Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 17 april 2017 @ 20:59:

Oooo wat kun je toch veel vinden op internet. Olke heeft tocht een foute zoon die dieren neerschiet voor de lol? Het blijft een raar seizoen. Viel iemand nog op dat Anne kim zei dat ze dat luxe resort kende? Dat ze daar iedere maand wel een keer zat voor haar werk? Ik dacht meteen geef je geld aan een goed doel voor natuurbehoud. Zit zo n muts is een luxe resort aan die centen. Ik wil haar eerst wel eens aan t werk zien. Aangezien ze ook al niet wist dat olifanten kunnen zwemmen.....



Waarom moet Annekim haar geld uitgeven aan natuurbehoud? Alleen omdat ze in Afrika woont? Geef jij je geld aan Natuurmonumenten dan?



En een 'foute' zoon? Dat valt volgens mij wel mee. Volgens mij is dat jagen daar veel meer geaccepteerd dan hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:NowThen schreef op 17 april 2017 @ 20:30:

Olke als jonge vader:



https://www.instagram.com/p/t8gxa7QoTo/



Verder is die dochter wel heeeeeeeeeeeeel basic, en Christelijk op zo'n Texaanse manier...brrrr...

Ach wat een leuke foto's van Olke. Denk dat hij een leuke vader is.

Wat bedoel je met dat die dochter heel basic is?

Ze schrijft wel overal dat ze zoveel van die persoon houdt enzo 'love you soooo much' en 'where would I be without you'? Echt Amerikaans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 17 april 2017 @ 17:31:

[...]



Dat meen ik ja.

Blozende, gezonde mensen.

Prachtige tanden.

Gewoon mooi.



Veel make-up.

Zouden ze niet nodig hebben.Friezen hebben vaak erg goede tanden, recht en wit! ????
quote:blauwuiltje schreef op 17 april 2017 @ 20:59:

Oooo wat kun je toch veel vinden op internet. Olke heeft tocht een foute zoon die dieren neerschiet voor de lol? Het blijft een raar seizoen. Viel iemand nog op dat Anne kim zei dat ze dat luxe resort kende? Dat ze daar iedere maand wel een keer zat voor haar werk? Ik dacht meteen geef je geld aan een goed doel voor natuurbehoud. Zit zo n muts is een luxe resort aan die centen. Ik wil haar eerst wel eens aan t werk zien. Aangezien ze ook al niet wist dat olifanten kunnen zwemmen.....Volgens mij klopt dit niet. Ze zei dat ze daar elke week wel komt met collega's op vrije dag. Om te relaxen, als een soort beach club. Is daar heel normaal heb ik mij laten vertellen. Net alsof je naar een soort zwembad / spa gaat voor een dag.
Sowieso moeten denk ik de hobby's etc van de kids van olke bezien worden vanuit die cultuur daar, en niet met onze Nederlandse ogen. Jagen / religie etc, wordt daar allemaal net wat anders mee omgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge mag Annekim een drankje doen en een keer zwemmen in haar vrije tijd?

Jij doet dat soort dingen nooit in je vrije tijd?

Wat een afgunstig verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:HasseSimonsdochter schreef op 17 april 2017 @ 21:47:

Sowieso moeten denk ik de hobby's etc van de kids van olke bezien worden vanuit die cultuur daar, en niet met onze Nederlandse ogen. Jagen / religie etc, wordt daar allemaal net wat anders mee omgegaan.

Klopt.

En vooral Texas is volgens mij wel een staat waar veel gelovigen wonen en God erg belangrijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 17 april 2017 @ 21:08:

[...]





Ik dacht dat ze zei elke week wel een keer.



Zo luxe was dat toch niet? Een zwembad en wat fruit.Nou inderdaad. En wat raar om te denken dat ze haar van haar salaris geen uitjes mag hebben of ergens wat drinken? Ze gaat daar iedere week wat relaxen en wat zwemmen, vaak met collega's. Hier in NL zou ze misschien naar de kroeg gaan ieder weekend. Wat maakt het uit. En waarom zou je, als je als dierenarts in Zambia werkt voor een goede zaak, alleen maar verantwoorde dingen van je salaris mogen doen? Het is niet dat ze het geld daarvoor uit een collectebus heeft gejat..
Ze mag doen met haar geld wat ze wil. Net zoals iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 17 april 2017 @ 21:34:

[...]





En een 'foute' zoon? Dat valt volgens mij wel mee. Volgens mij is dat jagen daar veel meer geaccepteerd dan hier.Heel Texas fout dan
Alle reacties Link kopieren
quote:Citterio schreef op 17 april 2017 @ 21:42:

Friezen hebben vaak erg goede tanden, recht en wit! ????

Oh echt?

Ik vermoed dat er ook wel een Amerikaanse orthodontist aan heeft meegewerkt



Maar maakt niet uit; ik vind het mooie meiden.
You don't have to fit into the format
quote:vandale schreef op 17 april 2017 @ 13:55:

Oh, wat weten jullie het allemaal beter;



Marc en Annekim kennen elkaar natuurlijk al.

Fleur kijkt helemaal niet verliefd.

David had liever Suzanne gekozen.

Sandra heeft dit allemaal moedwillig gedaan.



Maar vooral dat gezeur over de stedentrips, ten eerste wordt het programma met publiek geld gemaakt, en de buitenlandse boeren zijn al duur genoeg.

Ten tweede is het toch vele malen interessanter voor de vrouwen, wat meer van het land te zien waar ze wellicht naartoe verhuizen?



Deze mensen kennen elkaar allemaal nog maar enkele dagen, waarbij er ook nog steeds een camera op je gericht is. Logisch dat daar het nodige gestuntel bij komt kijken.+ 10
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn Marc en Annekim leuk samen



David en Mara hoop ik dat het blijvend is



Herman en Fleur zijn ook schattig. Hoop dat hij niet te snel gaat voor haar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Fijn dat er mensen zijn die het nóg beter weten dan mensen die het beter weten.
quote:CarmiggelT schreef op 17 april 2017 @ 23:07:

Fijn dat er mensen zijn die het nóg beter weten dan mensen die het beter weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 17 april 2017 @ 20:59:

Oooo wat kun je toch veel vinden op internet. Olke heeft tocht een foute zoon die dieren neerschiet voor de lol? Het blijft een raar seizoen. Viel iemand nog op dat Anne kim zei dat ze dat luxe resort kende? Dat ze daar iedere maand wel een keer zat voor haar werk? Ik dacht meteen geef je geld aan een goed doel voor natuurbehoud. Zit zo n muts is een luxe resort aan die centen. Ik wil haar eerst wel eens aan t werk zien. Aangezien ze ook al niet wist dat olifanten kunnen zwemmen.....Ze weet wel dat olifanten kunnen zwemmen, maar ze betweifelde of ze zo'n grote afstand kunnen zwemmen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Forumster schreef op 17 april 2017 @ 21:03:

Het is van de prive maar ik plaats m toch;

http://www.story.nl/artik ... fscheid-nemen-van-zijn-exWas al rondgetoeterd en verklaard. Een boer kan niet zomaar scheiden, want het kapitaal zit in het bedrijf en ieder een half bedrijf biedt geen toekomst. De vrouw is overigens hertrouwd en werkt parttime op het enorme bedrijf. Ze zijn niet de enigen die het zo oplossen, denk aan de gladiolenteler boer Jos. Verder nog wat te zeuren en roddelen en opstoken en uit het verband trekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:sueann schreef op 17 april 2017 @ 17:32:

[...]



(...)

Met Oedipus zat het anders. Hij wist niet dat het zijn moeder was, hij ging niet bewust zijn moeder daten. Dit is wel een bekend fenomeen: kinderen die al vroeg van ouders en/of gezin gescheiden worden en ze later tegenkomen zonder te weten dat het naaste bloedverwanten zijn. Er is een aantrekkingskracht op basis van herkenning. Zo ontstaan relaties tussen broer en zus, dochter en vader, zoon en moeder. Een deel van de relaties wordt beëindigd als de 1e-graadsverwantschap ontdekt wordt. Het andere deel voelt geen verandering en gaat gewoon verder in de goedlopende relatie.Ah, ik dacht dat het Oedipuscomplex inhield dat een man eigenlijk onbewust seks met zijn moeder wil. Maar het zal wel een geval van de klok en de klepel zijn, sorry.

Hoe dan ook zou ik het NIET als compliment opvatten als mijn lover-in-spé zegt dat ik zo op zijn/haar moeder lijk.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 17 april 2017 @ 19:32:

[...]





Dus flauwe 'grapjes' over jezelf maken duidt op relfreflectie? Waarom? Ik vind het juist dodelijk vermoeiend dat soort opmerkingen. Iets negatiefs over jezelf zeggen in de hoop dat de ander het met veel overtuiging ontkracht. Pffff.



Ja, pfff! Ik hou erg van zelfspot en zelfreflectie maar Marc maakt wel héél erg veel grapjes waarmee hij zichzelf naar beneden haalt, erg onaantrekkelijk.

Ik weet niet of hij hoopt op ontkrachting, maar op den duur zijn die bergen "ik ben nou eenmaal een sukkel"-grapjes gewoon flauw en stom. (Kan je nagaan hoeveel hij er nog meer heeft gemaakt die niet uitgezonden zijn.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Het oedipus-complex slaat op de sexuele ontwikkeling. In den beginne zijn jongetjes gefixeerd op hun moeder, je weet wel: jongetjes die beweren met hun moeder te zullen gaan trouwen) en meisjes gericht op de vader. Daar kan je dan fijn van alles omheen verzinnen en Freud heeft ook maar een heleboel verzonnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij een blinde vlek voor Marc, want ik zie die 'vermoeiende' zelfspot helemaal niet.

Hij kan gewoon heerlijk zichzelf zijn bij AnneKim en hoe mooi is dat.

Ik vond hen eigenlijk het enige stelletje dat niet awkward was om naar te kijken. Heel natuurlijk en ze straalden.



Olke en Sandra is echt triest om naar te kijken. Je kon de teleurstelling van Olke ook erg goed merken en terecht. Wat een afknapper, die Sandra



Riks vond ik juist vervelend overkomen met zijn 'grapjes'. Marit verdient echt beter



Ik kreeg bij David het gevoel dat hij heel heel graag wil met Mara, maar liever voor Susan had gekozen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Even rechtzetten: nee ik had het niet goed begrepen van Anne Kim daarom vroeg ik het ook. Tuurlijk mag ze met haar geld doen wat ze wil. Maar ik legde even eenvreemde link. Het is geen geheim dat in Afrika nog weleens iets aan de strijkstok blijft hangen. Ja ik steun Natuurmonumenten en het WNF . En nog wat kleinere doelen gericht op ecologie en dierenwelzijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 18 april 2017 @ 07:23:

Even rechtzetten: nee ik had het niet goed begrepen van Anne Kim daarom vroeg ik het ook. Tuurlijk mag ze met haar geld doen wat ze wil. Maar ik legde even eenvreemde link. Het is geen geheim dat in Afrika nog weleens iets aan de strijkstok blijft hangen. Ja ik steun Natuurmonumenten en het WNF . En nog wat kleinere doelen gericht op ecologie en dierenwelzijn.Misschien had je even goed na moeten denken voordat je haar beschuldigde van corrupte praktijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:blauwuiltje schreef op 18 april 2017 @ 07:23:

Even rechtzetten: nee ik had het niet goed begrepen van Anne Kim daarom vroeg ik het ook. Tuurlijk mag ze met haar geld doen wat ze wil. Maar ik legde even eenvreemde link. Het is geen geheim dat in Afrika nog weleens iets aan de strijkstok blijft hangen. Ja ik steun Natuurmonumenten en het WNF . En nog wat kleinere doelen gericht op ecologie en dierenwelzijn.



Als íets een foute club is, is het wel WNF. In de jaren 60 opgericht om de illegale jaag-praktijken van prins Bernard en zijn vrienden te maskeren. En tegenwoordig geven ze clubs als Shell, Monsanto, BP en coca cola een alibi om te 'groenwassen'.



Documentaire, als je interesse hebt:



https://www.npo.nl/zembla/30-11-2012/VARA_101294069
quote:blauwuiltje schreef op 18 april 2017 @ 07:23:

Maar ik legde even eenvreemde link. Dit klopt wel, ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven