthavens.



Pinkel zag bij jou een hele begraafpaatswijk!!



Harest, bedankt voor de ijsbestrijder; ik kon nu ook weer eens zien van wie een kado afkomstig was.



Succes met de was- resp. spuitbusjacht; ik hoop op nog wat tarotkaarten om die collectie nog een aantal keren compleet te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo leden van deel 2

De halloween opdracht gaat mij niet meer lukken denk ik kan geen een zwart spookje meer vinden! Dan maar verder met de zeppelin opdracht ,ook leuk.

Zou zo graag weer eens namen willen zien dan kan je wat gerichter sturen,we houden hoop eens moet dat toch opgelost zijn?

Vliegse vandaag allemaal

anja1803
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 22 november 2012 @ 12:58:

Pinkel zag bij jou een hele begraafpaatswijk!!

.



Ja tis daar n dolle boel.

Nog 18 uur en nog 3 spuitbussen te gaan. Tis spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal, we zijn er weer. ik heb inmiddels 3 opdrachten om bij buren te doen, kan er alleen niet naartoe. maar ik heb gelukkig ook nog andere opdrachten staan, dus gaan we daar maar even mee aan de slag. ik kreeg ook een mailtje of ik de thanksgiving opdracht wilde accepteren, en op de android gisteren, of ik een braz. huisje wilde bouwen. het blijft leuk toch, heb ook een item van android naar mijzelf gestuurd wat wij niet hebben. dan komt er dus brandstof aan... is ook wel leuk, dat wist ik niet. we gaan lekker verder, er zit maar 1 vliegtuig in de lucht vandaag, ik had niet genoeg koffertjes staan. als ik terugkom vanmiddag gaan we lekker verder. vliegse allemaal. success pinkel, jammer dat ik je nieuwe dorp niet kan zien.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Girasole, heb ze zelf nog wel nodig, maar duwde bij jou per ongeluk op t verkeerde plaatje...:-((

Wat heb jij nodig?

Ik heb ondertussen weer geen namen en zie ook steeds andere vliegvelden..... Pfff
Alle reacties Link kopieren
Dat was ff zoeken naar het forum, maar ik ben er weer ik kan nog steeds geen buren bezoeken dus haal maar geen gebak in huis.

Ik zit te springen om alles wat ik nodig heb voor verre vluchten.
Alle reacties Link kopieren
He mijn berichten staan er van vanmorgen gewoon op, lekker dubbel alles :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:freebi schreef op 22 november 2012 @ 15:22:

Girasole, heb ze zelf nog wel nodig, maar duwde bij jou per ongeluk op t verkeerde plaatje...:-((

Wat heb jij nodig?

Ik heb ondertussen weer geen namen en zie ook steeds andere vliegvelden..... Pfff



Maakt niet uit, druk zelf ook wel eens op een kado terwijl ik wil scrollen.



Komt ie er nu aan!



Bij mij zijn inmiddels de namen weer verdwenen, maar zie nog wel actuele luchthavens.

Ik heb op dit moment het meest behoefte aan lichtbakens en reservepropellers; van de andere items voor de verre vluchten heb ik een aantal dingen op voorraad.

Maa die blijven ook welkom, want je hebt het allemaal in grote hoeveelheden nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:yvomour schreef op 22 november 2012 @ 15:34:

He mijn berichten staan er van vanmorgen gewoon op, lekker dubbel alles :-)Heb de laatste drie berichten maar even gekopieerd; waren jouw wensen ook duidelijk!
Alle reacties Link kopieren
Hé dank je wel Girasole ik zit nu op level 34 schiet lekker op, de meeste opdrachten kan ik niet uitvoeren omdat ik niet kan buurten. Vanmorgen kreeg ik het bericht dat mijn buren de laatste update niet hadden uitgevoerd, ik heb toch het idee dat ze er mee bezig zijn.

Ik vlieg vrolijk door duurt wel lang hé 8 uur wachten.

Fijne avond en vliegse!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan helaas nog steeds niets versturen wel een ijsbestrijder gehad thanx. Weer geklaagd bij GI maar nu reageren ze niet meer ze handelen me tickets gewoon af zonder te antwoorden frustrerend is dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net uitgenodigd; spelersnaam is Seal.

Waar kan ik je blij mee maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 22 november 2012 @ 17:15:

Ik heb je net uitgenodigd; spelersnaam is Seal.

Waar kan ik je blij mee maken?Ja dank je ik heb je geaccepteerd, ik kan ampèremeter of een vulplaat gebruiken. Kan helaas jou niets geven:-(
Alle reacties Link kopieren
Het gesprek van de dag begint internationaal op te komen, buren en niet meer kunnen sturen van items. Ik kan dus niets sturen, dus voor de troost voor de buren die het wel allemaal voor elkaar hebben maar een winkel neergezet. Doe ik tenminste wat terug. Vliegse, ik ga me uitleven op salem en dubai. Gele lampies dus....
Lrob en lrobll

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven