Entertainment alle pijlers

Ben ik nou de enige......

25-03-2017 22:58 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die Linda de Mol ineens enorm vervelend vind met haar afvalmissie, 'want er moet 5 kilo af'.

Waarom? Van wie? En hoezo.... Moet dit op tv?

Ik zie het als een vreemde vorm van weer even in beeld komen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:Enn schreef op 25 maart 2017 @ 23:00:

Ik snap er ook niet zoveel van en vind het ook nog eens volkomen oninteressant+1
Ik vind Linda leuk! Zo dan weten jullie dat ook.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 26 maart 2017 @ 01:00:

Ik vind Linda leuk! Zo dan weten jullie dat ook.Dank je voor de mededeling!
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer dat ik dit hoor, blijkbaar is ze niet voor iedereen zo zichtbaar.
Het zal me aan me reet roesten.
quote:emmetje2 schreef op 26 maart 2017 @ 01:27:

Het zal me aan me reet roesten.+1 daarbij weegt ze als ik haar op tv zie wel meer dan 5kg teveel,dus geen 5000,maar zeker 8/10000 doneren Linda!
Ja ik vind het ook overdreven. En daarnaast is ze goed zoals ze is. Ze doet net of ze mega is. Dan kwam Carlos Lens ook nog even vertellen ik rtl boulevard, iets in de trant ze is inderdaad wel stevig. En daarnaast is haar bmi 26. Doe gewoon normaal. En laat je geen complex aanpraten zou ik tegen haar willen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Linda wel oké eigenlijk.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Het stoort me niet maar 5 kg ? Ik dacht eerder aan 15.
Alle reacties Link kopieren
82 valt wel mee?? Mensenkinderen , dat woog ik eind zwangerschap en ik kon niet eens meer op mijn benen staan! Ok ik ben maar 1.65, maar 82 is echt wel zwaar hoor voor een vrouw .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 82 ook echt veel. Maar ze ziet er echt veel zwaarder uit.
[quote]beetjegek schreef op 26 maart 2017 @ 07:56:

82 valt wel mee?? Mensenkinderen , dat woog ik eind zwangerschap en ik kon niet eens meer op mijn benen staan! Ok ik ben maar 1.65, maar 82 is echt wel zwaar hoor voor een vrouw .[/quote]



Ligt eraan hoe lang je bent. Genoeg dames zijn 1.80m+ en dan is dat een prima gewicht. Beetje generaliserend en onaardig dit
quote:beetjegek schreef op 26 maart 2017 @ 07:56:Ok ik ben maar 1.65, maar 82 is echt wel zwaar hoor voor een vrouw .Nee hoor, als ik 82 kilo zou wegen ben ik keurig binnen de bmi-marges. Hoe zwaar iemand 'mag' zijn hangt namelijk niet van je geslacht af, maar vooral van je lengte.
Ze kan er heel erg stiekem over gaan doen, maar dat heeft toch geen zin, het komt toch wel op tv en in de bladen. Dus neemt ze nu het heft in eigen handen en brengt ze het zelf naar buiten. En, zoals verwacht, duiken de media er bovenop en zie je het in elk programma. Blijkbaar zijn er dan toch heel veel mensen die het wel interessant vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat er duidelijk vanuit dat men dat interessant vindt (wat in haar geval ook zo is) en wil dat exploreren. Nu kan het nog. Als ze 70+ is kan dat niemand meer een lor schelen dus ze neemt het er nog van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb er nog helemaal niets van gezien. Kijk dan ook geen commerciële tv. Dat helpt ook.
quote:nerdopviva schreef op 26 maart 2017 @ 08:41:

Ze kan er heel erg stiekem over gaan doen, maar dat heeft toch geen zin, het komt toch wel op tv en in de bladen. Dus neemt ze nu het heft in eigen handen en brengt ze het zelf naar buiten. En, zoals verwacht, duiken de media er bovenop en zie je het in elk programma. Blijkbaar zijn er dan toch heel veel mensen die het wel interessant vinden.



Denk je? Als ze 'haar probleem' niet wereldwijd had uitgemeten, maar gewoon zelf moeite was gaan doen om af te vallen, was het in alle bladen terecht gekomen? Denk ik niet hoor.

Nou ja, als Linda zich hier zo ontzettend druk over kan maken, heeft ze het bijzonder getroffen in het leven
Alle reacties Link kopieren
Volgens Google is Linda 1.80m, dus 82kg valt reuze mee. Linda is volgens mij niet iemand die heel petite wordt, lijkt me haar bouw niet.

Ik vind Linda een leuke vrouw. Denk wel dat heel veel mensen dat vinden en zij een voorbeeld kan zijn met het afvallen; of dat nou 5 of 25kg is.
Het gewicht zegt niet alles.

Wat ze ook weegt, ze ziet er veel te zwaar uit.

Ik kan mij voorstellen dat ze een paar kilo wil afvallen of fitter eruit wil gaan zien.

En dan kan maat 42 wel de gemiddelde maat zijn voor de Nederlandse vrouw, maar dan vind ik de gemiddelde vrouw dus veel te zwaar.



Ik vind haar actie op tv wel positief overkomen.

Ik kijk liever naar een afvalrace van Linda, dan naar een biltrainsessie van de zoveelste fitgirl.

Nou ja, liever kijk ik helemaal niets van die onzin
quote:beetjegek schreef op 26 maart 2017 @ 07:56:

82 valt wel mee?? Mensenkinderen , dat woog ik eind zwangerschap en ik kon niet eens meer op mijn benen staan! Ok ik ben maar 1.65, maar 82 is echt wel zwaar hoor voor een vrouw .



1,65, mensenkinderen, dan ben jij echt heel klein.



Linda de mol is 1,80, dat kun je dus niet vergelijken met jou. Jij had een bmi van over de 30 bij Linda zit dat net boven de 25. Ji had dus inderdaad zwaar overgewicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2017 @ 09:03:

Het gewicht zegt niet alles.

Wat ze ook weegt, ze ziet er veel te zwaar uit.

Ik kan mij voorstellen dat ze een paar kilo wil afvallen of fitter eruit wil gaan zien.

En dan kan maat 42 wel de gemiddelde maat zijn voor de Nederlandse vrouw, maar dan vind ik de gemiddelde vrouw dus veel te zwaar.



Ik vind haar actie op tv wel positief overkomen.

Ik kijk liever naar een afvalrace van Linda, dan naar een biltrainsessie van de zoveelste fitgirl.

Nou ja, liever kijk ik helemaal niets van die onzin

Ja Linda is wel 'echter' en lijkt meer op de gemiddelde vrouw.

Overigens vind ik dat Linda op TV vaak hobbezakken draagt die haar (onnodig?) dik maken. Hele wijde kleding draagt ze vaak.
quote:rascalles schreef op 26 maart 2017 @ 06:27:

Het stoort me niet maar 5 kg ? Ik dacht eerder aan 15.

Dit!

Mij stoort het ook absoluut niet maar ik was wel verbaasd dat het maar om 5 kg ging. Dat is op zo'n gewicht er toch zo af?

Ze komt op mij over dat er wel meer dan 5 kg af moet.
Guttegut het is maar waar je je aan ergert. Ik ben geen lindafan (ook geen antilinda trouwens, linda maakt gewoon geen onderdeel uit van mijn mediawereld) maar er is echt heel veel veel dommere tv dan haar afvalrace.
Alle reacties Link kopieren
De 5 kilo die ze wil afvallen is volgens mij haar eerste doel. Een reëel doel want om nou meteen 15/20 te zeggen werkt gewoon niet motiverend en dat duurt heel lang als je het op een goede manier doet.



Ik had trouwens ook wel verwacht dat ze minstens 90 kilo woog en ik vind 82 meevallen. Ik zou graag 82 willen wegen...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het traject in het openbaar met iedereen die zich aan wil sluiten 6 weken, en wil ze daarin minimaal 5 kilo afvallen.

Daarna wil ze er nog een paar kilo af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven