Entertainment alle pijlers

Airport city

19-08-2012 10:29 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen heb ik dit spel op de Ipad staan.

Het was al veel langer beschikbaar voor Android; dus hopelijk hier wat doorgewinterde spelers, die me wat verder kunnen helpen.



Ik heb 1 buur 'gekregen' (renata vlieger); maar kan bij haar niks doen / vinden voor de opdrachten die ik krijg.

Ik krijg ook namen van andere spelers, maar die blijven op 'wachten' staan. Als ik iemand uitnodig, gaat die uitnodiging dan altijd via Facebook?

Is het spel uberhaupt wel te spelen zonder tig buren??



Aanvulling: hier kunnen alleen Apple-spelers buren worden; voor Android spelers is er een ander topic: GiB in "Android City Android"
Alle reacties Link kopieren
quote:isabellajosephine schreef op 06 september 2012 @ 14:59:

Sorry hoor, maar dit is echt een hilarisch topic. Geen idee waar het over gaat.Een spelletje op de smartphone waarbij je een vliegveld en een stad moet bouwen, waarbij je cadeaus aan je buren kan geven (en terug kan krijgen) waarmee je speciale gebouwen kan bouwen. Die buren kan je toevoegen als je elkaars naam weet. (nu je het weet is het topic misschien minder hilarisch; sorry daarvoor )
Alle reacties Link kopieren
Sorry GiB, speel het op de ipad. We kunnen dus geen buren worden....
Alle reacties Link kopieren
quote:papua schreef op 06 september 2012 @ 15:16:

Sorry GiB, speel het op de ipad. We kunnen dus geen buren worden....Ok. Heb al wel 16 buren maar omdat je daar niet mee kan communiceren is het lastig de goede voorwerpen te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiB schreef op 03 september 2012 @ 18:03:

Ik denk dat ik haar al geaccpeteerd heb. Wat zijn hotel items? Is dat een verzamelnaam of iets specifieks?



Dan heb je de goede! Hotelitems zijn een handdoek, een niet storen bordje en een all inclusive armband. Zeep heeft ze al genoeg!

Alle reacties Link kopieren
quote:papua schreef op 06 september 2012 @ 15:16:

Sorry GiB, speel het op de ipad. We kunnen dus geen buren worden....



Hoi Papua, wij kunnen wel buren worden. Als je mij uitnodigt als vriend (Seal) en hier even meldt als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat jij het bent. Zet er desnoods even de eerste letter van je naam in het spel bij.

Ik ben inmiddels best ver en ik krijg heel veel burenverzoeken!



Je klikt op het burenicoontje en dan bij het meest rechter tabje kun je mijn gebruikersnaam invullen en mij uitnodigen als buur.
Alle reacties Link kopieren
Hoi girasole,



Wij waren al buren, maar nu niet meer. Ik had je naam al uit dit topic gehaald. Mijn naam begon met .... en dan mijn echte naam erachter. Ik heb een paar dagen niet gespeeld en zag vanmiddag dat je weg was.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dat nou? Zie je er inderdaad niet meer bij staan; maar ik heb niemand 'ontbuurt'!!



Als jouw naam invoer krijg ik als melding dat de naam niet bestaat of dat ik die persoon al uitgenodigd heb.

Erg vreemd.



Schiet je al een beetje op?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook die melding. Gaat erg langzaam maar ik kom steeds een beetje verder. Ben er nu achter dat ik door extra brandstof niet hoef te wachten tot de vlucht klaar is. Nu gaat het iets sneller.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiB schreef op 06 september 2012 @ 15:06:

[...]



Een spelletje op de smartphone waarbij je een vliegveld en een stad moet bouwen, waarbij je cadeaus aan je buren kan geven (en terug kan krijgen) waarmee je speciale gebouwen kan bouwen. Die buren kan je toevoegen als je elkaars naam weet. (nu je het weet is het topic misschien minder hilarisch; sorry daarvoor )



Nee hoor, het blijft grappig



'We waren al buren, maar nu niet meer.'
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik een vliegschool vinden? Om vluchten naar Thailand uit te voeren heb ik een vliegschool nodig. Ik kan die nergens vinden??



Uhm.. Laat maar, ik moet beter zoeken. Gevonden!!
Alle reacties Link kopieren
Iemand al de universiteit gebouwd?
Alle reacties Link kopieren
Nope. Die universiteitssteden bezoeken en een universiteit bouwen is (op dit moment) alleen in de Android versie.



Zit inmiddels op level 30; heb nu voor bijna elke vlucht catering nodig; maar dat hebben mijn buren nog niet door
Alle reacties Link kopieren
30?? Gaat de Apple versie sneller dan? Ik zit op 28 en speel het al een aantal weken meer dan jij. Kan natuurlijk ook zijn dat ik iets fout doe (aan de tijd die ik er aan besteed kan het niet liggen want ik doe het heel regelmatig).
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook sinds een paar dagen.

Willen jullie me als buur? Smuisje is mijn naam daar.

Ben pas lvl 7 maar doe mijn best!
Alle reacties Link kopieren
quote:GiB schreef op 11 september 2012 @ 13:10:

30?? Gaat de Apple versie sneller dan? Ik zit op 28 en speel het al een aantal weken meer dan jij. Kan natuurlijk ook zijn dat ik iets fout doe (aan de tijd die ik er aan besteed kan het niet liggen want ik doe het heel regelmatig).



Maar vast geen 12 uur per dag (gast)vliegtuigen binnen halen zoals mijn man een aantal dagen gedaan heeft na een kaakoperatie...... Hij was heel "sielug" en kon niks anders dan AC spelen



Ik heb nu dan ook een magazijn vol blikken verf, cockpitramen, lichte motoren etc etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:smuisje schreef op 11 september 2012 @ 19:24:

Ik speel ook sinds een paar dagen.

Willen jullie me als buur? Smuisje is mijn naam daar.

Ben pas lvl 7 maar doe mijn best!Ik zie het!
Alle reacties Link kopieren
Heb jij me toegevoegd?:p



Ik vind het best lastig. Nouja is natuurlijk een makkelijk spel, maar kom chronisch geld tekort haha en land bijkopen is zo duur dat het niet echt lukt om uit te breiden. Maar ik werk eraan hana
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 19 augustus 2012 @ 10:31:

Manlief heeft hetzelfde maar nodig hem maar uit, naam is tha_duck.Ik heb hetzelfde probleem, wie kan mij helpen? Ook ik kan geen vrienden toevoegen als ik bovenstaand tha enz intik krijg ik een fout melding, Ik heb de iPAD2
Alle reacties Link kopieren
Tha_duck staat nu in afwachting, maar wat moet ik nu verder doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 06 september 2012 @ 16:15:

[...]





Hoi Papua, wij kunnen wel buren worden. Als je mij uitnodigt als vriend (Seal) en hier even meldt als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat jij het bent. Zet er desnoods even de eerste letter van je naam in het spel bij.

Ik ben inmiddels best ver en ik krijg heel veel burenverzoeken!



Je klikt op het burenicoontje en dan bij het meest rechter tabje kun je mijn gebruikersnaam invullen en mij uitnodigen als buur.

------------------------------------------------------------------------

reactie op bovenstaand berichtje, weet nog niet goed hoe forum werkt, daarom op deze manier.

ik ben Neeltjev en heb je (girasole3) nu uitgenodigd als buur

wat moet ik nu verder doen? Wat als ik iemand uitnodigd staat het alleen maar in de wacht.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog steeds alleen maar Renate Vlieger

wat doe ik verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Niks, je moet gewoon afwachten tot hun je accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Neeltje, ben jij airport fly?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net toegevoegd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je uitgenodigd op neeltjev; mijn naam daar is Seal.



Had alleen een uitnodiging van airport fly.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven