Entertainment alle pijlers

Airport City deel 2

22-11-2012 09:52 2661 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over het wel (en vooral ook) wee in Airport City!!



Dit topic is bedoeld voor Apple-spelers.

Androidspelers hebben hun eigen topic "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
quote:vvvmwen schreef op 22 november 2012 @ 17:48:

[...]





Ja dank je ik heb je geaccepteerd, ik kan ampèremeter of een vulplaat gebruiken. Kan helaas jou niets geven:-(



Heb ik beide niet in mijn winkeltje; wel delen van de romp...

Iets anders??
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 22 november 2012 @ 18:13:

[...]





Heb ik beide niet in mijn winkeltje; wel delen van de romp...

Iets anders??Brandstoftoevoer of landingslampen zijn altijd handig.
Alle reacties Link kopieren
quote:vvvmwen schreef op 22 november 2012 @ 18:16:

[...]





Brandstoftoevoer of landingslampen zijn altijd handig.Brandstoftoevoer verzonden!
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 22 november 2012 @ 18:17:

[...]





Brandstoftoevoer verzonden!Dank jewel, hopelijk kan ik binnenkort iets terug sturen.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij u-balken en katrollen sturen voor de zeppelin ?

anja1803
Alle reacties Link kopieren
Ik had namen, dus gericht kunnen versturen.



Girasole en yvomour, jullie heb ik helaas niet als buur.



Rvanamsterdam, ik weet niet meer hoe jij heet in airportcity.



Ik heb dringend ontdooiers nodig (3x). Dan heb ik eindelijk een cateringstation!
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 spuitbussen te gaan, tot morgenochtend 9 uur de tijd.

Zal het lukken?

Misschien zet ik vannacht toch even de wekker om nog een extra vliegtuig naar transsylvanië te sturen. Ik kan dat vliegveld niet meer zien ondertussen, zo vaak geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkel3 schreef op 23 november 2012 @ 00:13:

Nog 2 spuitbussen te gaan, tot morgenochtend 9 uur de tijd.

Zal het lukken?

Misschien zet ik vannacht toch even de wekker om nog een extra vliegtuig naar transsylvanië te sturen. Ik kan dat vliegveld niet meer zien ondertussen, zo vaak geweest.Sterkte, success. Tot morgen allemaal, ik hoop op een update, is een beetje saai zo. Ik vlieg nog naar salem, maar als het vliegveld morgen ook weg is ga ik gillen. Nog een stuk of 5 vluchten van de 40. Ga er met 2 vliegtuigen naar toe, en alles opgeofferd, heb er ook al een paar met spoed teruggehaald. Ben alleen door mijn gele lampenvoorraad heen dus die moet ik snel in nice weer ophalen.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 uur te gaan, nog 1 spuitbus nodig. Zal ik hem kopen voor 3 groene flapjes?????
Alle reacties Link kopieren
Als je er nog wat over hebt van je elfhonderdzoveel zou ik het gewoon doen!

Jammer dat je geen overtollige spullen uit je magazijn kunt versturen, dan kreeg je er meteen 1.



Anja, ik kan alleen meerlijnen versturen voor de zeppelin aanlegplaats.



Ik hoop dat het buurtprobleem van vele van jullie snel opgelost is, krijg bijna geen kado's meer binnen en kom met steeds meer vluchten vast te zitten.



Succes met de laatste halloween loodjes!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t toch maar gedaan, 3flapjes uitgegeven aan de laaste spuitbus. Over 58 min is de opdracht afgelopen en ik moet zo werken, dus t was niet meer te halen met vliegen.

Levert wel 1000 ervaring en 3000 Munten op. Goeie deal!!!



De rest van de grote vliegtuigen staat aan de grond ivm gebrek aan catering. Dus dan maar op bali en londen vliegen voor verzamelitems
Alle reacties Link kopieren
Stuur ik straks wel catering.



Munten daar barst ik van. Ik had er zoveel - en ook alle spullen voor de upgrade- dat ik mijn gemeentehuis maar opgefluft heb.

Heb nu alweer meer dan 500.000 munten; en heb ze (althans voorlopig) niet nodig.

Nou ja, het is wel handig met de opdrachten om vliegtuigen te verkopen, kleinere terugkopen en na de opdracht de kleine er weet uit en een grotere terug.



Het zal nu wel weer even duren voor er een nieuwe opdracht komt. Jammer, want met al die lange vluchten is het saaaaaai.



Vlieg ze weer.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik kan nog niet buurten en sturen, ben me suf aan het vliegen naar Antartica maar ik kom er wel. Ik hoop op een snelle update.



Fijne vluchten vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ,ik zal vandaag ook maar catering sturen als ik geen namen heb,kan iedereen wel gebruiken denk ik.

Ik zou graag katrollen en landingslampenontvangen want i zag dat je op de vluchten naar Bali ook katrollen kunt krijgen.

Fijne vluchten allemaal
Alle reacties Link kopieren
Anja, katrollen kan ik nier versturen, als ik je straks herken stuur ik je een landingslamp.



Zag zojuist dat de Halloween bestemmingen verdwenen zijn uit de lijst!



Had gehoopt op nog wat slingers voor de collectie, maar helaas.....
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen weer, alweer druk aan t vliegen en als t een beetje meezit kan ik zo een stuk grond erbij kopen..... Best prijzig... Maar ik probeer het alleen met mn munten te doen en niets te kopen( al ist soms heel verleidelijk)

Girasole, ik heb de dingen die jij vraagt helaas niet in mn winkeltje, dus stuur je dan masr passagiers, of toch liever nog iets anders?

Is er trouwens al een weekendcode?

Grts en fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 23 november 2012 @ 09:23:

Zag zojuist dat de Halloween bestemmingen verdwenen zijn uit de lijst!

....aaaarg, was nog niet klaar met mijn sterren, zonde van de vluchten, was op 35 van de 40.(gaat ook niet goed met mijn hartjes, heb er pas 6 en blijft dus als een week stil staan). had ik ook ergens anders naar kunnen vliegen, maar ja.... ik hoop nogmaals op een upgrade, is toch wel saai als je alleen maar kunt ontvangen, en niet naar buren kunt gaan en of spulletjes geven. vanochtend was er nog niets.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
@freebi, de dingen die ik nodig heb kan volgens mij iedereem versturen, al moet je voor bepaalde kado's wel een bepaald level hebben gehaald.

Het liefst iets uit het lijstje: lichtbaken, reservepropeller, catering, navigatiemodule, brandstofslang; mocht je dat allemaal (nog) niet kunnen versturen dan is passagiers ook prima.!!

Waar kan ik jou blij mee maken?



De weekendcode zal wel ergens aan het eind van de middag komen.



Inderdaad te hopen dat het niet kunnen bezoeken van buren en kado's kunnen versturen snel opgelost is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op level 35 maar zit te springen om 1 schuurmachine en 1 ventilatorfilter dan is mijn reparatiewerkplaats klaar.

Catering en ijsbestrijders zijn altijd welkom, ik kan nog steeds niet bij de buren en items versturen, hopelijk wordt dit snel opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Yes had net alle namen dus geprobeerd iedereen te sturen wat jullie nodig hadden
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een popup game die heb ik gedownload en kreeg 10 flappen, mijn reparatiewerkplaats is klaar !

Ik zit op level 35 en ga nu aan mijn sterren en opdrachten werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoujuist met mn oude vliegveld Pinkel3 een rondje catering verstuurd. Je hoeft niks daar naar terug te suren, want ik speel er niet mee. Maar voor t verzenden van giften is het wel makkelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:yvomour schreef op 23 november 2012 @ 14:01:

Ik kreeg een popup game die heb ik gedownload en kreeg 10 flappen, mijn reparatiewerkplaats is klaar !

Ik zit op level 35 en ga nu aan mijn sterren en opdrachten werken.Manor blitz installeren levert inderdaad 10 flapjes op. Dat is makkelijk verdiend!
Alle reacties Link kopieren
Ook 10 flapjes van Manor Blitz, en spel meteen verwijderd.



De vliegvelden van Halloween zijn verwijderd, maar de kristallen bollen werken nog. Zo juist nog 4 zielnettoos met 1 bol binnengehaald. En wat belangrijker is, 4 vaten brandstof, dat is lekker!

Nog 18 bollen te gaan
Alle reacties Link kopieren
Zit ik n beetje te enthousiast koffertjes op te ruimen, tik ik (blijkbaar) 2 keer op het gemeente huis, begint die up te graden.

Zit ik helemaaal niet op te wachten.

Ik had bijna genoeg geld om mn 2e catering te bouwen. Shit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven