Entertainment alle pijlers

Barbie's Bruiloft & baby

06-03-2012 18:50 2373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat kijken vanavond?

Ben benieuwd of ik de enige ben, aangezien ik nooit naar dat soort reallity soaps kijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 16 oktober 2012 @ 21:42:

[...]





Maar dan moet er een kattenbak heel regelmatig worden schoongemaakt. Anders piest en schijt de kat ook het huis onder.En dan was het een kankerkat.
Alle reacties Link kopieren
Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind die Gucci ook een tering beest. Eruit met dat kutding!
Alle reacties Link kopieren
Ik had m al tien keer een doodschop verkocht. Dat merk hondjes staan er om bekend klootviolen te zijn, maar ja, ze matchen zo leuk bij jas en tas he?
Alle reacties Link kopieren
Die hondjes zijn nu eenmaal geen makkelijk ras. Daar moet je dus over nadenken voordat je je portemonnee ervoor trekt. En uitlaten is ook wel handig.
quote:mariamena schreef op 17 oktober 2012 @ 08:53:

Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind die Gucci ook een tering beest. Eruit met dat kutding!Als barbie en ken het beestje normaal uit zouden laten, en goed opgevoed zouden hebben, zou er weinig aan de hand zijn geweest. Ligt niuet aan het 'tering' beest, maar aan de 'tering'baasjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 16 oktober 2012 @ 21:32:

Zo niet normaal hoe ze met die hond omgaan. NIET normaal.



Ik heb gelukkig niet gekeken (kan daar erg slecht tegen), maar heb wel een voorstukje gezien in de reclame. Belachelijk hoe ze met dat diertje omgaan. Het gedrag dat Gucci vertoont komt door tekortkoming van de eigenaren. En volgens mij strafte Samantha ook nog een tijd na het feit dat hij geplast had? Dat is gewoon zielig. Het diertje snapt daar niks van.



Geef dat beestje alsjeblieft een betere eigenaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamena schreef op 17 oktober 2012 @ 08:55:

Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind die Gucci ook een tering beest. Eruit met dat kutding!



Ik had m al tien keer een doodschop verkocht. Dat merk hondjes staan er om bekend klootviolen te zijn, maar ja, ze matchen zo leuk bij jas en tas he?Zo zeg, en dan afgeven op Barbie wegens asociaal? :sracastis
quote:mariamena schreef op 17 oktober 2012 @ 08:55:

Ik had m al tien keer een doodschop verkocht. Dat merk hondjes staan er om bekend klootviolen te zijn, maar ja, ze matchen zo leuk bij jas en tas he?Niet goed snik hoor, je gaat een hond niet een doodschop verkopen omdat ie pist. OF doe je dat bij je kind ook als het zindelijk gemaakt moet worden??
Alle reacties Link kopieren
Gucci gaat er binnenkort wel uit. Dat is voor iedereen beter.



Maar michael met angelina onder de douche. Wat lief!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamena schreef op 17 oktober 2012 @ 08:53:

Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind die Gucci ook een tering beest. Eruit met dat kutding!Charmant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 17 oktober 2012 @ 11:02:

Gucci gaat er binnenkort wel uit. Dat is voor iedereen beter.



Maar michael met angelina onder de douche. Wat lief!!!



Wel jammer dat hij, vrijwel direct nadat hij Angelina aan Barbie had gegeven, verkondigde 'zijn ballen te gaan scheren'.

Toen kelderde de mate van mijn ontroering direct!
Alle reacties Link kopieren
En jammer dat ze van Gucci zo'n onopgevoed projectiel hebben gemaakt.

Kan ik er slecht tegen. En maar doen alsof het allemaal de schuld van het arme beest is.

Als ze niet regelmatig en consequent wordt uitgelaten, kun je dit soort taferelen natuurlijk verwachten..
Alle reacties Link kopieren
Ik kon er wel om lachen (dat ballen scheren, niet gucci)
quote:mariamena schreef op 17 oktober 2012 @ 08:55:

Ik had m al tien keer een doodschop verkocht. Dat merk hondjes staan er om bekend klootviolen te zijn, maar ja, ze matchen zo leuk bij jas en tas he?Jij hebt je helemaal aan het niveau aangepast?
Echt bezopen. Als dat beestje gewoon uitgelaten wordt is er niks aan de hand. Maar nee, daar zijn meneer en mevrouw te lui voor en als het beest dan uit hoge nood zijn behoefte doet op het kleed, dan is het een k**kerhond. Sorry hoor, maar het respect wat ik had voor Barbie is volledig verdwenen. En Michael is ook een zak hooi, doe dat beest dan naar het asiel alsteblieft zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:brunetteparis schreef op zaterdag 13 oktober 2012 12:29 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="wolkewitje in "Barbie's Bruiloft & baby"" class="messagelink">wolkewitje schreef op 13 oktober 2012 @ 09:49</a>:</b>

@lislislis, natuurlijk mag jij kiezen voor kunstvoeding, maar je bevestigt nu wel even het vooroordeel dat domme mensen daar vaker voor kiezen. Met je zinsbouw en taalfouten kom je niet heel snugger over. :-)</div></blockquote>



Denk eerst maar eens hoe jij nu over komt, over dom gesproken. Bleh.



Lislis, helemaal met jou eens, ik erger me ook groen en geel. Wij (zussen en ik) en al mijn neefjes hebben ook nooit BV gehad en nu wij zelf kinderen hebben geven wij ook meteen kunstvoeding. Ze groeien er groot en sterk op.

Ik vind het ideaal. Slechte moeder ben ik hoor.

Ik begrijp barbie volkomen hierin, prima alternatieven tegenwoordig. Thanks , ik ben al wat gewent hier zo , zeuren over mijn zinsbouw en taalfouten , gek genoeg begrijpt men genoeg wat ik bedoel ;) en veder ben ik helemaal met je eens ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:brunetteparis schreef op zaterdag 13 oktober 2012 12:30 En mensen mogen er trots op zijn als ze BV geven maar altijd dat dramaqueen gehalte als je het niet doet: dat je je kind vanalles ontneemt, egoistisch bent en dat het zoooo'n slecht begin is. Hou op zeg.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:pietjebello schreef op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 Als je al een slechte moeder bent als je je kinderen geen borstvoeding geeft.. dan ben ik vast een gruwelijke moeder. Iedereen z'n eigen keuzes toch? Ik heb ook geen zin om m'n kind uit m'n borsten te laten drinken, ik vind het eerlijk gezegd ook wel iets van vroeger. Maar degene die wel borstvoeding geven, prima toch?+1
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 17 oktober 2012 @ 11:21:

Echt bezopen. Als dat beestje gewoon uitgelaten wordt is er niks aan de hand. Maar nee, daar zijn meneer en mevrouw te lui voor en als het beest dan uit hoge nood zijn behoefte doet op het kleed, dan is het een k**kerhond. Sorry hoor, maar het respect wat ik had voor Barbie is volledig verdwenen. En Michael is ook een zak hooi, doe dat beest dan naar het asiel alsteblieft zeg.



Ze mogen 'm hier wel brengen.

Maar dan zonder camera's graag.
Serieus Bammetje? Brr.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 17 oktober 2012 @ 11:31:

Serieus Bammetje? Brr.Ik bedoelde Gucci he, niet Michael.
ow whahahahahahahahahahaha ik dacht Michael! Ik schrok al! Nee Koetsjie mag idd wel komen.
Alle reacties Link kopieren
Luiers uit het raam gooien vind ik pas gruwelijk , en het hondje is beter zonder hun af , arme beest ;(
Alle reacties Link kopieren
Ja die stront op straat met een sok, ook lekker Tokkie zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:lislislislis schreef op 17 oktober 2012 @ 11:33:

Luiers uit het raam gooien vind ik pas gruwelijk



O, is dat gruwelijk? Weer wat geleerd.

(doe ik ook altijd met onwijze stinkluiers, dan kunnen ze linea recta de kliko in als ik beneden ben)
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven