Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:HasseSimonsdochter schreef op 22 april 2017 @ 06:59:

Ja dat werd gezegd

Hilarisch dat alberdien meteen ging knuffelen met die jonge gast aan tafelJan Versteegh wilde dat.
Misschien meer iets voor het spoilertopic
Alle reacties Link kopieren
quote:Citterio schreef op 22 april 2017 @ 01:45:

Riks bleek gevoelens te hebben voor een redacteur van het programma? Begrijp ik dat goed?

Nee joh.

Er werd wel geinsinueerd dat hij verliefd is (en hij zei zelf iets van dat hij gevoelens bleek te hebben voor iemand waarvan jij niet wist dat hij ze had). Toen maakte Jeroen Pauw de grap over de redacteur en Yvon haakte daar op in. Duidelijk een geintje. Dus wel verliefd maar geen redacteur.
Alle reacties Link kopieren
quote:CarmiggelT schreef op 22 april 2017 @ 07:10:

Misschien meer iets voor het spoilertopicHoezo? Dit is geen spoileren. Het is gisteren gewoon op TV geweest ...
Alle reacties Link kopieren
Leuk de vrouwen bij pauw. Zin in morgen om de aflevering te kijken
Alle reacties Link kopieren
Alberdiens haar zat eindelijk goed! Jammer dat er niemand van Riks bij zat.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Dus Olke is ook gelukkig in de liefde? Leuke aflevering gister. Ben benieuwd morgen.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ben zo benieuwd op wie Riks is!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:HasseSimonsdochter schreef op 22 april 2017 @ 06:59:

Ja dat werd gezegd

Hilarisch dat alberdien meteen ging knuffelen met die jonge gast aan tafelDat was op zijn initiatief!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:titta schreef op 22 april 2017 @ 00:05:

Ik vond alle vrouwen bij Pauw leuk overkomen. Die vrouw die bij David zat (suzanne?) vond ik er echt heel mooi uitzien, die vrouw die in Zambia zat vond ik juist wat minder. Maar vond ze er allemaal heel reëel over vertellen.Knap hè, haar haar was donkerder. Beeldschoon inderdaad.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Citterio schreef op 22 april 2017 @ 01:45:

Riks bleek gevoelens te hebben voor een redacteur van het programma? Begrijp ik dat goed?Dat insinueerde Pauw maar denk het niet. Hij had het over iemand in een nieuw licht zien en ineens gevoelens hebben ofzo...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 22 april 2017 @ 09:36:

[...]



Dat insinueerde Pauw maar denk het niet. Hij had het over iemand in een nieuw licht zien en ineens gevoelens hebben ofzo...Misschien iemand van de kerk?
It's 5 o'clock somewhere
quote:Eindeloos schreef op 22 april 2017 @ 09:16:

[...]





Knap hè, haar haar was donkerder. Beeldschoon inderdaad.

Bloedmooi. En die ogen!!

Dacht dat Riks toch Marit terug wil.

Toch?
quote:LunchLover schreef op 22 april 2017 @ 09:36:

[...]



Dat insinueerde Pauw maar denk het niet. Hij had het over iemand in een nieuw licht zien en ineens gevoelens hebben ofzo...Misschien zijn ex...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 22 april 2017 @ 09:47:

[...]



Misschien zijn ex...Dat zou best eens kunnen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:poppetje2006 schreef op 22 april 2017 @ 09:40:

[...]

Misschien iemand van de kerk?Hier dacht ik ook aan. Ex leek me niet want dan zou hij zeggen "opnieuw gevoelens hebben". Dacht ik.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd het idee gehad dat Riks Eline wel leuk vond
Je bent zelf een theepot
quote:LunchLover schreef op 22 april 2017 @ 10:20:

[...]



Hier dacht ik ook aan. Ex leek me niet want dan zou hij zeggen "opnieuw gevoelens hebben". Dacht ik.

Dat zei hij dan ook niet. Hij zei: dat ik er gevoelens voor heb waarvan ik niet dacht dat die er waren.



Maar kan ook een van de afvallers zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 19 april 2017 @ 22:04:

Gaat er hier eigenlijk iemand naar de grote BZV afterparty op 13 mei in Utrecht? Of iemand als eens geweest?

ik!

zo'n zin in!
Jongens, het is toch duidelijk, Riks en Olke hebben elkaar gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de bij de dagdate afgevallen Catharina wel bij Riks passen. Leuke vrouw ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Pauw net terug gekeken, wat leuk! Ik vond zowel Alberdien als Anne heel leuk en ontspannen overkomen. Ik ben heeel benieuwd naar de aflevering zondag en war Riks te zeggen heeft, ik gun hem wel de liefde. Grappig dat ze ook allemaal denken dat Olke en Sandra geen stand houd.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Alberdien leuker dan wat we van haar zagen in de afleveringen. Heel echt en oprecht.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Voor Suzanne hoop ik dat ze eens op houd met zoveel nadenken en analyseren. Wacht niet te lang. Ze heeft veel brieven en reacties gehad. Ga toch lekker daten meid en zie wat er van komt. Je hoeft toch niet meteen met elkaar het bed in te duiken of samen te gaan wonen. Het is niet alsof je naar Roemenië hoeft als het klikt... Ik vind haar zo'n leuke vrouw!
Life is always rocky when you're a gem.
Ik vond het ook leuk om te zien. Alleen zoooooo irritant dat Yvon nooit zal zeggen wat ze echt denkt. Dat Marc het nieuws in z'n eentje had moeten vertellen aan Anke staat als een paal boven water. Daar hoef je die boer dan toch niet tot in den treure voor te beschermen, door te zeggen: 'je kan het niet goed doen'. Jawel, dat kan je wel. Ga er dan niet bij zitten, nu zit ze er alleen bij om de kandidaten te 'beschermen' en dat is echt niet altijd nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven