Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
quote:deepspace schreef op 18 april 2017 @ 17:23:

Kan iemand mij vertellen wat voor bedrijf Sandra heeft?Tafeltje dekje service, zij brengt maaltijden bij ouderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 18 april 2017 @ 17:32:

[...]





Tafeltje dekje service, zij brengt maaltijden bij ouderen.Eten met gemak heet het, uit Den Bosch. Ik geloof dat ze franchisenemer is.
De toekomst is niet meer wat het was
Sandra heeft denk ik een tonypony
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 18 april 2017 @ 12:47:

[...]



Liefde doet niks af aan het feit dat zij niet om kan gaan met de realiteit van de veehouderij. En boer zijn zit in Olkes natuur, daar is geen compromis in te bereiken.Ik zei 't al een paar keer eerder, Olke moet gewoon stoppen met die koeien, groenten gaan verbouwen en Alberdien uitnodigen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik mag Olke wel en Sandra ook, en al die negatieve reacties snap ik niet zo. Olke wil heel graag en is begrijpelijk anders had hij zich niet aangemeld maar het kan toch voorkomen dat je het opeens even benauwd krijgt en even alles van een afstand wil overzien. Ik vind dat niet zo raar en helemaal niet voor iemand van rond de 50 die al waarschijnlijk het eea heeft meegemaakt op liefdesgebied, dan wil je voor jezelf een goede onderbouwde keuze maken ook tov van Olke in dit geval. Hebben we dat allemaal niet eens meegemaakt, iemand op het oog leuk vinden en dan als je er eens goed over nadenkt je misschien toch wat twijfels krijgt en helemaal als je alles moet opgeven omdat persoon in kwestie in het buitenland woont. Je kan toch gevoelens voor iemand hebben en tegelijkertijd twijfels hebben, helemaal als Olke in dit geval toch beetje zwart wit denkt, het is of alles of niks.



Riks en Marit, Riks had voor citytrip al aangegeven niet wakker te liggen van Marit, dat zei in mijn ogen al genoeg en dat Marit dan uit naiviteit gedacht heeft hem op andere gedachten te kunnen brengen tijdens de Citytrip dat ligt dan meer aan haar dan aan Riks zijn botte eerlijkheid. We roepen altijd dat we willen dat mannen eerlijk zijn maar dan hebben we er hier een die dat is en dan is het weer niet goed.



David en Mara, te gemaakt elkaar maar leuk vinden. Er klopt iets niet. Mara hangt voor mijn gevoel teveel aan zijn lippen en vindt alles wat hij doet geweldig en wil dat vooral ook zo overbrengen en in het begin is dat leuk maar ik denk dat Susanne hem wat dat betreft wat meer tegengas had kunnen bieden.



Marc en Annekim, erg leuk stel, past zo op het eerste gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat Alberdien een warmere vrouw is dan Sandra.

In het begin vond ik haar een zeur maar later ben ik haar meer gaan waarderen. Mens met emoties volgens mij.
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 21:00:

Marc is geen boer.David ook (nog) niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:cappi schreef op 18 april 2017 @ 18:00:

Ik mag Olke wel en Sandra ook, en al die negatieve reacties snap ik niet zo. Olke wil heel graag en is begrijpelijk anders had hij zich niet aangemeld maar het kan toch voorkomen dat je het opeens even benauwd krijgt en even alles van een afstand wil overzien. Ik vind dat niet zo raar en helemaal niet voor iemand van rond de 50 die al waarschijnlijk het eea heeft meegemaakt op liefdesgebied, dan wil je voor jezelf een goede onderbouwde keuze maken ook tov van Olke in dit geval. Hebben we dat allemaal niet eens meegemaakt, iemand op het oog leuk vinden en dan als je er eens goed over nadenkt je misschien toch wat twijfels krijgt en helemaal als je alles moet opgeven omdat persoon in kwestie in het buitenland woont. Je kan toch gevoelens voor iemand hebben en tegelijkertijd twijfels hebben, helemaal als Olke in dit geval toch beetje zwart wit denkt, het is of alles of niks.



Riks en Marit, Riks had voor citytrip al aangegeven niet wakker te liggen van Marit, dat zei in mijn ogen al genoeg en dat Marit dan uit naiviteit gedacht heeft hem op andere gedachten te kunnen brengen tijdens de Citytrip dat ligt dan meer aan haar dan aan Riks zijn botte eerlijkheid. We roepen altijd dat we willen dat mannen eerlijk zijn maar dan hebben we er hier een die dat is en dan is het weer niet goed.



David en Mara, te gemaakt elkaar maar leuk vinden. Er klopt iets niet. Mara hangt voor mijn gevoel teveel aan zijn lippen en vindt alles wat hij doet geweldig en wil dat vooral ook zo overbrengen en in het begin is dat leuk maar ik denk dat Susanne hem wat dat betreft wat meer tegengas had kunnen bieden.



Marc en Annekim, erg leuk stel, past zo op het eerste gezicht.





Jaaaah!

Dat is het met Mara en David

Te gemaakt. Te veel proberen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
David zei:



"Bij de ene voel ik me veilig, heb ik een warm gevoel maar niet zoveel kriebels. Bij de ander heb ik meer kriebels en ben ik heel nieuwsgierig."



Ik denk dat hij voor veilig en minder kriebels is gegaan. Ik den dat Suzan te ongrijpbaar voor hem was. Wat me trouwens opviel was dat het allemaal niet zo "super" meer was tijdens de citytrip. Hij had het toen maar 2 of 3 keer gezegd.



Olke is meer verliefd op het verliefd zijn, als je het mij vraagt. Sandra past qua uiterlijk en gedrag beter in de Amerikaanse cultuur, maar volgens mij vond hij Alberdien leuker: lees veiliger. En vele vallen over Sandra haar gedrag maar ik vond het reuze meevallen. We weten nu toch ook wel hoe dingen gemonteerd worden, wie weet wat er allemaal is gebeurd.
Oehoe!
Alle reacties Link kopieren
Susan was met haar twijfels een te groot risico voor David.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Snoesje666 schreef op 16 april 2017 @ 21:20:

Annekim heeft echt geen pigment, geloof ik.

Ze geeft bijna licht, zo bleek.Ja, en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 18 april 2017 @ 18:51:

[...]





Ja, en?



Inderdaad en?

Ze is rossig/roodharig en daardoor wat bleek.



Mijn zoon maakt helemaal geen pigment (albinisme) en is bleek/blond, maar niet te vergelijken met AnneKim
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Was Herman en Fleur in mijn opsomming nog even vergeten zie ik net. Lief stel en waar Herman het helemaal gevonden lijkt te hebben krijg ik bij Fleur het gevoel dat ze zoiets heeft van is dit het nou..... Allebei onervaren en jong en hoe aandoenlijk het ook allemaal is ik heb zo´n gevoel dat het geen blijvertje is.
Alle reacties Link kopieren
tvp
quote:cappi schreef op 18 april 2017 @ 19:19:

Was Herman en Fleur in mijn opsomming nog even vergeten zie ik net. Lief stel en waar Herman het helemaal gevonden lijkt te hebben krijg ik bij Fleur het gevoel dat ze zoiets heeft van is dit het nou..... Allebei onervaren en jong en hoe aandoenlijk het ook allemaal is ik heb zo´n gevoel dat het geen blijvertje is.Ze straalt niet echt meer nee...je krijgt haast gevoel van, nu heb ik het en laat ik het niet meer los. Maar de verliefdheid ligt er niet bovenop zoals bij Herman, die straalt het echt uit. Ze zit veel peinzend voor haar uit te staren, geen goed teken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Witwangdwergooruil schreef op 18 april 2017 @ 18:48:

David zei:



"Bij de ene voel ik me veilig, heb ik een warm gevoel maar niet zoveel kriebels. Bij de ander heb ik meer kriebels en ben ik heel nieuwsgierig."



Ik denk dat hij voor veilig en minder kriebels is gegaan.



Dat is toch ontzettend stom? Echt, ik zal dat nooit begrijpen.

Wat is er nou mooier dan kriebels en nieuwsgierig zijn naar elkaar? Niet dit gezapige gedoe met Mara in ieder geval.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 18 april 2017 @ 18:46:

[...]





Jaaaah!

Dat is het met Mara en David

Te gemaakt. Te veel proberenTe moeilijk ook,
Alle reacties Link kopieren
quote:Opaque schreef op 18 april 2017 @ 12:18: [...]



Misschien wilt ze er heel graag geen spijt van hebben en is het realistisch gezien een goede keuze die ze gemaakt heeft. De liefde laat zich echter niet dwingen of sturen en ik zag weldegelijk liefde tussen die twee. Ik zou het leuk vinden voor beiden. In de eerste helft van het gequote stukje staat dat Olke al meteen zat te drammen en te drammen plus dat hij een conservatieve christen bleek, erger dan Riks. Ze hoeft hem niet meer. Je ziet zoiets ook al bij de dochters, vreselijk overdreven. Tranen bij het voorstelfilmpje voor deelname aan BZV, want hij is zo eenzaam als straks het laatste kind het huis uit gaat en dat vinden ze zoooooooo vreselijk voor hun lieve vader huil huil.

Ze wil dus niet: gedram om meteen te komen & meteen komen zonder serieuze nadere kennismaking met man, bedrijf, familie, omgeving & conservatief christelijk & boer met megastal. Op de reüniefoto ziet Olke eruit als een geslagen hond, dus als hij echt bij haar langs geweest is, dan was hij nognaals bedankt. Zo kan hoogstens door Riks ingepalmd zijn. Maar hoe had Riks moeten weten dat ze beschikbaar was?



Ze is nogal anders neergezet dan ze uit haar eigen verslagje lijkt te zijn, dus over Sandra moeten we ook maar raden in hoeverre ze daar niet te goeder trouw was. Ik heb de indruk dat ze niet zonder reden beslist in een motel wilde slapen die laatste nacht. Ze zag er anders uit, wat natuurlijk ook door een doorwaakte nacht kan zijn. Waarschijnlijk gewoon om de ietwat opdringere, grote, grofgebouwde man met lompe omhelzingen. Voor ons valt ook niet te zeggen of ze vrijwillig terug kwam voor de trip of dat er met het contract ,lees zware boete gezwaaid werd.
Alle reacties Link kopieren
Gaat er nog iemand naar de afterparty (bijv. om boer Olke of Riks aan de haak te slaan?)
Alle reacties Link kopieren
quote:elf12 schreef op 18 april 2017 @ 17:05:

[...]





Over dat haar van Sandra: het zit altijd op dezelfde manier opgestoken. Is alles echt of heeft ze een opzetstuk aan de achterkant?ik zit ook al vanaf het begin daar naar te staren. Haar haar zit inderdaad altijd hetzelfde! Misschien toch een opzetstuk?
quote:Eindeloos schreef op 18 april 2017 @ 11:42:

Ik vind Sandra echt niks aan, een echte verlepte ouwe rimpel vind ik het.

Spillebenen als een hert,



ik heb ook spillebenen



Daar zitten ze volgens mij in Texas ook niet op te wachten.

Waar wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 19 april 2017 @ 01:11:

[...]

ik vind Sandra er uit zien alsof ze een oud-drugsgebruiker is :P Ze lijkt veel ouder dan ze daadwerkelijk is! of zou het toch de zon zijn?
Dat kont omdat ze zo mager is. Prachtig als je 25 bent, maar vanaf een bepaalde leeftijd is het niet meer mooi en zie je er ongezond uit. Vet vult bijvoorbeeld ook rimpeltjes in je gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Snap Sandra ergens wel.



Heb ook vaak gehad dat ik iemand helemaal geweldig vond maar na paar keer afspreken toch dat het enorm tegenviel, karakter, manier van doen etc. en ging ik in een mum van tijd van "smoorverliefd" naar "iew".



Denk dat het bij Sandra ook het geval is en dat het dwingende en zo snel mogelijk naar Texas verhuizen de druppel was, alleen zit ze "vast" in Amerika en in de tv-show.. Ze wilde waarschijnlijk nog even aankijken maar had beter de eer aan zichzelf kunnen houden en meteen met Alberdien weg moeten gaan, nu staat niet alleen Olke voor paal maar zij ook.
Alle reacties Link kopieren
Nou, eindelijk bzv rustig kunnen kijken. Had het zondag gekeken in een huiskamer vol familie dus veel gemist.



Olke; Sandra mag best twijfels hebben maar ik snap die ommekeer niet. Is misschien montage maar het lijkt of ze echtmeedeed for the win and not for the prrraaaiiiise ( prize met een Frisian/Texan accent).



En ze had 'm goed hangen daar aan de bar! Die was zo met die andere cowboy meegegaan. Zou het nog snappen ook

Maar nee, ze speelt geen eerlijk spel.



Riks. Hij heeft het uiteindelijk goed aangepakt op de bank. Maar hij blijft niks....dussssssss.....

Viel me op dat in die troosteloze ontbijtzaal dat Marit niet bad. Hij zag dat ook.



David heeft niet zijn eerste keuze gekozen. Raar dat Suzanne nu ineens spijt heeft dat ze haar twijfels heeft uitgesproken. Alsof ze daarom 'verloren' heeft. Maar ze was daar toch juist heel eerlijk in?



Herman en Fleur dat zit wel goed. Alleen jammer dat ze op zo'n stijve locatie zaten. Ze kwamen daardoor zelf ook moeilijk los denk ik.



Mark. Dat gegrinnik en en gesnuif en zichzelf steeds maar weer omlaaghalen enough!! Toch denk ik dat ze wel bij elkaar passen alhoewel AK uiteindelijk wat pittigers zal willen. Vanwege gebrek aan beters in Zambia en omdat ze elkaars 'uitje' zijn zal het toch best een lange relatie worden.



In NL zou het eerder uitgaan.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven