Entertainment alle pijlers

Alleen naar een festival, wel/ of niet?

19-04-2017 17:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Geen idee of mijn topic hier goed staat!



Alleen ik vraag me dus af of jullie weleens alleen naar een festival zijn gegaan? Hoe vond je dit?

En waarom zou je wel alleen gaan? En waarom niet?



Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ga ik de deur niet zo vaak meer uit omdat ik moeilijk kan lopen, maar vind dat soort dingen juist heerlijk alleen. Net zoals naar de sauna of de stad.
Ja natuurlijk wel. Zorg ervoor dat je het heerlijk naar je zin hebt en als je dat uitstraalt is er ook nog de kans dat je daar contacten maakt.

Gewoon doen, hartstikke leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 17:34:

Ja natuurlijk wel. Zorg ervoor dat je het heerlijk naar je zin hebt en als je dat uitstraalt is er ook nog de kans dat je daar contacten maakt.

Gewoon doen, hartstikke leuk.He vrouwke. We zouden eens samen alleen moeten gaan
Alle reacties Link kopieren
Met een pil erin is iedereen toch je vriend?
quote:apiejapie schreef op 19 april 2017 @ 17:35:

[...]



He vrouwke. We zouden eens samen alleen moeten gaan Halloooow!!! Samen alleen? Okay, hoe zie je dat voor je?
Waarom zou je het niet doen. Als je graag ernaar toe wil en je hebt geen medestander, ga je lekker alleen. Je bent dan zeker niet de enige die daar alleen is. Alleen maar leuker, des te meer aanspraak.
Op een feest ben je nooit alleen



Ik ben nooit alleen naar een festival gegaan maar er zijn genoeg mensen die dat wel doen.
Natuurlijk wel.

Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd een beetje sneuiig eerlijk gezegd.

Zo van "ik heb geen vrienden, maar ik doe net of het mij niets interesseert en ga lekker alleen"
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 19 april 2017 @ 18:12:

Ik vind het altijd een beetje sneuiig eerlijk gezegd.

Zo van "ik heb geen vrienden, maar ik doe net of het mij niets interesseert en ga lekker alleen"



Ik vind het een beetje sneu, mensen die zo denken.

Zo van: ik ben hier wel met 'vrienden', maar ik verveel me zo dat ik lekker over een ander ga oordelen.



quote:calvijn1 schreef op 19 april 2017 @ 18:12:

Ik vind het altijd een beetje sneuiig eerlijk gezegd.

Zo van "ik heb geen vrienden, maar ik doe net of het mij niets interesseert en ga lekker alleen"



Ik vind het vooral heel sneu dat je je daar mee bezig houdt.

Laat iemand lekker in zijn waarden zeg. Je hebt er toch geen last van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 17:49:

[...]



Halloooow!!! Samen alleen? Okay, hoe zie je dat voor je?Ja, dát mag jij dan invullen. Ik heb je al uitgenodigd, nu is het jouw stap
Ik vind het niks denk ik, maar ik hoef nooit alleen. Dus misschien zou ik anders wel alleen gaan als ik per se een bepaalde band ofzo wil zien.



Weet dat ze bij Lowlands via FB een meet organiseren op de donderdag, voor iedereen die nieuwe mensen wil kennen. Heel veel mensen die alleen gaan en zo een groepje op doen om bepaalde bands te bekijken.



Misschien hebben ze dat ook wel bij andere festivals?

Of een oproepje doen bij betreffende FB pagina.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 19 april 2017 @ 18:12:

Ik vind het altijd een beetje sneuiig eerlijk gezegd.

Zo van "ik heb geen vrienden, maar ik doe net of het mij niets interesseert en ga lekker alleen"O echt? Denk je dat ook als mensen alleen boodschappen doen, alleen een rondje door het bos lopen of alleen een broodje in de stad eten? Het is toch juist heerlijk als je jezelf voldoende leuk gezelschap vindt om alleen te gaan? Vind ik niks sneus aan.
Ik ben overigens nooit alleen naar een festival geweest, TO.

Wel naar concerten, de bios, uit eten of het terras op.



Er zullen altijd mensen als Calvijn zijn die dat sneu vinden, maar ik vind het heerlijk om dingen alleen te doen. Heeft weinig te maken met "kijk mij eens heel solo en alleen en stoer zijn".



En meestal kies ik er zelfs heel bewust voor om alleen te gaan, ondanks mijn grote vriendengroep. Ik vind mezelf prima gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
@calvijn1



Grappig dat je daar meteen over oordeeld.

Wie zegt dat iemand geen vrienden heeft als hij of zij alleen op een festival is?

Alleen die mening mag jij hebben.



Ik denk iig dat jij niet zo snel vrienden maakt op festivals e.d.?
Alle reacties Link kopieren
Tja je kunt alleen thuisblijven, of alleen weggaan. Dan is weggaan vaak toch leuker. Goede vriendin van me zegt altijd als ze weer eens ergens alleen heen geweest is: Wat ben ik toch goed gezelschap voor mezelf.

Voordelen: Je hoeft je niet te ergeren als je gezelschap er toch niets aan vindt en weg wil (of als jij er niets aan vindt en je gezelschap wil nog langer blijven)

En als je een praatje wil maken, het zijn allemaal gelijkgestemden die er rondlopen dus een openingszin zoals: O wat was dat optreden goed, of ik verheug me daarop zorgt wel voor een langer gesprek, en zo niet lopen er nog honderden anderen rond die wel willen praten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Rooom schreef op 19 april 2017 @ 18:21:

[...]





Grappig dat je daar meteen over oordeeld.

Wie zegt dat iemand geen vrienden heeft als hij of zij alleen op een festival is?

Alleen die mening mag jij hebben.



Ik denk iig dat jij niet zo snel vrienden maakt op festivals e.d.? CalVENIJN gewoon negeren. Zo reageert ze altijd.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de verdere leuke reacties! Ben gewoon benieuwd hoe dat is als je alleen naar een festival gaat.

Zelf ben ik ook nog nooit alleen geweest, wel ontmoet ik altijd mensen als ik met anderen ben. Dus dat zal dan wel hetzelfde zijn als je alleen gaat denk ik
quote:Rooom schreef op 19 april 2017 @ 18:21:

[...]





Grappig dat je daar meteen over oordeeld.

Wie zegt dat iemand geen vrienden heeft als hij of zij alleen op een festival is?

Alleen die mening mag jij hebben.



Ik denk iig dat jij niet zo snel vrienden maakt op festivals e.d.? Je quote de verkeerde..
quote:Rooom schreef op 19 april 2017 @ 18:21:

[...]





Grappig dat je daar meteen over oordeeld.

Wie zegt dat iemand geen vrienden heeft als hij of zij alleen op een festival is?

Alleen die mening mag jij hebben.



Ik denk iig dat jij niet zo snel vrienden maakt op festivals e.d.?



Verkeerde gequote?



Ik ga meestal alleen naar festivals en zo. Heb het dan heel gezellig met mezelf. Vaak lukt het zelfs praatjes aan te knopen met anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 19 april 2017 @ 18:18:

Ik vind het niks denk ik, maar ik hoef nooit alleen. Dus misschien zou ik anders wel alleen gaan als ik per se een bepaalde band ofzo wil zien.



Weet dat ze bij Lowlands via FB een meet organiseren op de donderdag, voor iedereen die nieuwe mensen wil kennen. Heel veel mensen die alleen gaan en zo een groepje op doen om bepaalde bands te bekijken.



Misschien hebben ze dat ook wel bij andere festivals?

Of een oproepje doen bij betreffende FB pagina.Nog nooit gezien! Wel een heel leuk initiatief. Ben je ooit naar zoiets geweest? Of heb je een vaste vriendengroep o.i.d.?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk juist. Het hangt er denk ik wel een beetje vanaf waar je voor gaat, maar naar bepaalde festivals ga ik echt voor de muziek. Dan vind ik het ultrafijn om geen rekening te hoeven houden met wat iemand anders wil zien maar gewoon naar de bandjes te gaan kijken die ik wil zien. Ik ga ook wel ns met een groep naar een festival, maar meestal zeggen we elkaar dan gedag net na de kaartjesscanpoortjes, en zien we elkaar s avonds op een bepaald punt weer
Alle reacties Link kopieren
O sorry! Verkeerd gedaan inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven