Entertainment alle pijlers

Airport city

19-08-2012 10:29 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen heb ik dit spel op de Ipad staan.

Het was al veel langer beschikbaar voor Android; dus hopelijk hier wat doorgewinterde spelers, die me wat verder kunnen helpen.



Ik heb 1 buur 'gekregen' (renata vlieger); maar kan bij haar niks doen / vinden voor de opdrachten die ik krijg.

Ik krijg ook namen van andere spelers, maar die blijven op 'wachten' staan. Als ik iemand uitnodig, gaat die uitnodiging dan altijd via Facebook?

Is het spel uberhaupt wel te spelen zonder tig buren??



Aanvulling: hier kunnen alleen Apple-spelers buren worden; voor Android spelers is er een ander topic: GiB in "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
Het is Airport yvomour1
Alle reacties Link kopieren
Dat is raar..... Airport yvomour staat nu bij mij in afwachting op acceptatie; als ik airport yvomour1 intik krijg ik de bekende 'promotiecode is niet goed' melding.

Had je eerst een account met airport yvomour??



Als ik bij die luchthaven op bezoek ga, zie ik een hotel, verkeerstoren en tankstation in aanbouw; aan de linkerkant groene flat, bioscoop, vliegschool en autodealer.



Kun je mij wel uitnodigen?
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op maandag 19 november 2012 15:20 Dat is raar..... Airport yvomour staat nu bij mij in afwachting op acceptatie; als ik airport yvomour1 intik krijg ik de bekende 'promotiecode is niet goed' melding.

Had je eerst een account met airport yvomour??



Als ik bij die luchthaven op bezoek ga, zie ik een hotel, verkeerstoren en tankstation in aanbouw; aan de linkerkant groene flat, bioscoop, vliegschool en autodealer.



Kun je mij wel uitnodigen?



Ja die had ik op mijn iphone maar het was zo lastig om 2 AC's bij te houden.

Als ik jou wil toevoegen krijg ik dezelfde melding, jammer
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 november 2012 @ 14:15:

Ik drukte een keer te snel en toen had ik voor 10 flapjes een 'nieuwe' locatie in mijn werkplaats. Kan nu dus ook 2 toestellen tegelijk laten repareren. Als je op je werkplaats tikt, kun je zien hoeveel plaatsen je hebt (en die kun je flink uitbreiden; als je maar betaalt ).nah, is beter dan 3 keer op een wit spookje klikken, jij krijgt er tenminste wat voor terug.!!
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:lukaat schreef op 19 november 2012 @ 08:16:

BESTE MENSEN IK STOP ERMEE. OP FACEBOOK HEEFT AIRPORT CITY MIJN NEGATIEVE TEKST OVER HET BUREN BEZOEK VERANDERD IN EEN POSITIEVE TEKST WAAR ZE AANGEVEN DAT IK DANKBAAR BEN VOOR DE WEEKEINDE CODE. DAT IS VOOR MIJ DE LIMIET.had het gevolgd, wat een onzin daar. je hebt gelijk, het was leuk dat je er bij was. ik ga niet eens meer op facebook kijken, is toch alleen maar onzin. ik blijf wel hier, jammer dat je wegbent.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 19 november 2012 @ 15:44:

[...]



had het gevolgd, wat een onzin daar. je hebt gelijk, het was leuk dat je er bij was. ik ga niet eens meer op facebook kijken, is toch alleen maar onzin. ik blijf wel hier, jammer dat je wegbent.Vind het ook wel jammer dat weg bent bij deze vliegfamilie
Alle reacties Link kopieren
Dank je, ik ben net pas begonnen dus ben aan het leren:)
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je weggaat maar het moet leuk blijven, ik begin me nu ook te irriteren dat ik al vanaf vrijdag geen kado's meer kan sturen en geen buren kan bezoeken en geen namen zie. Heb bij GI geklaagd maar krijg alleen maar standaard elke keer hetzelfde antwoord, wordt met de volgende update opgelost jaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:yvomour schreef op 19 november 2012 @ 15:16:

Het Airport yvomour1 hopelijk lukt het.Helaas, bij mij, als ik airport yvomour1 toevoeg gebeurt er niets, als ik yvomour1 toevoeg krijg ik de foutmelding. Maar je staat gewoon als yvomour in mijn lijst.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
IrobI ik heb het gezien ik heb je geaccepteerd maar zie je niet terug in mijn lijst, vreemd. Welk level heb je?
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: bij het bezoeken van de buren zie ik nu alleen maar witte spookjes ook als ik een Ziel Netto inzet. Hierdoor krijg je geen spuitbussen meer voor de zwarte spookjes op je eigen vliegveld. Zo haal je de opdracht natuurlijk niet.



Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
quote:mokermoh schreef op 19 november 2012 @ 19:35:

Vraagje: bij het bezoeken van de buren zie ik nu alleen maar witte spookjes ook als ik een Ziel Netto inzet. Hierdoor krijg je geen spuitbussen meer voor de zwarte spookjes op je eigen vliegveld. Zo haal je de opdracht natuurlijk niet.



Wat zijn jullie ervaringen?3x Ziel netto en geen enkel zwart spookje
Alle reacties Link kopieren
quote:yvomour schreef op 19 november 2012 @ 18:16:

IrobI ik heb het gezien ik heb je geaccepteerd maar zie je niet terug in mijn lijst, vreemd. Welk level heb je?Id is lrob, niet lrobl dat is mijn android, en staat stil op lvl7 dacht ik. Lrob zit op 33 nu, nog steeds blokje van 4 autodealers, niet meer bovenin, maar iets naar het midden. Nu bovenin groen-geel-groen flats, heb ik van iemand gepikt, maar nu een kwart slag gedraaid.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:coletteb schreef op 19 november 2012 @ 19:47:

[...]



3x Ziel netto en geen enkel zwart spookjeJe mag niet even naar de buren gaan, of zo. Blijven op je vliegveld, en goed in de hoeken zoeken, er komt er een met 3 minuten en een met nog een minuut over. Als je naar de buren gaat, begint de tijd opnieuw en kan het dus buiten de tijd vallen.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Lrob we zijn al buren :-) ik kan nu al 2 dagen niet buurten zal we weer goed komen morgen, we wachten af.
Alle reacties Link kopieren
Lrobl, ik denk dat Mokermoh bedoelt dat het inzetten van de ziel netto voordat je gaat buurten bij de buren geen zwarte spookjes meer oplevert, dat je die dus niet aan kunt klikken en geen artikelen en spuitbussen krijgt.



Ik weet het niet, want ik ben al klaar met die opdracht. Ik krijg wel uit bijna elk toestel van een Halloween bestemming een spuitbus mee. Op die manier zou het dus ook moeten lukken.



Vanavond mijn eerste ster voor Hawaii gehaald! Nu op voor de eerste ster van Amsterdam; dat gaat nog wel even duren!
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 november 2012 @ 21:59:

Ik krijg wel uit bijna elk toestel van een Halloween bestemming een spuitbus mee. Op die manier zou het dus ook moeten lukken!



Kan je die spuitbussen niet gewoon voor mij laten staan. Ik vlieg me suf naar de spook bestemmingen, maar niente spuitbus, ik heb er nog 9 nodig.

Ga ik waarschijnlijk niet redden. Dank u GI
Alle reacties Link kopieren
quote:mokermoh schreef op 19 november 2012 @ 19:35:

Vraagje: bij het bezoeken van de buren zie ik nu alleen maar witte spookjes ook als ik een Ziel Netto inzet. Hierdoor krijg je geen spuitbussen meer voor de zwarte spookjes op je eigen vliegveld. Zo haal je de opdracht natuurlijk niet.



Wat zijn jullie ervaringen?Mokermoh, ik heb precies hetzelfde. 2 dagen geleden hier ook vermeld. Ik ben gestopt met de opdracht, alle halloween winkels verkocht en een lijst gemaakt met items die ik nog nodig heb voor de 2 sky captains, ik vlieg alleen nog naar die plaatsen toe. Tussendoor uiteraard wel iedereen van kados voorzien. De zeppelin zal er ook wel komen, doe rustig aan, eerst maar eens zien of bij een volgende update de usernames veranderd worden in echte namen!
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 november 2012 @ 21:59:

Lrobl, ik denk dat Mokermoh bedoelt dat het inzetten van de ziel netto voordat je gaat buurten bij de buren geen zwarte spookjes meer oplevert, dat je die dus niet aan kunt klikken en geen artikelen en spuitbussen krijgt.



Ik weet het niet, want ik ben al klaar met die opdracht. Ik krijg wel uit bijna elk toestel van een Halloween bestemming een spuitbus mee. Op die manier zou het dus ook moeten lukken.



Vanavond mijn eerste ster voor Hawaii gehaald! Nu op voor de eerste ster van Amsterdam; dat gaat nog wel even duren!Sorry, verkeerd begrepen. Ik zag ook bij een ander forum dat de vliegvelden weggaan. Hebben we gelukkig hier nog wel allemaal, ben nog flink aan het sterren sparen voor halloween, en nu dus poolstation,. Daar ben ik bijna, dan kan ik weer een vliegtuig kopen voor een vluchtje egypte. Jij gaat wel heel rap, als je bij amsterdam bent gebleven. Dan ben je er bijna? Behalve dat het dagen gaat duren per vlucht!,
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
De sky captains leveren uiteindelijk ook niet zoveel op. Je krijgt dan een bonus die 24 uur extra munten / ervaring oplevert; maar de ene was na amper 3 uur spontaan verdwenen.



Ik vlieg met een aantal toestellen wel nog steeds op de Halloween bestemmingen, de vaten brandstof blijven welkom!
Alle reacties Link kopieren
O, maar ik heb nog lang niet alle bestemmingen voor Amsterdam al op drie sterren.

Met het witte vliegtuig moet ik de derde ster op Parijs en Seoul nog halen, op de bestemmingen van het blauwe vliegtuig heb ik nog nergens 3 sterren en de bestemmingen van de jumbojet gaan helemaal nog wel een tijd duren. 120x vliegen voor 3 sterren; ongeveer 8.5 uur per vlucht en dat op 5 bestemmingen......

Ik ben wel blij met de extra opdrachten, anders zou het wel saai worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:lukaat schreef op 18 november 2012 @ 14:24:

Ik ga het proberen en neem de lijst van colettebNeem je mij ook nog mee? Colette heeft mij ook niet meer..
Alle reacties Link kopieren
quote:coletteb schreef op 17 november 2012 @ 23:58:

Hoi,



Ik heb al de hele avond namen! Helaas had ik netbop de gok verstuurd, maar morgen nu misschien beter! Kon ik eindelijk de lijst met buren opschonen en eens rustig rondneuzen bij jullie.

Ik zie nu:

Mokermoh-31

P15-32

Seal-35

Patje1983-20

Neeltjev-35

Anja1803-32

Lrob-33

Freebi40-18

AafkeH-31

In afwachting:

Patjeeimie-14

Pinkela-13



Klopt dat een beetje? De rest zie ik niet(meer)



Welterusten voor straks/nu.Helaas, ik sta er niet bij...
Alle reacties Link kopieren
quote:harest schreef op 19 november 2012 @ 22:45:

[...]



Neem je mij ook nog mee? Colette heeft mij ook niet meer..



Wij zijn nog buren!

Weet niet of je alles hebt teruggelezen, maar Lukaat / Madelon is gestopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven