Entertainment alle pijlers

Airport city

19-08-2012 10:29 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen heb ik dit spel op de Ipad staan.

Het was al veel langer beschikbaar voor Android; dus hopelijk hier wat doorgewinterde spelers, die me wat verder kunnen helpen.



Ik heb 1 buur 'gekregen' (renata vlieger); maar kan bij haar niks doen / vinden voor de opdrachten die ik krijg.

Ik krijg ook namen van andere spelers, maar die blijven op 'wachten' staan. Als ik iemand uitnodig, gaat die uitnodiging dan altijd via Facebook?

Is het spel uberhaupt wel te spelen zonder tig buren??



Aanvulling: hier kunnen alleen Apple-spelers buren worden; voor Android spelers is er een ander topic: GiB in "Android City Android"
Manlief heeft hetzelfde maar nodig hem maar uit, naam is tha_duck.
Alle reacties Link kopieren
Doe ik!



O, Krijg melding dat ik al aan het maximale aantal verzoeken voor vandaag zit en dat ik morgen pas weer nieuwe buren kan uitnodigen!
Wat is jouw naam? Dan voegt mijn man je wel even toe
Alle reacties Link kopieren
Seal



Kan ik meteen zien hoe dat dan gaat!
Hij gaat je zo toevoegen
Alle reacties Link kopieren
Heb hem inmiddels geaccepteerd als buur en hem een cockpitraam als geschenk gestuurd .....;-)



Maar hoe ik nu zwembadeendjes of een koffer kan vinden....??
Is ontvangen en brandstof terug gestuurd voel me een beetje een doorgeefluik haha!
Zwembadeend en koffer moet je bij mijn man's huis met zwembad het koffertje oppikken en daar zitten eendjes bij ofzo



Word tijd dat ze een chat-kanaal maken in dat spel
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Ivetje!



Dat 'op bezoek bij de buren' en wat je dan allemaal kunt is me nog niet helemaal duidelijk.

Je ziet allerlei symbolen en als je er een paar hebt aangeklikt is de tijd om en kun je pas morgen weer op bezoek komen.

Inmiddels heb ik al wat meer buren gekregen.



Verder niemand die het al wat langer speelt?
Alle reacties Link kopieren
ik speel het ook nog niet zo lang maar wil wel graag meer buren. Mag ik je ook toevoegen? je kan inderdaad maar 1 keer per dag naar je buren toegaan.
Alle reacties Link kopieren
Prima cestmoi12. Je kunt me overigens alleen toevoegen als je het ook op een Ipad of Iphone speelt; als je het op een Android apparaat speelt, kan ik geen buren met je worden.

Ik kan mijn zusje ook niet als buur toevoegen.



Mijn naam staat hierboven. Hoe heet jij? Ben inmiddels al wat verder en krijg behoorlijk wat verzoeken.



Laat hier maar even weten wat je goed kunt gebruiken als geschenk.
Alle reacties Link kopieren
de landingslamp is nog steeds handig
Alle reacties Link kopieren
Stuur ik je er vandaag nog een.



Je maakt mij op dit moment blij met brandstofadditieven (paarse kan).
Alle reacties Link kopieren
Lezen jullie hier nog mee?



Ik zit te wachten op verpakkingsmachines, ontdooiers en koelkamers voor mijn cateringservice; kan het gebouw nu nog niet in gebruik nemen.



Waar kan ik jullie blij mee maken?
Alle reacties Link kopieren
ik zal kijken of ik je die al kan geven, weet niet of dat op mijn level al kan. ik dacht een hotel te bouwen, daar heb ik nu van alles voor nodig, met (4 keer) het niet storen bordje ben ik blij
Alle reacties Link kopieren
Ik kan voor het hotel alleen de badhanddoeken als geschenk sturen.

Dat is dus ook weer zo'n foefje: je hebt allemaal (gedeeltelijk) verschillende dingen om te versturen.

Niet storen bordjes, zeep en all inclusive armbanden heb ik niet bij mijn geschenken staan.

Je kunt wel iets terugsturen naar iemand; dus als jij wel net storen bordjes kan sturen, kan ik het wel retourneren.

Heb je al genoeg handdoeken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn gebruikersnaam daar is gib72 en mijn vriendencode is aswlm8x.
Alle reacties Link kopieren
Omdat je je vriendencode erbij zit, speel je het waarschijnlijk op een Android apparaat.

Ik kan jou niet uitnodigen, omdat ik het op een Ipad heb staan.



Helaas......

Het is het handigst om een aantal buren te hebben waarmee je kunt communiceren over wat je nodig hebt



Ik begreep van mijn (op een Android spelende) zus dat je in die versie ook iets achter je naam kunt zetten in de trant van 'return please' of 'need hotelitems'; maar dat kan bij de Apple- versie ook niet.

En daar krijg je ook geen kado codes, omdat Apple dat niet toestaat.
Alle reacties Link kopieren
Weer een voordeel van Android dus! Misschien heeft je zus interesse in mij als buurman
Alle reacties Link kopieren
Heb wel een Android telefoon; maar dat gaat hem niet worden met dit spel!

Ik zie haar vanavond en zal je naam en code doorgeven!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik haar al geaccpeteerd heb. Wat zijn hotel items? Is dat een verzamelnaam of iets specifieks?
Alle reacties Link kopieren
Kan je ook je gebruikersnaam veranderen? Mijn naam zou iets te herkenbaar zijn als ik die hier neer zet. Kan wel wat nieuwe buren gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:papua schreef op 06 september 2012 @ 14:11:

Kan je ook je gebruikersnaam veranderen? Mijn naam zou iets te herkenbaar zijn als ik die hier neer zet. Kan wel wat nieuwe buren gebruiken.Op de Android versie kan dat wel, via het poppetjes symbool (derde van rechts) en dan weer het poppetjes symbool (tweede van boven) en dan op het tabblad Profiel op het potloodje klikken. Of dat bij de Apple versie ook zo gaat, weet ik niet (interesseert me ook niet, kunnen dan toch geen buren worden )
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar dit is echt een hilarisch topic. Geen idee waar het over gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven