Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
Coco's place: vanavond of morgenvroeg komt er een robottester vanuit Pascal.



Tijn:

1 archiefdoos

3 schrijfborden

4 rookmelders



Pascal:

3 optisch systeem

1 raketlanceringspaneel
Alle reacties Link kopieren
Gezocht:



1x geldtelmachine

1x rookmelder

3x kassaterminal

1x glazen vitrine
@coco's place een ergonomische stoel gestuurd.

@ Cindy, wie is Pascal? Ik kan hem een raketlanceringspaneel sturen. Voeg mij maar toe als buur. De vriendencode van Orin is auohzky.

Verder is mijn wensenlijstje voor Orin.

1 handboek

1 isolatie

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 13 februari 2014 @ 08:10:

Wie heeft nog gestabilisseerde verrekijkers in zijn of haar pakket? En ik heb ook nog vinger afdruk lasers nodig!Ik heb nog 1 gestabiliseerde verrekijker nodig en een vinger afdruk scanner
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 14 februari 2014 @ 11:47:

[...]





Ik heb nog 1 gestabiliseerde verrekijker nodig en een vinger afdruk scannergestabiliseerde .verrekijker naar je onderweg.

Heb ook nog 2x vingerafdruk laser nodeg.

Lrob, las ergens dat jij deze kon versturen ?
Alle reacties Link kopieren
Coco's place: ik zien net dat je helemaal niet tussen de buren van Pascal staat. Als je een robottester wil mag je hem toevoegen: atguyj0.
Alle reacties Link kopieren
De android spelers hebben de valentijns opdracht gekregen! De ios apple spelers nog niet ik weet niet of we die nog krijgen vanwege de technische problemen van afgelopen week dat heb ik in het forum vaG! Gelezen!

Wij kunnen dus de spullen die voor die opdracht nodig hebt niet sturen!
susje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen valentijnsopdracht gekregen als android speler.
Alle reacties Link kopieren
Sorry zusje, hebciets teruggestuurd, kan morgen weer sturen, jojo, heb de vingerafdr.. Gestuurd, heb ik zelf nog nodig, 4x intoscoop, 2x demodulator en 4x voip. Als iemand dat heeft voor lrob, graag.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Seal, ben wel ingestapt, maar sorry, ik heb niets, geen pyrobout, maar ook geen hoofdstabilisator. Ben dus niet zon beste mhulp,
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, blauwe raket gestart wie gaat er mee.



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 15 februari 2014 @ 01:06:

Seal, ben wel ingestapt, maar sorry, ik heb niets, geen pyrobout, maar ook geen hoofdstabilisator. Ben dus niet zon beste mhulp,



Ik had zelf behoorlijk wat. We zitten nu op 1628, dus dat moet wel lukken in de tijd dat het nog loopt.

Als er nog meer mensen in willen stappen (blauwe raket Seal) zijn jullie welkom!



Ik vroeg me al af of ik iets gemist had, kreeg net van iemand aan snoeischaar. Waarschijnlijk dus een Androidspeler met Valentijnsopdracht.

Het gebeurt wel vaker dat beide systemen niet exact tegelijk de opdracht krijgen. De laatste update had IOS een dag of 3 eerder.

Zal zovast het stof van de beertjes blazen en de chocolaatjes en lolly's klaar leggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 14 februari 2014 @ 20:34:

Coco's place: ik zien net dat je helemaal niet tussen de buren van Pascal staat. Als je een robottester wil mag je hem toevoegen: atguyj0.Gedaan!
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 15 februari 2014 @ 09:08:

[...]





Ik had zelf behoorlijk wat. We zitten nu op 1628, dus dat moet wel lukken in de tijd dat het nog loopt.

Als er nog meer mensen in willen stappen (blauwe raket Seal) zijn jullie welkom!



Ik vroeg me al af of ik iets gemist had, kreeg net van iemand aan snoeischaar. Waarschijnlijk dus een Androidspeler met Valentijnsopdracht.

Het gebeurt wel vaker dat beide systemen niet exact tegelijk de opdracht krijgen. De laatste update had IOS een dag of 3 eerder.

Zal zovast het stof van de beertjes blazen en de chocolaatjes en lolly's klaar leggen.Ik heb ook een aantal snoei scharel al gekregen! Ik weet niet wat ze terug krijgen als we op terugsturen klikken!
susje
Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen snoeischaren gestuurd en er ook al een teruggekregen van een niet android speler.

Orin zoekt nog steeds:

1 x isolatie

En anders maar snoeischaren.

Bedankt alvast.

Vlieg ze en knip ze!
Alle reacties Link kopieren
quote:jeppe schreef op 15 februari 2014 @ 10:17:

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen snoeischaren gestuurd en er ook al een teruggekregen van een niet android speler.Heb hem teruggestuurd, ontvangen als snoeischaar?
'Knufs place'
quote:knuf62 schreef op 15 februari 2014 @ 17:08:

[...]





Heb hem teruggestuurd, ontvangen als snoeischaar?Van Coco heb ik een vlindernet gekregen. Weet even niet wat ik ermee moet maar ik zal aan applespelers geen snoeischaren meer sturen zolang jullie geen valentijnsopdracht hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nog items nodig voor terminal en verkeerstoren

- vingerafdruklezer

- gestabiliseerde verrekijker

- introscope

- smart glass

- demodulator

Wie kan me helpen? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Gezocht:



2x kassaterminal

1x glazen vitrine
Orin zoekt nog 1 x isolatie

Fijne zondag
Alle reacties Link kopieren
Wensenlijstje Pascal:

2 optisch systeem



Wensenlijst Tijn:

1 archiefdoos

3 schrijfbord

4 rookmelders
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 16 februari 2014 @ 20:17:

Wensenlijstje Pascal:

2 optisch systeem



Wensenlijst Tijn:

1 archiefdoos

3 schrijfbord

4 rookmeldersWat is ook alweer de code van Tijn? Mijn archiefdoos-vliegveld heeft hem nog niet als buur...
ikke405, ikkeweer, ikkedrie, ......
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek voor;



Strawberry;

2 x verpakkingsmachine

3 x ontdooier

1 x versterkt frame

2 x tv schermen



Anders graag catering...



Fruit;

1 x katrol



Pineapple;

3 x katrol

2 x zandzak
Alle reacties Link kopieren
Code Tijn: akum0s6
Voor Orin zoek ik:

2 x handboek (blauw)

1 x weerbericht

Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven