Entertainment alle pijlers

Airport City deel 2

22-11-2012 09:52 2661 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over het wel (en vooral ook) wee in Airport City!!



Dit topic is bedoeld voor Apple-spelers.

Androidspelers hebben hun eigen topic "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ontvang ik helemaal niks van jou Mokermoh, heel raar. Ik heb zojuist naar iedereen cognac gestuurd (moest voor een opdracht), heb jij deze dan wel ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
quote:strawberry_air schreef op 27 juli 2013 @ 23:26:

Volgens mij ontvang ik helemaal niks van jou Mokermoh, heel raar. Ik heb zojuist naar iedereen cognac gestuurd (moest voor een opdracht), heb jij deze dan wel ontvangen?



Ik heb een sterke radiozender van je ontvangen, ook goed hoor.

Ik heb wederom een serverkast verstuurd, want jouw andere gevraagde items heb ik niet. Als je nu weer niets ontvangt, ga ik naar GI mailen. (Niet dat dat wat helpt, maar toch).
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 27 juli 2013 @ 14:17:

[...]





Ik ben nu ook met deze opdracht bezig.

Wat er meekomt is heel wisselend; ben op de Pad al 28 keer naar Machu Pichu geweest en heb 4 van die reliëfs; op de phone ben ik er 18 keer heen gevlogen en heb ik al 5 reliëfs.

Nu nog een aantal toestellen onderweg naar Tollan.



Die Azteken piramide 'werkt' dus hetzelfde als de kerstboom: elke dag een voorwerp uit 1 van de verzamelingen. Beter dan al die munten!



@lrob: heb je de kaarten voor Chichen Itza met biljetten gekocht? Die heb ik nog nooit voor munten voorbij zien komen.



@neeltje: catering verstuurd.Ik heb die kaartenset 2 keer gekocht, had wat opgespaard. Ik heb die 2 bestemmingen gelukkig snel kunnen vliegen, anders had ik er nog een keer moeten kopen. Dit is weer echt jammer, want er is volgens mi geen mogelijkheid om die kaarten op een andere manier te bemachtigen. Dat geldt volgens mij ook voor de stonehenge en griekse opdracht. De laatste heb ik maar 2 soorten kaarten. Stonehenge vlieg je met een groot deltavliegtuig en gaat dus al een stuk langzamer, de griekse met een jumbo, beetje moeilijk om daar 8 vliegtuigen de lucht in te houden. Van geen van de laatste 2 missies heb ik iets ontvangen, ik heb wel een s,andalen van hermis via de pyramide gehad. Sorry mensen, mijn internet is erg traag tot niet eens aanwezig, ik moet 2 keer het licht weer aanzetten van de ipad om deze pagina te kunnen lezen. Dus de cadeautjes gaan ook niet best. Nog even dan gaat het beter. Vliegse allemaal.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:mokermoh schreef op 28 juli 2013 @ 11:13:

[...]





Ik heb een sterke radiozender van je ontvangen, ook goed hoor.

Ik heb wederom een serverkast verstuurd, want jouw andere gevraagde items heb ik niet. Als je nu weer niets ontvangt, ga ik naar GI mailen. (Niet dat dat wat helpt, maar toch).



Spullen die verstuurd worden komen soms in een andere hoedanigheid aan. Dit ia al heel lang zo. Stuur bijv mezelf van jojo65 naar jojotwee een geldtelmachine, komt er een papierversnipperaar aan ! Ook stuur ik deze naar buren in de hoop deze weer terug te ontvangen, maar ook deze veranderen soms weer.

Jojo65
Beste Girasole,

Ik ben je kleine vliegveld als buur kwijtgeraakt. Heb je weer een uitnodiging gestuurd. Graag even accepteren.

Fijne zondag iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu eindelijk ook het gouden beeld van de ruimte missies!

Krijg je daarvan ook dingen voor de lanceringen ?



Gr susje
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 28 juli 2013 @ 17:38:

Ik heb nu eindelijk ook het gouden beeld van de ruimte missies!

Krijg je daarvan ook dingen voor de lanceringen ?



Nee, 1 keer per dag een item uit 1 van de ruimte collecties.



@Lrob: ben nu nog met 8 toestellen onderweg naar Tenochtitlan, bij Machu Pichu, Tollan en de Quetzalcotal tempel heb ik inmiddels de benodigde 6 items.

Als ik jouw verhaal goed begrijp, moet je dus bij de Zeppelin met biljetten kaartensets kopen en dan maar hopen dat er 1 of meerdere kaarten van Chichen Itza inzit(ten).

Leuk bedacht weer !!



@Jeppe: ja, ik zag het. Heb je weer toegevoegd!

Zijn de problemen inmiddels opgelost?
@Jeppe: ja, ik zag het. Heb je weer toegevoegd!

Zijn de problemen inmiddels opgelost?[/quote]

Nee, nog niet opgelost maar ik heb ermee leren leven haha.

Met nieuwe buren heb ik geen problemen en ik hoopte dat jij op je kleine veld nu ook een goed item hebt ontvangen.

Van Strawberry heb ik vanmorgen catering ontvangen. Goed hoor, en ik hoop dat zij ook goede items ontvangt.

Fijne dag vandaag,
Alle reacties Link kopieren
Mokermoh, ik krijg niks van jou. Je hoeft voor mij niet al die moeite te doen hoor om te mailen, het is gewoon niet anders.



Ik had inderdaad een rondje catering gestuurd en van een aantal terug gekregen. Die kan ik mooi later gebruiken.



Nu nog nodig; 3 x katrol en 3 x schrijftafel...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat we alweer over de 3000 reacties zitten.

Ik zal deel 3 openen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Iemand zin om mee te gaan met de blauwe raket??

Heb nog 4 uur...

Groetjes Diesel2009

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven