Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
@nick; op mijn oude airports kan ik die niet versturen. Bij die nieuwe ben ik nog niet zover. Zal morgen even kijken wat ik daar over een paar levels kan versturen..
Alle reacties Link kopieren
Ben maan lancering gestart. Wie wil er mee?

Jojo65
Alle reacties Link kopieren
Het lukte mij een tijdje niet om in te loggen op het forum, maar nu wel weer!



Knufs place: arcade-machine (3), passagiers, explosieven detector (10), biljet detector (2), document detector (7), leugen detector (4), papiersnijmachine ( 6 ), bindmachine ( 6 ), laminator (4), flatbad scanner (10), tekenbord (8), technische tekenpen (10), gradenboog (10), tekenhaak ( 6 )



Coco's place werkt niet meer, omdat het een oude iphone app is die tot voor de update nog op de ipad werkte. Ik wacht de volgende update even af en anders is het over en uit.
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
Heej allemaal!



Ik zie dat er hier al een flink aantal doorgewinterde spelers zijn! Ik ben net begonnen (2dagen), aangestoken door mijn man die het ontdekt had. Ik ga de komende tijd veel thuis zijn, dus ik ben ook zoek naar actieve buren! Aarzel niet en voeg mij toe: Brownie1984



En heeft er iemand nog goede tips over wat wel/ niet te doen. Ik probeer nu zoveel mogelijk te vliegen en opdrachten te vervullen om vooruit te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook bij de andere 2 airports van mij toegevoegd!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het toevoegen! Iemand een idee hoe ik aan gaslampen kom? Moet vluchten naar Bali maken, maar daar heb ik gaslampen voor nodig!
Alle reacties Link kopieren
quote:brownie84 schreef op 04 december 2014 @ 16:47:

Dank voor het toevoegen! Iemand een idee hoe ik aan gaslampen kom? Moet vluchten naar Bali maken, maar daar heb ik gaslampen voor nodig!Dat zijn landingslampen, die kunnen we je sturen. Dan moet je eerst Knufs place even accepteren!
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
Ja idd landingslampen en zoek ook nog 2x projector!



@knuf ik heb je geaccepteerd! Roep vooral wat jullie willen hebben! Ik heb alleen nog niet veel keus, want ben pas level 10!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is ook echt verslaafd en op zoek naar buren, zijn vliegveld: Willem1984. Dus voor wie nog buren zoekt, aarzel niet en voeg hem toe!
Alle reacties Link kopieren
Beetje jammer, ik vlieg al een week alleen maar voor de opdracht en mis al die tijd 2 dezelfde items om het te halen. Op mijn andere airport precies hetzelfde! Nog 4 uur te gaan.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels meer dan 60 keer naar Tortuga en Helsinki gevlogen en heb welgeteld 1 flatbedscanner gekregen.

De drop rate van de vluchten slaat echt helemaal nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Maan gestart!
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 07 december 2014 @ 19:15:

Ik ben inmiddels meer dan 60 keer naar Tortuga en Helsinki gevlogen en heb welgeteld 1 flatbedscanner gekregen.

De drop rate van de vluchten slaat echt helemaal nergens op.Goh, dacht dat ik de enige was, ik heb pas 4 tekenborden, maar weet niet eens hoe de flatbedscanner eruit ziet! Gaat wel lekker met de sterren trouwens op die vliegvelden.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt hoopvol! Ik ben als een idioot naar Malta aan het vliegen om m'n vliegschool te openen... (Moet alleen nog vlieghelm)



Dacht tussendoor even een bagagehal te bouwen, heb ik daar ook vanalles voor nodig! Dus als iemand me verpakkingsmachines kan sturen? Ben ik erg blij mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 08 december 2014 @ 23:47:

[...]



Goh, dacht dat ik de enige was, ik heb pas 4 tekenborden, maar weet niet eens hoe de flatbedscanner eruit ziet! Gaat wel lekker met de sterren trouwens op die vliegvelden.



Ik heb alleen nog flatbedscanners nodig en biljetdetectoren (die heb ik nog geen enkele); de andere spullen heb ik inmiddels meer dan genoeg.

Inmiddels zat ik helemaal zonder draadloze kompassen want die vliegen er ook doorheen met alle vluchten naar Tortuga en Helsinki; voorlopig stuur en ontvang ik graag deze kompassen.



Ik zit bij beide bestemmingen al ruim boven de 2 sterren; het gaat vast niet lukken om met het behalen van 3 sterren ook alle items binnen te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb ook weer een vliegtuig gestart en ben op zoek naar vrienden (wil spullen voor de duty free shop of landingslampen). Mijn vliegveld heeft de naam Delmikra88

Tot in het spel
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 09 december 2014 @ 12:53:

[...]





Ik heb alleen nog flatbedscanners nodig en biljetdetectoren (die heb ik nog geen enkele); de andere spullen heb ik inmiddels meer dan genoeg.

Inmiddels zat ik helemaal zonder draadloze kompassen want die vliegen er ook doorheen met alle vluchten naar Tortuga en Helsinki; voorlopig stuur en ontvang ik graag deze kompassen.



Ik zit bij beide bestemmingen al ruim boven de 2 sterren; het gaat vast niet lukken om met het behalen van 3 sterren ook alle items binnen te hebben.jammer, heb n kast vol biljetdetectoren liggen, item wa ik het meest heb is de laminator, 29 al, scanners nog geen enkele, helsinki inmiddels ook 2 sterren, en keek idd even naar de kompassen... Oops, nog 6, dus doe met je mee, rondje kompassen voorlopig. Vliegse weer allemaal
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad jammer dat er niet een soort marktkraam is waar je spullen uit je magazijn kunt verkopen; zou het allemaal een stuk simpeler maken 😉



Bij zowel Tortuga als Helsinki zit ik inmiddels op zo'n 75 van de 100 vluchten voor de 3 sterren en er is nog nauwelijks een item meegekomen.

Caracas had ik al op 3 sterren, maar ook daar zal ik aan moeten geloven voor de biljetdetectoren.

De hoeveelheid dekens is bij mij inmiddels ook geminimaliseerd.



Is er hier iemand die ook een quantum leap op voorraad heeft? Dan zouden we binnenkort een keer gezamelijk kunnen lanceren.

Zo niet, dan zal ik hier neerzetten wanneer ik begin met lanceren met dat ding, dan zijn de vluchten in ongeveer 2,5 uur terug. Ik wil proberen zo vaak mogelijk te lanceren binnen de 24 uur.
Alle reacties Link kopieren
@Seal Dan ga ik alvast sparen, heb net alles ingezet bij een lancering, dus nu niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Jammer met die quantum leap he, heb er totaal al 4 gehad en verspeeld, zie mijn space needles. Ach ja, in het begin speel je ermee he! En toen waren ze gewoon op!
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:jojo65 schreef op 12 december 2014 @ 19:14:

@Seal Dan ga ik alvast sparen, heb net alles ingezet bij een lancering, dus nu niks meer.Ik spaar voorlopig ook even door; kan ik over een week of 2 dat ding een keer inzetten.
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend 10 uur, zondag dus, start ik een quantum leap bonus op met een maanraket. Dus level 3, rode launch. Iedereen is welkom om mee te doen en in 2.24 minuten terug te keren. Gelijk daarna weer een volgende rode lancering. Ik zal zelf de eerste plaats voor mijn rekening nemen bij de eerste lancering maar mocht iemand daarna goud willen geef het dan even aan. Dan help ik met bonus en punten.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt helaas nog steeds niet om buren te worden; anders konden we het samen doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 13 december 2014 @ 22:31:

Het lukt helaas nog steeds niet om buren te worden; anders konden we het samen doen!Het is nu n beetje kort dag, en te laat, maar, een volgende keer kan ik hem starten, gaan jullie met me mee, dan vliegen jullie toch samen! Tis maar n idee. Volgens mij kan je dan ook je medereizigers bezoeken. Ik zie deetee nog niet trouwens, of de shuttle is al weg. Vliegse weer allemaal
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:deetee03 schreef op 13 december 2014 @ 19:43:

Morgenochtend 10 uur, zondag dus, start ik een quantum leap bonus op met een maanraket. Dus level 3, rode launch. Iedereen is welkom om mee te doen en in 2.24 minuten terug te keren. Gelijk daarna weer een volgende rode lancering. Ik zal zelf de eerste plaats voor mijn rekening nemen bij de eerste lancering maar mocht iemand daarna goud willen geef het dan even aan. Dan help ik met bonus en punten.Ik kijk al vanaf 10 uur maar ik zie je niet ben je al vertrokken?
susje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven