Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2016

14-10-2015 21:03 92 berichten
Weet iemand toevallig al iets meer over BZV 2016? Meestal worden de nieuwe boeren toch in september al voorgesteld of zit ik er in mijn herinnering zo naast? Volgens mij gaan ze weer internationaal komend seizoen? Op de site zie ik alleen nog de info over de vorige lading boeren. Er zal toch nog wel een nieuw seizoen komen? We willen trashen!
Pas volgend jaar helaas



"Nieuwe seizoen

Boer zoekt Vrouw Internationaal wijkt af van de reguliere uitzendingen. De boeren die zich in de kick-off voorstellen aan het publiek worden gedurende de hele reeks gevolgd, er valt niemand af. Ze ontmoeten de briefschrijfsters tijdens een speeddate in Nederland, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de vrouwen kennis met het boerenleven, de omgeving en de cultuur waarin de boer leeft en werkt. In 2016 worden de nieuwe boeren voorgesteld aan de kijker."



bron: bzv.kro.nl
Alle reacties Link kopieren
Jammer ja. Ik vind het echt bij de saaie winterdagen horen, bzv. En dan gaan we ook nog eens weer bzv Internationaal doen, willik niet! Ik wil een normale bzv in eigen land!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pfff jammer zeg, ik vind nationale bzv ook leuker, en niet cool dat we nog zo lang moeten wachten!
ooooh het voorstellen ook pas in het nieuwe jaar... Jammer maar nog even wachten dus. Op zich vind ik internationaal wel leuk.
Pff. Zo uitgemolken, BZV. Pun intended.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het met die hervormingen van de mediawet? Hoop wel dat we bzv nog terugkrijgen :p
Alle reacties Link kopieren
Geen nieuws over BZV 2016, maar een nieuwtje over een boer die in seizoen 2012 mee deed:

http://boerzoektvrouw.kro ... oontje_voor_henk_en_fiona
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
En boer Geert die zijn mond voorbij praat en aan sbs6 verteld heeft dat het tussen Bertie en Esther nog dik aan is. Ze deden voor de media net alsof het uit was om in alle rust elkaar beter te leren kennen en dankzij G.G. is die rust op het erf nu weer voorbij.....
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor Henk en Fiona
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel leuk voor Henk en Fiona! Leuk stel.
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
De hand van Fiona ziet er trouwens echt raar uit op die foto.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 28 november 2015 @ 16:30:

En boer Geert die zijn mond voorbij praat en aan sbs6 verteld heeft dat het tussen Bertie en Esther nog dik aan is. Ze deden voor de media net alsof het uit was om in alle rust elkaar beter te leren kennen en dankzij G.G. is die rust op het erf nu weer voorbij.....Ah yes dit vind ik heel leuk voor ze
voor alle BZV-fans: om 20.20 uur een terugblik op ned1
Alle reacties Link kopieren
ik kijk
The best is yet to come
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken.
ja, we gaan beginnen. Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 28 november 2015 @ 16:52:

[afbeelding]Fiona doet me denken aan Anne uit Een huis vol
Alle reacties Link kopieren
BZV



Ik vind overigens het internationale wel erg leuk hoor.

Snap alleen niet hoe ze nu aan de vrouwen dan komen voor de boeren, als de boeren niet voorgesteld worden.



Of schrijf je je als vrijgezelle vrouw gewoon in voor het speeddaten en kies je op de dag zelf de leukste boer uit die aanwezig is?

Opzich wel grappig. Vorige keer werd natuurlijk veel gezegd dat de dames in Tanzania alleen voor het land daar waren ipv voor de boer (hoeheetieookalweer).

Dat sla je nu misschien wel over als er pas op het laatste moment bekend word gemaakt waar ze vandaan komen.
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij komt het voorstellen gewoon nog.
quote:Snoesje666 schreef op 28 november 2015 @ 16:52:

[img]http://static3.ad.nl/static/photo/2015/ ... 432802.jpg[/img]Wat leuk!! Zo een leuk stel vond ik dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 14 oktober 2015 @ 21:30:

ooooh het voorstellen ook pas in het nieuwe jaar... Jammer maar nog even wachten dus. Op zich vind ik internationaal wel leuk. Dat is lachen! Als het dit jaar was, dan had het deze week nog moeten gebeuren.



Ik heb een keer ergens gelezen dat het voorstellen in het voorjaar is en de opnames in de zomer (dan is de sfeer en zo beter of levendiger).
Alle reacties Link kopieren
quote:ibbeltje12 schreef op 28 november 2015 @ 16:57:

De hand van Fiona ziet er trouwens echt raar uit op die foto.Normale houding hoor. Waarschijnlijk heeft ze de fopspeen in die hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook zo'n zin aan !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven