Entertainment alle pijlers

Airport city

19-08-2012 10:29 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen heb ik dit spel op de Ipad staan.

Het was al veel langer beschikbaar voor Android; dus hopelijk hier wat doorgewinterde spelers, die me wat verder kunnen helpen.



Ik heb 1 buur 'gekregen' (renata vlieger); maar kan bij haar niks doen / vinden voor de opdrachten die ik krijg.

Ik krijg ook namen van andere spelers, maar die blijven op 'wachten' staan. Als ik iemand uitnodig, gaat die uitnodiging dan altijd via Facebook?

Is het spel uberhaupt wel te spelen zonder tig buren??



Aanvulling: hier kunnen alleen Apple-spelers buren worden; voor Android spelers is er een ander topic: GiB in "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 20 november 2012 @ 21:04:

Ik keek even bij snesje, daar zag ik nog wat staan, drukte op de passagiers, kreeg een ervaring hartje, en klaar. Zou het allemaal daarop gewacht hebben, dat ik de bezoeken niet had afgemaakt. Ik hoop het maar, binnen 24 uur weten we het, en kan ik wellicht weer buurten, anders wachten op de volgende versie. Bedankt voor de bl...... Cadeautjes en jullie houden het tegoed. Kent iemand jaxe, die heeft mij met naam uitgenodigd?Zegt mij ook niets
Alle reacties Link kopieren
No jaxe for me. Ik bedank ook iedereen voor het doorzettingsvermogen om mij kadoos te sturen, terwijl ik nu al n week niks terugstuur.

Hele dag gevlogen 1 spuitbus, kak! Nog 2dagen te gaan, ben benieuwd of ik het ga halen. Levert het veel op als je de spoken allemaal weet te bedwingen? Of ben ik eigenlijk voor niks bezig.
Alle reacties Link kopieren
Mwah, ....Als je de opdracht voltooid hebt krijg je een spookhuis dat 9 munten per 10 minuten oplevert.



Gelukkig komen de kado's wel aan! Wij houden stug vol.
Alle reacties Link kopieren
Mijn usernaam is new york jfk
Alle reacties Link kopieren
Username is new york jfk
Alle reacties Link kopieren
quote:rikxoort1803 schreef op 20 november 2012 @ 13:40:

[...]





Wat is je username dan voeg ik je toe,

anja1803Dat is new york jfk
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik kan nog steeds niet buurten ik kon maar 1 item versturen, misschien morgen meer, het ligt er niet aan of je alles bij je buren weg hebt gehaald.

Ik heb al mijn buren gecheckt en er staat nx open.



Fijne vlucht vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij idem dito, 1 kado te versturen, alle buren gecheckt. Nog 6 spuitbussen te gaan, 2 dagen. Straks nog maar ns even Max in zn.........knijpen
Alle reacties Link kopieren
Aaarrgghh. Hoe blond kun je zijn; zit ik heel fanatiek de fantoomvliegtuigen binnen te halen en ondertussen loop ik naar de buren, verwijder ik zomaar 2 buren. Tja, bezoeken en het rode kruisje staan ook naast elkaar. Ik weet alleen niet wie ik nu verwijderd heb, ja usernames, maar ja... Wel 300 muntjes rijker!

Newyork, ik heb je uitgenodigd.

Vlieg ze maar weer vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik kan opeens geen dingen meer versturen! Hoop dat dat snel wel weer kan..
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt het versturen naar buren 'nog'(?) gewoon. Ik begin er overigens wel 'last' van te krijgen dat anderen dat niet kunnen, want ik krijg binnen geen kado's meer binnen.

Mijn voorraadje items voor verre vluchten begint wel heel klein te worden.



De spullen van de Halloween bestemmingen komen nog steeds binnen. Heb inmiddels 155 vaten brandstof op voorraad!



Ik heb vanochtend gewoon weer een rondje kado's verstuurd, want ik begreep dat ze wel gewoon binnenkomen.



Vlieg ze weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met mn oude vliegveld een rondje landingslampen verstuurd. Ik heb geen idee wie wie is want ik speel er verder niet mee. maar het versturen werkt daar wel, dus beter iets dan niets.

Harest ik heb ook al iemand verwijderd tijdens het binnenhalen van fantoomvliegtuigen, maar ik bezoek meteen de bovenste van het eerste scherm, dus dat zijn mensen die vriend willen worden. Dan is het minder erg dat verwijderen en het gaat nog sneller.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 21 november 2012 @ 12:05:

Bij mij werkt het versturen naar buren 'nog'(?) gewoon. Ik begin er overigens wel 'last' van te krijgen dat anderen dat niet kunnen, want ik krijg binnen geen kado's meer binnen.

Mijn voorraadje items voor verre vluchten begint wel heel klein te worden.



De spullen van de Halloween bestemmingen komen nog steeds binnen. Heb inmiddels 155 vaten brandstof op voorraad!



Ik heb vanochtend gewoon weer een rondje kado's verstuurd, want ik begreep dat ze wel gewoon binnenkomen.



Vlieg ze weer!

Dan, daarvoor, das lekker veel brandstof, nu de passagiers nog, nietwaar. Ik heb 186 catering op voorraad, en heb het al 5 keer gebruikt... (wow) was nog niet klaar met mijn huidige bestemmingen. Ben met alle licchtbaken locaties bezig, na ja, alleen de simpelen. Kreeg pas de opdracht om tulpen uit amsterdam te halen, wel leuk... Kan alleen niet, heb er geen vliegtuig voor, en al helemaal geen passagiers. Ik heb mijn vorige ticket 2keer opnieuw geopend, en verteld dat we wel een beter antwoord mochten verwachten, daar kreeg ik een persoonlijk antwoord op. Ja het is bekend met de buren, ze hebben er grote moeite mee om het op te lossen, en hebben onze hulp met ervaringen hard nodig voor de oplossing. Maar toch hebben de het huidige ticket maar weer afgemeld alszijnde opgelost.

We vliegen lekker verder, en kijken uit naar de update van, ik denk vrijdag, net voor de weekend code. Ik ben verder nieumand kwijtgeraakt, heb de actieve users nog steeds, incl. New york jfk. Grote stad hoorr.... Vliegse en hopelijk binnenkort weer een berg kadootjes, in ieder geval op 5 december komen er weer een boel.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Grappig, net lrobl toegevoegd, mijn android, en die staat er met foto, beetje vreemd, eerst had ik level 7 en nu ineens level 4. Ook op mijn toestel is het weer level 4. Maar ik ga hem ook maar voor de goederen gebruiken denk ik.
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook nog steeds versturen naar de buren,dus roept u maar
Alle reacties Link kopieren
quote:rikxoort1803 schreef op 21 november 2012 @ 13:46:

Ik kan ook nog steeds versturen naar de buren,dus roept u maar



Voor mij graag items voor de verre vluchten: reservepropeller, lichtbaken, brandstofslang.......



Je hebt voor 4 bestemmingen die propellers nodig; bij elkaar een kleine 500(!) van die dingen om op al die bestemmingen 3 sterren te halen.



Lrob, koester je voorraad catering maar, want die vliegt er straks uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan opeens weer buren bezoeken...vreemd. Heb gisterenavond een rondje kado's gedaan, hopelijk vanavond weer
Alle reacties Link kopieren
Ikkan nog steeds geen buren bezoeken of gift versturen, kan wel nog steeds 1 ampèremeter, 2 vulplaten en 1 ergonomische stoel gebruiken. Zucht zucht.
Alle reacties Link kopieren
Nog 36 uur voor de halloween opdracht. Met mn spuitbussen ga ik het niet halen. Ik krijg er max 2 per dag mee met de vluchten, en heb er nog 5 nodig. Jammer!

Met de kristallenbollen gaat t wel goed. Net met 1 kristallenbol 5 zielnetto's binnengehaald. Moet nog 19 kristallenbollen wegwerken, dus dat wordt een latertje vandaag en morgen
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor de kado's speciaal voor het bedieningspaneel :-) .

Voor straks slaap lekker zzzzzzzzz.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkel3 schreef op 21 november 2012 @ 20:37:

Nog 36 uur voor de halloween opdracht. Met mn spuitbussen ga ik het niet halen. Ik krijg er max 2 per dag mee met de vluchten, en heb er nog 5 nodig. Jammer!

Met de kristallenbollen gaat t wel goed. Net met 1 kristallenbol 5 zielnetto's binnengehaald. Moet nog 19 kristallenbollen wegwerken, dus dat wordt een latertje vandaag en morgenVeel succes, zwarte koffie. help een beetje, of iemand die je hier en daar laat opschrikken, dat gaat ook prima, maar sterkte. Iedereen bedankt voor de presentjes, en new york jfk, ik zag dat je nog moest accepteren, heb je gedaan. Ik kan momenteel helaas niets sturen. Welterusten allemaal, behalve pinkel, zet maar wat mooie muziek op vannacht, dan kan je morgen over spookjes dromen...
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Wauw lrob, wat een invoeling. Ik ben wel verslaafd, maar zo verslaafd.....??????????

Ik denk dat ik toch maar n bedje op zoek.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik kan nog steeds niet op de koffie bij de buren :( .

Ik ben nu op level 34, ben nog steeds bezig mijn reparatiewerkplaats aan het upgraden.

Het duurt wel lang iedere keer naar Antarctica, eer ik de spullen bij elkaar heb.

Ik zit te springen om catering, ijsbestrijders, bedieningspanelen, ventilatorfilters, tvschermen en schuurmachines.



Fijne vliegdag vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik kan nog steeds niet op de koffie bij de buren,haal nog maar geen gebak in huis.

Ik zit te springen om catering, en voor de reparatiewerkplaats heb ik nog veel nodig:

Tv schermen

Bedieningspanelen

Schuurmachines en

Ventilatiefilters.

Vliegen naar Antartica duuuuuuuurt zo lang en daar heb ik ik ijsbestrijders en catering nodig.



Het is een hele waslijst,sorry, ik blijf vrolijk doorvliegen, maar eerst mijn huis aan kant.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen...

Ik heb ook dezelfde spullen nodig als yvomour...moet ook upgraden, maar dat was mijn enige grote vliegtuig, dusss ik kan helemaal niet vliegen naar antartica.

Girasole, omschrijf ff je vliegveld voor mij, dan kan ik je spullen sturen. Ik weet niet echt wie wie is, zie uiteraard geen namen nog, en nog niet zolang actief hier..

En nog een vraagje...kadootjes die ik moet zoeken voor de nieuwe opdracht, is dat uit de winkel die gebruikelijke geschenken heet?? Ik heb er alvast een neer gezet hoop dat er wat uit komt rollen voor jullie, maar ik zal vast ook wel op een oud level te zien zijn...

Succes allemaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven