Entertainment alle pijlers

Airport city

19-08-2012 10:29 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen heb ik dit spel op de Ipad staan.

Het was al veel langer beschikbaar voor Android; dus hopelijk hier wat doorgewinterde spelers, die me wat verder kunnen helpen.



Ik heb 1 buur 'gekregen' (renata vlieger); maar kan bij haar niks doen / vinden voor de opdrachten die ik krijg.

Ik krijg ook namen van andere spelers, maar die blijven op 'wachten' staan. Als ik iemand uitnodig, gaat die uitnodiging dan altijd via Facebook?

Is het spel uberhaupt wel te spelen zonder tig buren??



Aanvulling: hier kunnen alleen Apple-spelers buren worden; voor Android spelers is er een ander topic: GiB in "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 november 2012 @ 22:51:

[...]





Wij zijn nog buren!

Weet niet of je alles hebt teruggelezen, maar Lukaat / Madelon is gestopt.



Ja, ik ben nu net alles aan het lezen.. Jammer dat madelon weg is, maar ik begrijp het wel. Ik heb gelukkig niet zo veel problemen. Ik kan elke dag sturen, ik zie alleen niet overal namen.

Dank jullie wel voor al jullie kado's. Ik zal kijken wat ik jullie kan sturen.

Seal, jij wil ijsbestrijders of gyroscopen? Die heb ik.

Ik hoop dat het burenprobleem gauw opgelost wordt, maar dat zal nog wel even duren.
Alle reacties Link kopieren
Allebei prima, maar ook brandstofslangen, reservepropellers en lichtbakens zijn meer dan welkom.



Waar kan ik jou mee verblijden morgen? Vanochtend heb ik al iets gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 november 2012 @ 23:05:

Allebei prima, maar ook brandstofslangen, reservepropellers en lichtbakens zijn meer dan welkom.



Waar kan ik jou mee verblijden morgen? Vanochtend heb ik al iets gestuurd.



Reservewielen, radars, grijze jerrycans zodat ik mijn sterren kan halen. En verder heel veel geld :-) ik heb je net een brandstofslangen gestuurd.



Welterusten
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 november 2012 @ 22:25:

O, maar ik heb nog lang niet alle bestemmingen voor Amsterdam al op drie sterren.

Met het witte vliegtuig moet ik de derde ster op Parijs en Seoul nog halen, op de bestemmingen van het blauwe vliegtuig heb ik nog nergens 3 sterren en de bestemmingen van de jumbojet gaan helemaal nog wel een tijd duren. 120x vliegen voor 3 sterren; ongeveer 8.5 uur per vlucht en dat op 5 bestemmingen......

Ik ben wel blij met de extra opdrachten, anders zou het wel saai worden.Ohhhh, was. Bang dat we je binnenkort kwijt zouden raken...... Het aantal opdrachten is leuk.... Ik heb netaan die met cambridge meegemaakt, voordat ik wist dat ik sterren moest sparen. Maar ach, ik had er toch geen vliegtuigen voor..... Ik ben nu bij sydney gebleven, en heb pas 20 catering gebruikt, dus ben nog niet echt ver.mijn verste is tot nu toe seoul, pas 4 keer geweest, is wel mooi (ver) daar. Ik heb nog geen blauw vliegtuig, en heb ik nog niet nodig, behalve voor mijn opdrachten.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ik kan nog steeds geen items versturen, afwachten maar.

Ik ben ook voor de sterren aan het vliegen, mijn reparatiewerkplaats is nog steeds niet af, naar Antarctica vliegen duurt lang en de ijsbestrijders moet ik eerst ophalen in IJsland.

Dit heb ik nodig:

Tv schermen

Bedieningspaneel

Schuurmachines

Ventilatorfilters



Er staat 1 jumbo aan de kant voor reparatie die zal de komende maanden wel blijven staan tot ik alles heb

Het duurt ff maar dan heb je ook wat, het blijft toch wel leuk.



Ik heb wel weer begraafplaatsen bij elkaar gekregen en Halloweenwinkels, ik heb ze wel weer verkocht het levert toch weer wat op.



Mijn zeppelin is af daarna krijg je een zeppelinwinkel waar je spullen kan kopen die niet in de winkel te koop zijn,dat is ook een opdracht en die blijft 3dagen staan. Geen idee wat de bedoeling daarvan is, het zal wel ergens voor nodig zijn.



Fijne vluchten vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Het schiet niet op met GI, allemaal prut oplossingen: goede internetverbinding nodig, allemaal geupdate, app een keer helemaal uitzetten en dat soort dingen.

Sinds Madelon zich had verwijderd en weer was toegevoegd kan ik weer 1 kado per dag. Versturen. Helaas nog steeds niemand bezoeken, maar wel sturen. Misschien moet dat dan maar als voorlopige oplossing.

Alleen ist lastig om iedereen te herkennen en je kan maar 5 mensen per dag toevoegen.

Nog ff bedenken hoe ik dat ga aanpakken.

Ik heb nog 8 spuitbussen nodig. Ik vlieg me suf. Heb al extra extra gouden sterren bij transsylvanië.
Alle reacties Link kopieren
quote:xbirgx schreef op 18 november 2012 @ 14:31:

[...]



Ja dat ben ik!Ik heb je ook toegevoegd! (sunnyair level 26)
Alle reacties Link kopieren
quote:xbirgx schreef op 18 november 2012 @ 15:53:

[...]



Ik heb 2x flapjes gekocht voor ¤8,00 en de 2e keer kreeg ik meer dan 1100 flapjes. Begrijp er niets van, maar ben er wel heel blij mee.



Wat is je username dan voeg ik je toe,

anja1803
Alle reacties Link kopieren
om die zeppelin missie te krijgen moet je dan 3 sterren hebben voor het vliegveld? (heb ik bijna, nog 2 of 3 vluchten, denk ik) ik zie wel een zeppelin hangar staan, benodigd, het afmaken van die missie, maar die heb ik dus niet. mis ik wat, of moet ik bijv. eerst de autobedrijven bezoeken (kan ik nu niet)? of kijk ik gewoon met mijn neus?
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Je moet eerst de hele reeks opdrachten van die vliegende koopman volbrengen, dus die spullen van het poolstation, je moet spullen bij autodealers van je buren halen, daarna spullen uit hangars van je buren, dan weer spullen van bestemmingen halen en dan uiteindelijk kun je de aanlegplaats bouwen.

Overigens heb je daar dan ook weer dingen voor nodig die je weer bij elkaar kunt vliegen / van je buren kunt krijgen.



@yvomour, je kunt bij de zeppelin ook een gratis bonus halen.

Een mysterieus gebouw kopen voor 3000 munten en voordeliger brandstof of passagiers kopen.



Pinkel, bij mij ligt er inmiddels een rode loper als ik naar Transsylvanie vlieg



Ik moet nog bijna 500 vluchten met de jumbo uitvoeren om daar alle sterren te behalen * 8 uur en een beetje. Dus alleen daar ben ik nog een heeeeeele tijd mee bezig!,
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gedaan, de winkel is nu weer weg maar kan nx terug vinden in mijn opslag.
Alle reacties Link kopieren
Heb je bij je zonnetje in je magazijn ook niks staan?

Ik had een of andere pad gekregen om gastvliegtuigen sneller te laten laden.
Alle reacties Link kopieren
Wel een wekker die geeft gelijk passagiers uit gebouwen als je die gebruikt, dan is dat het misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zal het zijn.
Alle reacties Link kopieren
De zeppelin is weg zou je die bij gastvliegtuigen krijgen om te landen?
Alle reacties Link kopieren
quote:harest schreef op 19 november 2012 @ 22:46:

[...]





Helaas, ik sta er niet bij... Ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yvomour schreef op 20 november 2012 @ 16:32:

De zeppelin is weg zou je die bij gastvliegtuigen krijgen om te landen?



Nee, dat ding komt volgens mijn zus 1 keer in de zoveel tijd (ongeveer 2 weken) spontaan aan en dan blijft ie 3 dagen.

Je krijgt altijd een gratis bonus, kunt een mysterieus gebouw kopen voor niet al te veel munten en dan heeft ie nog wat speciale aanbiedingen bij zich.



De gebouwen die je bij je (Android)buren ziet zoal een Chinees restaurant, dolfinarium, bouwmarkt, smalle wolkenkrabbers etc. komen allemaal via die Zeppelin.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 20 november 2012 @ 15:48:

Je moet eerst de hele reeks opdrachten van die vliegende koopman volbrengen, dus die spullen van het poolstation, je moet spullen bij autodealers van je buren halen, daarna spullen uit hangars van je buren, dan weer spullen van bestemmingen halen en dan uiteindelijk kun je de aanlegplaats bouwen.

Overigens heb je daar dan ook weer dingen voor nodig die je weer bij elkaar kunt vliegen / van je buren kunt krijgen.



@yvomour, je kunt bij de zeppelin ook een gratis bonus halen.

Een mysterieus gebouw kopen voor 3000 munten en voordeliger brandstof of passagiers kopen.



Pinkel, bij mij ligt er inmiddels een rode loper als ik naar Transsylvanie vlieg



Ik moet nog bijna 500 vluchten met de jumbo uitvoeren om daar alle sterren te behalen * 8 uur en een beetje. Dus alleen daar ben ik nog een heeeeeele tijd mee bezig!,Dan moet ik stoppen bij het poolstation, ik heb nog niets gekregen behalve koude voeten...... (met nog 5 te gaan, voor 3 sterren, leuk wel, helemaal voor nop?) ik kan nog niet naar de autodealers, helaas kan ik ook iets sturen, dan ga ik maar even verder. Graag geen witte jerrycans meer, daar heb ik er al tientallen van in de kast liggen. Verder alles goed, bijv. Lichtbakens oid. Sorry, ik stuur weer als ik kan. Vliegse maar weer.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Was natuurlijk iets met een n ervoor.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Ineens ruim 3500 passagiers in de opslag!!!!! Vreemd!



Met de grote brandstofvoorraad die ik nu heb haal ik de vliegtuigen nu maar ff steeds heen en weer. Tikt lekker aan. Hebben jullie dat ook? 24x 150 op voorraad.
Alle reacties Link kopieren
Girasole bedankt voor de info. Fijne avond.
Alle reacties Link kopieren
quote:coletteb schreef op 20 november 2012 @ 17:00:

Ineens ruim 3500 passagiers in de opslag!!!!! Vreemd!



Met de grote brandstofvoorraad die ik nu heb haal ik de vliegtuigen nu maar ff steeds heen en weer. Tikt lekker aan. Hebben jullie dat ook? 24x 150 op voorraad.Recent een level gestegen? Heb ik ook wel eens gehad dat je dan tig jerrycans en tig passagiers in je magazijn had.
Alle reacties Link kopieren
quote:coletteb schreef op 20 november 2012 @ 17:00:

Ineens ruim 3500 passagiers in de opslag!!!!! Vreemd!



Met de grote brandstofvoorraad die ik nu heb haal ik de vliegtuigen nu maar ff steeds heen en weer. Tikt lekker aan. Hebben jullie dat ook? 24x 150 op voorraad.Ik kreeg ze bij lvl31. Heb inderdaad veel teruggehaald en was zo op lvl32maar ja, daar krijg je maar 1x150 passagiers en 1 vat 50 brandstof. Het is wel even leuk zo snel voortbewegen...veel plezier....
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Ik keek even bij snesje, daar zag ik nog wat staan, drukte op de passagiers, kreeg een ervaring hartje, en klaar. Zou het allemaal daarop gewacht hebben, dat ik de bezoeken niet had afgemaakt. Ik hoop het maar, binnen 24 uur weten we het, en kan ik wellicht weer buurten, anders wachten op de volgende versie. Bedankt voor de bl...... Cadeautjes en jullie houden het tegoed. Kent iemand jaxe, die heeft mij met naam uitgenodigd?
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Jaxe is bij mij niet bekend,

anja1803

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven