Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
*rooster404*

Weekendcode
Jannie
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp? Tjonge wat n ervaring heb je nodig van lvl73 naar 74. 500k. Er komt geen einde aan. Ben benieuwd op lvl74. Zal wel 600k zijn.
Lrob en lrobll
Ja, ik zit in level 39, heb meer wat vragen waarop ik hoop dat jullie antwoord hebben. Maar geen tijd om ze nu te stellen.. ;)

Omdat ik in 39 zit kunnen jullie me minder helpen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er een beetje vanaf; als je gebouwen moet upgraden heb je daar bepaalde items voor nodig die je niet meer kunt (terug)sturen als je eenmaal klaar bent met die upgrade.



@lrobl, ja echt niet normaal! Ik zit nu op 270.000 van de 300.000 naar level 72. Ik vervoer elke week wel zo'n 45.000/50.000 passagiers, maar heb geen enkele bonus meer om de ervaringspunten op te schroeven, dus het schiet echt niet op.
Mijn vraag is vooral of je alleen een ruimtereis kan doen met facebookvrienden? Of is er ook aan andere manier?



En als ik nog een ton heb van 3 fuel kan ik eindeloos op toevoegen klikken, als ik dat doe via de fuelknop aan de bovenkant, waar je dan ook met flapjes fuel kan kopen. Is dat bij meer mensen zo of is dat een fout in mijn spel?
Alle reacties Link kopieren
Nee, je kunt bij al je buren instappen als zij bezig zijn met een lancering.

Heb je geen Facebookvrienden voor nodig; ik heb die niet eens.



Nog nooit opgemerkt; maar dat is ongetwijfeld een bug!
Thanx voor je antwoord. Kan je me dan ook uitleggen hoe je bij je buren kan instappen? Of hoe ik ze bij mij kan laten instappen?

Daar ben ik nog niet achter
Alle reacties Link kopieren
Als je een lancering start, krijg je een veld te zien met of een tekst in de trant van 'je vrienden hebben geen ruimtemissie' of je ziet daar kadertjes met namen van buren die op dat moment bezig zijn.

Als je op zo'n kadertje klikt en vervolgens op 'meedoen' dan stap je in bij de lancering van een buur.

Als er niemand bezig is kun je zelf een nieuwe starten of het hele venster dichtklikken en op een later moment nog een keer kijken of er we iemand bezig is met een ruimtereis.

hetzelfde geldt natuurlijk ook omgekeerd: als jij een lancering bent gestart kunnen jouw buren ook instappen.



Hier wordt regelmatig aangegeven dat er een bepaalde lancering (kleur) gestart is, dan weet je dus dat je kunt instappen. Ook op andere fora worden hierover blijkbaar afspraken gemaakt.

Vaak is het toeval dat je ziet dat er iemand bezig is.

Toevallig viel ik gisteravond en vanmorgen in groepjes die bezig waren met quantum leap lancering: dan js de raket heel snel / direct weer terug en kun je dus meerdere lanceringen achter elkaar doen.
Oke, thanx!

Ik ga het uitproberen.



Voor de lanceringen, hoe vind ik de lanceringen waar hier afspraken over worden gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Dat is een beetje random; als iemand een lancering start wordt dat soms hier neergezet, maar ook niet altijd.
Maar moeten we dan niet eerst vrienden worden in het spel zelf? Anders kan ik die lancering toch niet vinden, of is daar ook een andere manier voor?
Ik ben nu wel ingestapt in de lancering van een van mijn vrienden, eens kijken wat er gebeurd..
Alle reacties Link kopieren
quote:feder schreef op 29 januari 2017 @ 16:44:

Maar moeten we dan niet eerst vrienden worden in het spel zelf? Anders kan ik die lancering toch niet vinden, of is daar ook een andere manier voor?Dat klopt, je moet wel eerst buren zijn
Instappen bij buren gelukt

Nu moet ik de lander vinden, neem aan dat dat kan door de gebouwen aan te klikken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, de lander ligt ergens in het groen met zo'n tekentje er boven. Even goed rond je stad en luchthaven kijken.
Thanx again, Girasole3.

Gevonden
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heeft Android al een Valentijns-update. Ik kan bij vrijwel geen enkele buur op bezoek.
Klopt, net gedownload
Alle reacties Link kopieren
Update

Een hele oude valentijns opdracht heb ik meteen kunnen afronden!

Wel gelukkig van de sneeuw af nu!
susje
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht op 1 chrysant; de rest is ook al klaar.

Mis nog 2 sterren op de valentijnsbestemmingen; die ga ik nu proberen compleet te vliegen
Alle reacties Link kopieren
Weer een bug je zou van renata vlieger dagelijkse opdrachten krijgen maar die zijn nergens tezien!

Ik zie ze wel op mijn iphone maar niet op mijn ipad!

Dat wordt weer wachten op een nieuwe update
susje
Alle reacties Link kopieren
Die opdracht zie ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
Maanraket met QL opgestart zit er nog 1 bij met QL dus je bent snel terug
susje
Alle reacties Link kopieren
Voor de dagelijkse opdracht heb ik maar weer een propellervliegtuigje gekocht; anders is het echt niet te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven