Entertainment alle pijlers

Barbie's Bruiloft & baby

06-03-2012 18:50 2373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat kijken vanavond?

Ben benieuwd of ik de enige ben, aangezien ik nooit naar dat soort reallity soaps kijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:brunetteparis schreef op 16 oktober 2012 @ 21:02:

[...]





Nope, er wordt genoemd dat je geen goede start geeft zonder bv en dat er vooroordelen bevestigt worden dat de minder intelligenten onder ons kv geven.

Nou, niet door mij dus. Je kunt ook té snel roepen dat er weer sprake is van borstvoedingsmaffia en je in je wiek geschoten voelen als het om kv gaat. Daar ging het dus helemaal niet om.



Ik haalde aan dat Michael had aangegeven dat borstvoeding niet van deze tijd was. Kortom: ik hang die tiet erin en ben gelijk hopeloos ouderwets en loop achter. Mag ik daar even uit deduceren dat hij juist mij als borstvoeder achterlijk vindt?

Want dat betekent achterlijk letterlijk he: loopt achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 17 oktober 2012 @ 11:01:

[...]





Niet goed snik hoor, je gaat een hond niet een doodschop verkopen omdat ie pist. OF doe je dat bij je kind ook als het zindelijk gemaakt moet worden??



Zeg, een hond is geen kind he. Die vergelijking mag ook wel eens uit de wereld. Dat ze hun hond niet kunnen opvoeden zegt NIKS over hun kind. En ik heb niet zo veel met honden. Vind puppies wel schattig, maar daarna vind ik er geen hol meer aan. So shoot me. Ik hou ook niet van katten. Helemaal niet van dieren eigenlijk

Ik eét ze niet eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 17 oktober 2012 @ 11:57:

[...]





O, is dat gruwelijk? Weer wat geleerd.

(doe ik ook altijd met onwijze stinkluiers, dan kunnen ze linea recta de kliko in als ik beneden ben)Ik neem toch aan dat het dan in je tuin terecht komt, en niet zoals bij Barbie op de openbare weg (daar waar ze ook die met stront besmeurde sokken laat liggen).
Alle reacties Link kopieren
Ik zie eigenlijk wel een link tussen een hond niet opvoeden en kinderen opvoeden. Niet dat een hond en een kind hetzelfde zijn, maar bij beiden moet je toch zeker wel investeren zodat ze zich fijn gaan gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook zielig voor Gucci. Maar ook wel vreemd soms want toen hij gisteren thuis op het kleed had gepist was de moeder van Barbie nog wel met hem buiten geweest. Mss moeten ze die hondenkenner van een ander net eens mee laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Pasta af en toe uitlaten geeft toch niet direct een gedragsverandering? Zo simpel is opvoeden dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pasta schreef op 17 oktober 2012 @ 13:46:

Ik vind het ook zielig voor Gucci. Maar ook wel vreemd soms want toen hij gisteren thuis op het kleed had gepist was de moeder van Barbie nog wel met hem buiten geweest. Mss moeten ze die hondenkenner van een ander net eens mee laten kijken.



Een hond wordt niet zindelijk met af en toe uitlaten. Een hond wordt zindelijk als hij minimaal 3x per dag (in de puppietijd veel vaker) wordt uitgelaten. Is eigenlijk net als een kind, als het af en toe op het potje mag, laten we zeggen eens in de 2 dagen, dan wordt het ook niet zindelijk. Er moet een routine zijn.



Iemand schreef hier over de luiers, volgens mij hebben ze helemaal geen tuin. Ze hebben een balkon als ik het goed bekeken heb, het is namelijk een bovenwoning.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het afgelopen is. Hoop dat er volgende week een leuk nieuw programma komt, anders wordt de tv op dinsdagavond helemaal zo suf.
Alle reacties Link kopieren
Daarom weer wat geleerd, ik heb duidelijk geen verstand van honden. Ik heb alleen een kat, die gelukkig netjes op zijn bak gaat. Die ik dan tijdig schoonmaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:ilse78 schreef op 17 oktober 2012 @ 14:02:

Jammer dat het afgelopen is. Hoop dat er volgende week een leuk nieuw programma komt, anders wordt de tv op dinsdagavond helemaal zo suf.Britt en ymke
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit programma gisteren voor het eerst gezien en ik heb me geergerd aan het hondje als "gebruiksvoorwerp".

Buiten dat dat dier niet goed zindelijk gemaakt is en toch gestraft wordt voor zijn "ongelukjes", heeft een hond echt veel meer beweging nodig dan 1x per 2 dagen een wandelingetje. Echt heel zielig voor dat beestje.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvroeg, kun je een hond zo in zijn nekvel pakken? Zoals Barbie deed? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien.
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 15:08:

Wat ik me afvroeg, kun je een hond zo in zijn nekvel pakken? Zoals Barbie deed? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien.dat moet opzich kunnen, moeder honden doen dat ook, maar mij lijkt dat je dat alleen bij puppy's kan doen. En niet bij volwassen honden.
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 17 oktober 2012 @ 15:47:

[...]





dat moet opzich kunnen, moeder honden doen dat ook, maar mij lijkt dat je dat alleen bij puppy's kan doen. En niet bij volwassen honden.Oh, maar Barbie is natuurlijk zijn mamma.
Alle reacties Link kopieren
Barbie is bij Peter van de Vorst ziet sterren.

Ze vertelt over hoe heftig de bevalling is geweest, het hoofdje van Angelina was al geboren, maar d'r schoudertjes bleven "steken". Ze hebben schijnbaar nogal wat toeren moeten uithalen. Ze was erg geëmotioneerd toen ze het vertelde. Heel anders dan in haar real-life soap.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, volgens mij komt dit al veel dichterbij de echte barbie dan die uit de reality serie!
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 17 oktober 2012 @ 15:47:

[...]





dat moet opzich kunnen, moeder honden doen dat ook, maar mij lijkt dat je dat alleen bij puppy's kan doen. En niet bij volwassen honden.

Oh ja hoor dat kan best!

Als mijn Drama King de boel hier weer eens op stelten zet en bedenkt, laat ik de hele straat eens laten horen hoe hard ik kan blaffen

Dan ga ik echt niet tegen hem staat schreeuwen

Dan grijp ik hem in zijn nekvel en druk ik hem tegen de grond



Voordeel, of voordeel is misschien niet het juiste woord, als je een (klein) hondje daar vast pakt dan verslappen ze.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 19 oktober 2012 @ 22:59:

Kijk, volgens mij komt dit al veel dichterbij de echte barbie dan die uit de reality serie!

Geloof me maar op mijn woord als ik zeg dat zowel Samantha als Michael echt hele lieve mensen zijn



Haags, dat wel, en dat is toch net even een ander slag, en dat wordt vreselijk uitvergroot op tv

Maar ze gaan voor elkaar door het vuur

(net als voor Koetsjie trouwens.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je gelijk.

Wat een rotbevalling heeft ze gehad, maar wat een prachtig kindje.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze wel lief. Idd. erg Haags, maar Hagenaars zijn ook van die ruwe bolster-blanke-pit-types.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn Geen hagenaars, maar hagenezen.

Een wereld van verschil.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 20 oktober 2012 @ 00:59:

Het zijn Geen hagenaars, maar hagenezen.

Een wereld van verschil.

Inderdaad!



Ter verduidelijking:



Een Hagenaar is de rijke tak zeg maar, mensen die die Den Haag wonen.



Een Hagenees is er geboren en getogen. En herkenbaar aan het platte Haags, en zijn immer aanwezige trots op de kleuren groen geel en de ooievaar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Pauwen en reigers toch?



Dat Ik dit weet als rotterdamse
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
In de serie is alles wel dik uitvergroot voor de show en ook flink in scene gezet maar ik vind ze heel lief overkomen. Ik vind de ouders van barbie ook heel lief trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 20 oktober 2012 @ 10:25:

Pauwen en reigers toch?



Dat Ik dit weet als rotterdamse Pauwen en ReigerTs eigenlijk dan hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven