Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw 2016/2017

18-08-2016 14:16 3010 berichten
Volgende week zondag stelt Yvon Jaspers de vijf nieuwe boeren van Boer Zoekt Vrouw voor aan de kijkers.



Het gaat om vijf boeren en geen boerinnen dit seizoen. Er vallen dit seizoen geen boeren af. Normaal gesproken zijn er tien boeren en blijven er vijf over, maar nu worden alle vijf boeren gevolgd.



Na een seizoen met Nederlandse boeren, zien we in het komende seizoen weer boeren die in het buitenland wonen. Yvon Jaspers, die het programma weer presenteert, zegt daarover op de website van de KRO-NCRV: "Ze hebben het aangedurfd om, soms zelfs in hun eentje, alles achter zich te laten en hun grote boerendroom te verwezenlijken. Ze hebben ook het lef om zich open en eerlijk te laten zien. Ze willen niet langer alleen, ze willen samen. Daarin zal bijna iedereen zich herkennen. "



Ze vervolgt: "Er is voor elke vrijgezelle vrouw met interesse in het boerenleven wat wils. De leeftijden, de karakters, de landen en bedrijven zijn allemaal zo verschillend dat er zeker iemand tussen moet zitten waar je hart sneller van gaat kloppen."



Voor de achterkant van de 5 boeren klik op de link



http://www.telegraaf.nl/p ... _de_boeren_van_BZV__.html
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Ik heb er weer zin in ! Net als Heel Holland Bakt heerlijk kneuterige bankhang tv !
Alle reacties Link kopieren
Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa zin in :D. In januari komt het toch altijd op tv? Dus eerst volgende week voorstelronde en dan officieel alle afleveringen in januari?
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt weer op tijd melken, zin in.
Jammer dat het weer boeren in het buitenland zijn. Vind de gewone Nederlandse boeren hier veel leuker om te volgen.
Leuk! !
Leuk! Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker weer kijken!
Leuk. Ik ga ook weer kijken.
Ik ga het weer volgen! Verheug me er nu al op !!!
ik hoop dat er tussen de kneuzen ook wel weer een hunk bij zit om lekker naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga het zeker volgen.
Alle reacties Link kopieren
Zal mij benieuwen... en en lachen..
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 18 augustus 2016 @ 15:08:

ik hoop dat er tussen de kneuzen ook wel weer een hunk bij zit om lekker naar te kijken.

Héél misschien één van die twee kerels die rechts lopen maar die andere drie zijn iig niet mijn type zo van achteren bekeken



Wel weer zin in. Lekker op de zondagavond met een dekentje op de bank.....
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Kan niet wachten
Eindelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 18 augustus 2016 @ 15:33:

[...]



Héél misschien één van die twee kerels die rechts lopen maar die andere drie zijn iig niet mijn type zo van achteren bekeken



Wel weer zin in. Lekker op de zondagavond met een dekentje op de bank.....Kwa vleeskeuring, bij mij de nr 2 en 3 van links....maar ja....moet toch ook een knappe kop op zitten...whahahahah
Alle reacties Link kopieren
quote:Fryskfaam schreef op 18 augustus 2016 @ 16:09:

[...]





Kwa vleeskeuring, bij mij de nr 2 en 3 van links....maar ja....moet toch ook een knappe kop op zitten...whahahahahHaha, dan zitten we niet in elkaar vaarwater
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 18 augustus 2016 @ 15:08:

ik hoop dat er tussen de kneuzen ook wel weer een hunk bij zit om lekker naar te kijken.



De kneuzen leveren veel leukere tv momenten op.

Tenminste als ze het halen totde logeerweek voorbij is.



Als er bijna niemand schrijft en de logees voortijdig naar huis gaan houdt het op natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
2e van links lijkt mij een leuke stoere man. Die anderen staan er zo slofferig bij.

En Yvon is toch niet zo lang ?
Alle reacties Link kopieren
Jeej, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me nu alweer aan Yvon met dat jurkje en die gezochte laarzen. Jemig zeg dat is toch allemaal allang geweest.



Maar niets leukers dan je flink ergeren
Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven