Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 14 november 2014 @ 15:10:

[...]



Heb jij mij, lrob bij jouw buren staan bij Pascal, ik krijg al weken dat je niet bereikbaar bent?Dat heb ik al maanden met mijn android buren heel vervelend
susje
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er mee naar de maan?
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 14 november 2014 @ 15:10:

[...]



Heb jij mij, lrob bij jouw buren staan bij Pascal, ik krijg al weken dat je niet bereikbaar bent?

Hoi lrob, jij staat bij buren van Pascal niet erbij, we zijn nog geen buren. Je mag ons wel toevoegen: Pascal: atguyj0

Tijn: akum0s6

thanks!
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 15 november 2014 @ 20:43:

[...]



Hoi lrob, jij staat bij buren van Pascal niet erbij, we zijn nog geen buren. Je mag ons wel toevoegen: Pascal: atguyj0

Tijn: akum0s6

thanks!Haha, dan zal ik die andere pascal weggooien. Altijd gedacht dat jij het was. Ik heb jullie toegevoegd. Iemand nog 5,5 miljoen munten over, dan kan ik de opdrachten afmaken! En ik vlieg al drie weken naar honkong, waar ik allang 3 sterren heb, voor een schoen. Vliegse weer allemaal.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Lrob je mag Sem ook toevoegen: angcvce. Het lukt me nl niet om jou toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Instappers gezocht!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel aantal van jullie toegevoegd, ben dringend op zoek naar nieuwe actieve buren :-)



Willen jullie accepteren? Volgens mij heet ik in het spel ook iets van Olijfje.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 17 november 2014 @ 18:16:

Instappers gezocht!!!Ik sta al klaarvoor de maan, sorry.(heb ook niet genoeg om te vliegen trouwens). Volgende keer wel even zeggen of het groen, blauw of maan is, dat kan je nl. Niet zien.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Olijfje: je mag mijn airports toevoegen, codes zie mijn vorige berichten.

Lrob: oeps idd niet erbij vermeld.....het was maan....
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 18 november 2014 @ 19:57:

Olijfje: je mag mijn airports toevoegen, codes zie mijn vorige berichten.

Lrob: oeps idd niet erbij vermeld.....het was maan....Als het goed is, heb ik jou al 3 x met een vliegveld erbij!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ben een maan lancering begonnen, wie wil er mee ?

Jojo65
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je aan het postkantoor?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik niet meer weten; ik had het al staan van de vorige keer dat deze opdracht voorbij kwam.

Krijg je het niet als je een collectie completeer hebt??



Wie nog mee wil naar de maan: raket staat klaar, er zij niet veel raketjes meer nodig.
quote:naadines schreef op 19 november 2014 @ 20:37:

Hoe kom je aan het postkantoor?Die kun je gewoon in je winkel kopen voor 4000 munten zolang de opdracht loopt!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja olijfje?? Niet dat ik weet.....:-)

Heb geen olijfje bij mijn buren of heet je anders?
Alle reacties Link kopieren
Fruit heeft een postkantoor gebouwd en is nu op zoek naar;



3x postsorteerder

1x handscanner

3x frankeermachine



Hoop dat er nog mensen zijn die de opracht nog niet af hebben gerond!



Zie net dat als de buren op terugsturen drukken, je nog wel een postkantoor voorwerp terug krijgt ook al is de opdracht afgerond. Ik heb dus een aantal buren een scanner gestuurd....
Alle reacties Link kopieren
Wat raar het postkantoor heeft er bij mij nooit tussen gestaan...
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog

3x een vluchthelm?
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 20 november 2014 @ 19:03:

Oh ja olijfje?? Niet dat ik weet.....:-)

Heb geen olijfje bij mijn buren of heet je anders?



Oh, ik dacht dat ik zo heette in het spel haha! Maar ik bedenk me nu dat ik fl.item/dutyfree heet. Ik heb iig Sem, Pascal en Tijn bij mijn buren staan



Maarre...ik heb nog een aantal buren in afwachting staan:. Lrob, lrobll, Jeppe, Knufs en Coco's place, Susje, Airport Rosmalen en Pineapple air.



Mijn vriendencode is iig aegkg5o
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
quote:Olijfje_ schreef op 21 november 2014 @ 23:04:

[...]





Oh, ik dacht dat ik zo heette in het spel haha! Maar ik bedenk me nu dat ik fl.item/dutyfree heet. Ik heb iig Sem, Pascal en Tijn bij mijn buren staan



Maarre...ik heb nog een aantal buren in afwachting staan:. Lrob, lrobll, Jeppe, Knufs en Coco's place, Susje, Airport Rosmalen en Pineapple air.



Mijn vriendencode is iig aegkg5o

Sorry, die namen klik ik meestal weg, maar ik heb je toegevoegd. Ik ben ook een vlucht naar de maan gestart(eindelijk weer eens, dus als er nog iemand mee wil?

Vliegse weer allemaal. Wat n werk om een schoentje te bemachtigen, ik vlieg al 3 weken met meerdere vliegtuigen naar honkong, maar ze hebben mn maat niet.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Maan lancering gestart, wie wil er weer mee?

Jojo65
Alle reacties Link kopieren
quote:jojo65 schreef op 23 november 2014 @ 07:05:

Maan lancering gestart, wie wil er weer mee?

Jojo65Ow, zie dat het vanochtend vroeg was, ben nu mee met naadines, maar ik kan niets tot vrijwel niets bijdragen, zag dat naadines ook niet veel heeft. Ojeee! Wordt n rondje rond de aarde en weer terug....
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 23 november 2014 @ 23:15:

[...]



Ow, zie dat het vanochtend vroeg was, ben nu mee met naadines, maar ik kan niets tot vrijwel niets bijdragen, zag dat naadines ook niet veel heeft. Ojeee! Wordt n rondje rond de aarde en weer terug....



Ik kom jullie redden!



Weer een nieuwe update en de mogelijkheid om gebouwen te upgraden; ik begin maar alvast de items te versturen; zijn die maar alvast binnen terwijl we aan het sparen zijn 💰
Alle reacties Link kopieren
Stuur mij maar vast alle level 10 items je kan ze maar vast hebben he!

Het geld heb ik nog lang niet bij elkaar!
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 24 november 2014 @ 16:28:

Stuur mij maar vast alle level 10 items je kan ze maar vast hebben he!

Het geld heb ik nog lang niet bij elkaar!



Ik ook niet; net een privé school gebouwd.



zojuist iedereen een documentdetector gestuurd. Komen ze ook als zodanig aan bij degenen die nog geen level 9 gebouwen hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven