Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 14 december 2014 @ 10:50:

[...]





Ik kijk al vanaf 10 uur maar ik zie je niet ben je al vertrokken?Verslapen denk ik! Ik heb ngeen bouten maar kon wel mee. Heb inmiddels al 2601 vaste brandstof. En de andere dingen meer dan 500
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Een uurtje later maar hij staat inmiddels klaar!
Alle reacties Link kopieren
En we zijn weg! Om 13.37 uur start de volgende. Als je ze hebt, gebruik de bonussen Sky Captain en Business Class tegelijk voordat de shuttle terug komt, levert 7x zoveel muntjes op. Iedereen bedankt voor de deelname!
Alle reacties Link kopieren
De volgende maanraket staat klaar!
Alle reacties Link kopieren
Deetee,

Had je nu nog een lancering of niet meer? En zo ja hoe laat komt je raket nu terug?

Ik hoor het wel van je.



Groetjes: Jannie



Inmiddels ben ik alweer ingestapt in je volgende vlucht.
Jannie
Alle reacties Link kopieren
quote:jannie1609 schreef op 14 december 2014 @ 18:30:

Deetee,

Had je nu nog een lancering of niet meer? En zo ja hoe laat komt je raket nu terug?



Ik hoor het wel van je.



Groetjes: Jannie



Inmiddels ben ik alweer ingestapt in je volgende vlucht.
Jannie
Alle reacties Link kopieren
Om 21.25 uur de volgende rode lancering!
Alle reacties Link kopieren
En alweer vertrokken. Om 23.55 uur de laatste voor het slapen gaan!
Alle reacties Link kopieren
De laatste rode QL lancering staat nu op het platform. Iedereen is welkom aan boord!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna klaar voor de eerste van 3 upgrades, maar gheb geen idee welke ik nu als eerste moet doen, welke hoort waarbij? Ik heb caracas compleet, helsinki bna, nog 2 tekenborden, maar tortuga, haha, nog 10 fladbad scanners. Als ik de verkeerde kies heb ik er nog steeds niets aan. Iemand een idee. Welke upgrade je voor moet vliegen bij welk airport?
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de detectoren voor de terminal zijn, de gradenboog e.d. voor de verkeerstoren en de laminator e.d voor het gemeentehuis.

Dat lijkt me het meest logisch qua items.
Alle reacties Link kopieren
Het kerst evenement zou nu toch ook is moeten starten?
Alle reacties Link kopieren
Eind van de week of zo? Volgens mij liep het vorige keer ergens tot in januari.

Misschien verrassen ze ons dit keer met een hagelnieuwe kerstopdracht; zou wel leuk zijn na al 2 keer dezelfde.
Alle reacties Link kopieren
@lrobl: waar heb je voor gekozen? Ik ben ook bijna aan een uitbreiding toe qua munten.

Wil het liefst eerst de terminal doen, maar heb nog geen enkele biljetdetector.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 16 december 2014 @ 16:00:

@lrobl: waar heb je voor gekozen? Ik ben ook bijna aan een uitbreiding toe qua munten.

Wil het liefst eerst de terminal doen, maar heb nog geen enkele biljetdetector.Ik kan 2310 inwoners, zoveel heb ik er nog lang niet, 1360 passagiers, ik dacht, met de prijs van die vliegtuigen kan ik er weel eentje meer gebruiken, ik dacht aan de toren, maar heb nog niet genoeg, sta nu op 1,7m dus komend weekend. Maar ja, ook nog 2 tekenborden nodig. Gemeentehuis is geen optie, want heb nog 10 scanners nodig. Hahah. En ik vlieg met 3 monstervliegtuigen. (Kan er geen bijkopen, is ook weer n kapitaal)
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog niet genoeg munten en items ook nog niet; ik heb 5 technische tekenpennen, 5 flatbedscanners en nog steeds geen enkele biljettendetector.

Wel dan weer 33 tekenborden: het is raar verdeeld!



Ik kan 2500 inwoners kwijt, terwijl ik er maar 1843 heb en 1520 passagiers.



O, ik zie nu dat de kerstopdracht start en dat ik hem al onmiddellijk kan afronden 😒

Dat doe ik lekker niet, ga vrolijk met de arresleeen rond vliegen; ik heb alleen zuid Amerika op 3 sterren en de andere bestemmingen nog niet, kado's genoeg in het magazijn.



Vlieg ze Hohoho ⛄️🎅
Alle reacties Link kopieren
Op aeroporto heb ik hem wel meteen afgerond.



Je krijgt een skigebied van 3x3 dat 1 keer per dag een verzamelvoorwerp produceert
Alle reacties Link kopieren
Ook ik vlieg even lekker door voor de (kerst)sterren!



Voor Knufs place ben ik nog op zoek naar:

Lantaarns, passagiers, arcade machine (1), x-ray (4), demodulator (3), laserbereikzoeker, (3), explosieven detector (10), biljetdetector (2), document detector (2), leugendetector (4), papiersnijmachine (4), bindmachine ( 6 ), tekenbord ( 6 ), technische tekenpen (9), gradenboog (7), tekenhaak (4), flatbadscanner (2)
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik de arresleehangars heb verwijderd (dom)moet ik nu nog nieuwe nodig, dus ook materialen:

Sem: 3 kachel, 2 arresleehoes en 1 portret vd burgemeester

Pascal: 4 rode verf en 3 kachel en nog 2 rekenmachines

Tijn: 3 kachel, 3 arresleehoes, 2 rode verf en 2 arresleeolie



Bedankt alvast
Alle reacties Link kopieren
Mijn neefje zit op,level 14 en zoekt nog buren; hij heeft er pas 5 en dat schiet met deze opdracht niet echt op.

Wie hem toe wil voegen: kipkerrie3
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 17 december 2014 @ 18:56:

Mijn neefje zit op,level 14 en zoekt nog buren; hij heeft er pas 5 en dat schiet met deze opdracht niet echt op.

Wie hem toe wil voegen: kipkerrie3Ik heb hem uitgenodigd!
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
Airport Rosmalen



Zou je mij nog een keer rode verf kunnen sturen?

Ik heb er nog 1 nodig, of is er iemand van mijn andere buren die dit kan versturen?



Alvast bedankt.



Groetjes Jannie1609
Jannie
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 17 december 2014 @ 18:56:

Mijn neefje zit op,level 14 en zoekt nog buren; hij heeft er pas 5 en dat schiet met deze opdracht niet echt op.

Wie hem toe wil voegen: kipkerrie3vik heb zelf rode verf, maar wat gestuurd wordt stuur ik terug.

Ben niet zo oplettend maar heb m toegevoegd, zag dat seal een kasteel aan het bouwen was, ok, ik volg, tenminste een reden om naar usa te vliegen, had overal al 3 sterren. Geld schiet niet op, haal het weekend denk ik niet om een upgrade te kopen. Deetee had alles al zag ik, wow...... Als je een keer deetee wilt bekijken kan dat nadat ik biv. Een maanvlucht organiseer en jullie beiden meedoen. Ik heb toch niet voldoende om er een in mn eentje te vliegen, ik hoor het van jullie.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Ik ga waarschijnlijk volgend weekend mijn quantum leap inzetten; ik waarschuw wel vantevoren.

Ik moet nog 3 keer naar Eurazie vliegen en dan heb ik alle arresleebestemmingen op 3 sterren. Ik heb al 4 gouden beelden verkocht om het skigebied kwijt te kunnen.



Deetee heb ik wel als buur op aeroporto; maar daar ben ik nog helemaal niet ver en kom ook niet echt verder.



Vlieg ze weer
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 18 december 2014 @ 17:51:

[...]

vik heb zelf rode verf, maar wat gestuurd wordt stuur ik terug.

Ben niet zo oplettend maar heb m toegevoegd, zag dat seal een kasteel aan het bouwen was, ok, ik volg, tenminste een reden om naar usa te vliegen, had overal al 3 sterren. Geld schiet niet op, haal het weekend denk ik niet om een upgrade te kopen. Deetee had alles al zag ik, wow...... Als je een keer deetee wilt bekijken kan dat nadat ik biv. Een maanvlucht organiseer en jullie beiden meedoen. Ik heb toch niet voldoende om er een in mn eentje te vliegen, ik hoor het van jullie.Dank voor de complimenten! Gelukkig een hoop vrienden die alle items snel konden toesturen. En inmiddels al weer 8,6 miljoen muntjes gespaard... Jammer dat er nog steeds geen grond-uitbreiding komt waardoor ik alle recent verdiende gebouwen (drukkerij, totempark, nachtclub, pretpark etc) niet kan plaatsen. Mijn stad staat nagenoeg vol met unieke gebouwen die ik niet terug krijg als ik ze verkoop, daarom verzamel ik maar in de voorraadkamer. Ben nu bezig met de laatste sterren van de kerstmissie (kwam ik in 2012 niet aan toe en vorig jaar een automatische finish) en de laatste vluchten voor de 3e ster op Potsdam. Heb ik gelukkig alle sterren op die vluchten van 16,5 uur...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven