Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
Komt vast wel weer een keer langs. Moest je trouwens met tokens kopen en niet met munten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar de volgende items!



Coco's place: PASSAGIERS

fax (4), kantoorstoel (3), portret burgemeester (3)

versterkt frame ( 6), drievoudige kabel (4), transmitter grijs/oranje (5)



Knufs place:

Headset (4), monitor (2)



Alvast bedankt!
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 13 oktober 2014 @ 21:51:

Komt vast wel weer een keer langs. Moest je trouwens met tokens kopen en niet met munten.Dat bedoel ik natuurlijk ook
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
Ligt 't nou aan mij of duurt het zo lang voordat er weer een nieuwe opdracht/ update is ? Zal wel iets met Halloween worden.hopelijk iets nieuws dan....

Ben een maanlancering begonnen, wie wil er mee ?

Jojo65
Alle reacties Link kopieren
Ik hang nog in de lucht. Kijk eind van de middag wel even of je nog hulp nodig hebt.



Ik las ergens iets over de opdracht met post en graancirkels; maar die heb ik niet gehad.

Hopelijk niet weer dezelfde Halloween opdracht die nu al 2 keer voorbij is gekomen. Ik heb nog meer dan 150 ziel netto's op voorraad!
Alle reacties Link kopieren
Maanlancering gestart wie gaat ermee?
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 15 oktober 2014 @ 20:23:

Maanlancering gestart wie gaat ermee?Over 11 minuten land ik weer met de raket van Jojo; dan stap ik bij je in.
Alle reacties Link kopieren
Er loopt een algemeen probleem met het lanceren van Rakketen ! Men kan niet lanceren en het scherm blijft leeg! Dat zag ik net ook bij mijn vliegveld
susje
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat heb ik ook ontdekt.

Gistermiddag op nieuwe starten geklikt; maar het scherm waarop je in kunt leggen kwam niet in beeld.

Inmiddels werkt het weer en kan ik zien dat Knuf en Coco en Gerold en Oosje zijn ingestapt, zij staan ook nog allemaal op 0.



De tijd is echter wel gistermiddag al gaan tellen, zodat er nu nog iets van 6 uur over is.



Wie nog mee wil: heel graag!!
Alle reacties Link kopieren
Dat was toch nog snel voor elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Er was een technische update in de app store! Tenminste bij mij zijn er nieuwe opdrachten en gebouwen bij gekomen waaar je weer heel veeel muntjes voor moet hebben! Ik ben nog steeds aan het sparen voor de upgrade van de vertrekhal
susje
Alle reacties Link kopieren
Knufs place heeft de privé kliniek inmiddels staan, maar daar heb ik wel wat winkels voor moeten opruimen...
'Knufs place'
Willen jullie buren met me worden?



Mijn code is : a1g463p
Alle reacties Link kopieren
quote:knuf62 schreef op 18 oktober 2014 @ 12:23:

Knufs place heeft de privé kliniek inmiddels staan, maar daar heb ik wel wat winkels voor moeten opruimen...



Ik heb de eerste 4 gebouwen staan; nu heb ik geen ruimte -en geen munten- meer.

Ik was al langs de randen aan het klikken in de hoop dat er extra grond bij te kopen was, maar helaas.

Waarschijnlijk ga ik maar een paar gouden beelden opdoeken; heb inwoners genoeg in mijn stad. Het zijn ook allemaal gebouwen van 2x2 en de laatste zelfs 3x3.
Alle reacties Link kopieren
quote:marja261988 schreef op 18 oktober 2014 @ 13:02:

Willen jullie buren met me worden?



Mijn code is : a1g463pIk heb je uitgenodigd; mijn spelersnaam is Seal
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 18 oktober 2014 @ 19:48:

[...]





Ik heb de eerste 4 gebouwen staan; nu heb ik geen ruimte -en geen munten- meer.

Ik was al langs de randen aan het klikken in de hoop dat er extra grond bij te kopen was, maar helaas.

Waarschijnlijk ga ik maar een paar gouden beelden opdoeken; heb inwoners genoeg in mijn stad. Het zijn ook allemaal gebouwen van 2x2 en de laatste zelfs 3x3.ik kan wel ruimte kopen, maar ja, mn papiergeld is op, dus.... Ik heb al n washok gesloopt. Had niet genoeg stroom. Tja, en die grote stroomvoorziening tesla kost 30 flappen, dus ook maar ff niet. Ik ga verder met sparen... En vliegen..... Vliegse allemaal
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:marja261988 schreef op 18 oktober 2014 @ 13:02:

Willen jullie buren met me worden?



Mijn code is : a1g463pHeb je uitgenodigd, Knufs place en Coco's place!
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor fruit nog op zoek naar 2 x all inclusive armband en 2 x niet storen bordje.



Voor pineapple zoek ik nog 4 x reisgids, 3 x tour beoordeling en 3 x geweldige foto's.
Alle reacties Link kopieren
Weer dezelfde Halloween opdracht



Ik zie nu nergens spuitbussen of lantaarns tussen mijn kado's staan, dus dat wordt dan ghost hunting bij buren.

Heb die bestemmingen allemaal allang op 3 sterren; heb eigenlijk niet zoveel zin om nu weer op die bestemmingen te gaan vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tekort aan spuitbussen. Kan je die alleen maar krijgen van vluchten? Dat schiet namelijk niet echt op... Bij de buren komt ook niet veel mee.



Ik ontvang graag brandstoftoevoer (grijze jerrycans) voor strawberry.
Alle reacties Link kopieren
Aan die spuitbussen kom je inderdaad nauwelijks; had gisteren mijn buren nog niet bezocht, dus kon dat vanmiddag nog doen, zojuist weer buren bezocht.

24 keer een buur bezocht x 5 keer klikken en welgeteld 1 spuitbus; je ziet ook zelden een zwart spookje bij de buren.

Voorheen zag je die veel vaker bij buren als je een ziel netto inzette, maar dat werkt blijkbaar niet meer.



Ik ga er niet al te veel moeite insteken; de beloning zal wel weer een gebouwtje zijn dat een luttel aantal munten oplevert. En ik heb toch al nauwelijks ruimte meer over.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 20 oktober 2014 @ 20:56:

Aan die spuitbussen kom je inderdaad nauwelijks; had gisteren mijn buren nog niet bezocht, dus kon dat vanmiddag nog doen, zojuist weer buren bezocht.

24 keer een buur bezocht x 5 keer klikken en welgeteld 1 spuitbus; je ziet ook zelden een zwart spookje bij de buren.

Voorheen zag je die veel vaker bij buren als je een ziel netto inzette, maar dat werkt blijkbaar niet meer.



Ik ga er niet al te veel moeite insteken; de beloning zal wel weer een gebouwtje zijn dat een luttel aantal munten oplevert. En ik heb toch al nauwelijks ruimte meer over.Ja ik heb ook maar 2 spuitbussen gekregen 1 van het vliegen en 1 van een spookje ik had er nog een paar over van de vorige keer
susje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle nieuwe gebouwen wel erg duur trouwens... :(
Ik krijg steeds als doel:

Accepteer 7 gastvliegtuigen die passiegers nodig hebben.



Maar ik kan dit doel maar niet behalen. Hoe krijg ik gastvliegtuigen die passiers willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik overal 3 sterren had, maar dat was dus niet zo, vlieg als n bezetene op windsor, daar moest ik nog 60 vluchten maken, maar met die paar uurtjes per dag dat ik kan vliegen schiet dat niet echt op. Ik heb er al 20, maar ja, dan gaat de opgeslagen brandstof wel erg snel op.ik had een paar weken meer dan 5 miljoen munten, nu nog 19duizend, die munten gaan idd erg snel

De lampen had ik er nog 200 van, die spuitbussen 0, duurt idd wel lang, zeker nu ik alleen naar windsor vlieg. Vliegse weer allemaal, en verzamelse.
Lrob en lrobll

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven