Entertainment alle pijlers

Ben ik nou de enige......

25-03-2017 22:58 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die Linda de Mol ineens enorm vervelend vind met haar afvalmissie, 'want er moet 5 kilo af'.

Waarom? Van wie? En hoezo.... Moet dit op tv?

Ik zie het als een vreemde vorm van weer even in beeld komen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er ook niet zoveel van en vind het ook nog eens volkomen oninteressant
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Overdreven gedoe. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
Val af,blijf op gewicht of kom aan. Wat jij wilt maar maak er niet zo'n toestand van.

Ik denk dat Linda de Mol zich beter hier had kunnen aansluiten bij een van de afvaltopics.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen last van. Geloof niet dat zij om aandacht verlegen zit. Ik zie het eerder als een stok achter de deur voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel erg veel in het nieuws inderdaad.



Ze doneert wel gul voor iedere kilo die ze afvalt aan giro 555
Ik vind het ook behoorlijke overkill, zie het constant voorbij komen.

Daarbij, 5 kilo. Ze doet alsof ze er minstens 50 gaat verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Stoort mij niet. Laat haar lekker 5 kilo afvallen. Hier op vf is ook iedereen aan de lijn en zij is nou eenmaal bekend en heeft een eigen blad en Ophrah heeft het ook gedaan, dusss...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 25 maart 2017 @ 23:01:

Ik heb er geen last van. Geloof niet dat zij om aandacht verlegen zit. Ik zie het eerder als een stok achter de deur voor haar.

ok.



Mag toch hopen dat dit de enige keer is. *vermoed dat overgangsperikelen dan ook breed uitgemeten gaan worden*



Maar goed, ik kijk er niet naar en het boeit me verder ook niet zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben fan sinds ik 'de fam. Kruys' kijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 maart 2017 @ 23:01:

Val af,blijf op gewicht of kom aan. Wat jij wilt maar maak er niet zo'n toestand van.

Ik denk dat Linda de Mol zich beter hier had kunnen aansluiten bij een van de afvaltopics.Misschien is ze hier stiekem wel undercover. Hoi Linda
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2017 @ 23:04:

Maar ik ben fan sinds ik 'de fam. Kruys' kijk Ja, morgenavond weer, leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:nienkejj schreef op 25 maart 2017 @ 23:06:

[...]





Misschien is ze hier stiekem wel undercover. Hoi Linda





Kan maar zo,dan valt ze dubbel af
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me eraan. Niet heel erg ofzo, maar van mij hoeft ze niet in ieder tv programma om te vertellen dat ze 82 kilo weegt.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Linda een leuke vrouw en lees met liefde haar blad en zoe haar graag op tv.

Alleen toen ze aankondigde dat ze ging afvallen en zei dat haar gewicht verschrikkelijk hoog was had ik een ander getal dan 82 verwacht. Tuurlijk is iedereen anders en speelt lichaambouw mee maar ik vind het echt wel mee vallen wat ze weegt. Maar het blijft dat zij er happy mee moet zijn en dat is ze duidelijk niet. Wel denk ik ook dat ze het als stok achter de deur ziet. Zo'n grote stok zou ik zelf ook graag willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Linda!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ze doneert hoor, maar ik heb toch zoiets van... ik eet minder en geef als beloning mensen die niets te eten hebben geld.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 25 maart 2017 @ 23:09:

Ik stoor me eraan. Niet heel erg ofzo, maar van mij hoeft ze niet in ieder tv programma om te vertellen dat ze 82 kilo weegt.



Nou als dit je enige ergernis is mag je je handjes dichtknijpen.





Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
haha echt he, heel boeiend..................... NOT!
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Wees dan solidair en vreet net als zij helemaal niks.

Het doneren komt mij te commercieel over in dit geval... maar goed, misschien ben ik wel de enige...
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
ze heeft een fantastische fitnessruimte thuis zag ik bij Late Night.



Linda: als je hier toch leest: mag ik een weekje bij jou logeren en dan meetrainen met Carlos Lens?

Ik wil nog veeeeeel meer afvallen dan jij.
Alle reacties Link kopieren
Ik gaf het al aan in een ander topic.



Ik vind haar bloedirritant. Ze wil een paar kilo afvallen en denkt dat heel Nederland op haar verhalen zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
'' HEEL NEDERLAND weet nu wat mijn gewicht is''



'' Ik lees mijn gewicht straks OVERAL terug''



'' Misschien komt het wel in het N.O.S- journaal''.









Maar ik vind Linda de Mol sowieso heel vervelend.
Ik vind het een irritant mens. Ze wil samen met andere afvallen maar vergeet even dat de meeste geen PT kunnen betalen de meeste zullen ook geen mega huis hebben om zelf de sport attributen te kopen en te plaatsen.
quote:Mmm889 schreef op 25 maart 2017 @ 23:11:

Ik vind Linda een leuke vrouw en lees met liefde haar blad en zoe haar graag op tv.

Alleen toen ze aankondigde dat ze ging afvallen en zei dat haar gewicht verschrikkelijk hoog was had ik een ander getal dan 82 verwacht. Tuurlijk is iedereen anders en speelt lichaambouw mee maar ik vind het echt wel mee vallen wat ze weegt. Maar het blijft dat zij er happy mee moet zijn en dat is ze duidelijk niet. Wel denk ik ook dat ze het als stok achter de deur ziet. Zo'n grote stok zou ik zelf ook graag willen hebben.

Ik had ook gedacht dat ze veel zwaarder was! Vind 82 wel meevallen.

Weet niet hoe lang ze is, maar dacht dat ze meer mijn gewicht woog, ik ben zeker 10 kilo zwaarder.

Maar goed, op tv lijk je dikker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven