Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 april 2017 @ 17:15:

[...]





Dat zei ik gisteren ook tegen mijn vriend.

Olke zei haar voorheen niet te kennen. Dan zou ik als Amerikaanse niet naar een Nederlands programma schrijven, maar gewoon eens aanbellen of desnoods daar persoonlijk een brief in de bus stoppen.Maar zij wist ook dat hij deelnemer is in een programma. Op het moment dat je op tv een oproep hebt gedaan en in Nederland vrouwen een brief aan jet schrijven zijn, dan ga je niet in op tussentijdse date-verzoeken ( dan komt Yvonne met een koffer met brieven en dan moet je zeggen, laat maar ik ben al aan het daten). Dus om eerste kans te maken moest ze wel schrijven via het programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de familie v Olke die nwe vrouw naar voren heeft geschoven. Soort verkapte 'uithuwelijking'..

Hij vindt haar wel lief, maar niet aantrekkelijk. Zn ex die nog steeds op het erf loopt schijnt wel heel mooi te zijn. Dat zoekt hij vlg mij.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand telegraaf premium? Staat iets ovet Sandra en ex...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Riks kan ik nog wel begrijpen. Daar zat een vrouw die hem wilde, maar hij twijfelde.

Bij het daten op de boerderij beseffen dat hij een andere vrouw mist die er maanden had gewoond.

Ik kan het wel begrijpen. De trip werd aangepraat door Yvonne. Marit een plezier doen met de citytrip en dan toch dat gevoel voor die andere niet kwijt raken.



Olke en het adres van KRO vinden. Wereld Wijd Web en de site van boer zoekt vrouw is zo gevonden.

Hoe een brief in te zenden ook. Ze was reserve die vrouw uit Texas.

Ze zat lekker strak in het vel dus Olke zal het vor de tijm being wel prima vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 25 april 2017 @ 12:39:

Heeft iemand telegraaf premium? Staat iets ovet Sandra en ex...Nee en ook geen facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 25 april 2017 @ 12:39:

Heeft iemand telegraaf premium? Staat iets ovet Sandra en ex...



Astu!





Miljoenen kijkers vielen bijna van verbazing van hun stoel toen BOER ZOEKT VROUW – deelneemster SANDRA plotseling in een ijskonijn veranderde en boer OLKE de rug toekeerde. De Brabantse had daar zo haar reden voor: ,,De ex weigerde haar te laten gaan...”





Zelden was er een boer die zich in zo’n hoog tempo wist te ontwikkelen tot publiekslieveling als hij: boer OLKE JONGSMA (52) uit Texas! En juist daarom slaakten de miljoenen kijkers na afloop van de grande finale van BOER ZOEKT VROUW, afgelopen zondagavond, een diepe zucht van verlichting toen bleek dat de geboren Fries - ondanks het debâcle tussen hem en de wulpse blondine SANDRA KONINGSTEIN (51) - de liefde alsnog heeft gevonden met zijn KAREN.



Nauwelijks voorstelbaar maar toch waar: een dame die nota bene bij Olke om de hoek woont in het Texaanse Winnsboro. Een pukkel op de landkaart: met een populatie van nog geen vierduizend zielen zijn er meer koeien dan mensen te vinden.



Maar gelukkig dus ook voor Olke een speciale vrouw, namelijk Karen. Zij laat die potige boer stralen als een verliefde puber! En het mag gezegd worden: het is een zwaarbevochten geluk, want zelden kreeg een boer op zo’n pijnlijke wijze het deksel op de neus als Olke tijdens de citytrip met Sandra.



Opwinding

Zij weigerde tijdens haar tripje met Olke op één kamer met de reusachtige boer te slapen, die op zijn beurt rondliep met een gezicht als een oorwurm…



En het valt te begrijpen dat ’OLKE DE BEER’ zoals de BZV-fans de geliefde boer noemen, iets meer vuurwerk hadden verwacht van de struise blondine Sandra…



Voor het definitieve keuzemoment daar was, deed zij het immers voorkomen alsof ze de grootst mogelijke moeite had om de in Texas boerende Olke niet meteen te bespringen. Zo wist Sandra haar concurrentes tijdens de logeerweek flink de loef af te steken met de nodige suggestieve opmerkingen die ’haar’ boer lieten trappelen van opwinding.



Vroeg hij of de dames wellicht nog een toetje wilden, dan antwoordde Sandra: „Nee hoor, tenzij jij het toetje bent, natuurlijk.”



En gaven de andere dames de sympathieke en enthousiaste boer Olke tijdens de logeerweek een cadeautje met een lief en onschuldig briefje erbij; dan deed Sandra wel even wat anders!



Zij maakte in haar schrijven duidelijk dat Olke zijn tweede cadeautje tijdens de citytrip mocht gaan uitpakken. Niet dus, want toen puntje bij paaltje kwam, behandelde Sandra haar Olke ineens alsof hij een besmettelijke ziekte had.



Trauma

Liet Sandra zich in haar eerste dagen op de boerderij door Olke maar al te graag knuffelen, eenmaal in de finale beland gooide ze meteen alle luiken dicht. Het kwam haar duur te staan: de fans noemden haar zelfs een oplichtster!



Die reputatie was voor een goede vriend van Sandra alle reden om tekst en uitleg te geven over haar, wellicht voor de kijkers, ongewone gedrag. De kennis (naam bekend bij de red.) vertelt openhartig dat Sandra getraumatiseerd is door de handelwijze van haar ex.



Pas afgelopen zomer brak Sandra na bijna vier jaar eindelijk met haar ex en diens familie na eerdere pogingen om de man in kwestie te verlaten…



„Het was de vierde keer dat Sandra haar biezen pakte”, vertelt de vriend van de Brabantse. „Hij accepteerde het meermaals niet dat Sandra uit zijn leven wilde verdwijnen en haalde haar terug. Mede door terugkerende dreigementen van haar ex en diens moeder, maakte ze afgelopen zomer een definitief einde aan de relatie”, benadrukt Sandra’s vriend.



Overgave

Verder zegt hij: „Daarna was het vooral de ex-schoonmoeder die Sandra zwartmaakte. Dit omdat zij haar zoon had verlaten; een verwend ventje dat in haar ogen niets fout kon doen.



Sandra heeft letterlijk haar koffertje gepakt en heeft die - niet onbemiddelde - familie voorgoed de rug toegekeerd.”



Volgens Sandra’s vriend zou deze zeer moeizame, gespannen, traumatische relatie die de blondine net achter de rug heeft, de oorzaak zijn geweest dat ze zich eenvoudigweg niet kon geven aan Olke.



Haar trauma uit de vorige relatie zou te groot zijn geweest om zich nu al vol overgave in de armen van een man te storten. En dat zou inderdaad Sandra’s vreemde gedrag verklaren toen duidelijk werd dat zij de vrouw zou zijn voor Olke, en ze meteen volledig dichtsloeg. De blondine mag vanwege haar contract met de omroep, zelf niet reageren.



En Olke? Die lacht ongetwijfeld in zijn vuist(je) met de gewillige Karen aan zijn zijde…
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/t ... baks_is_BZV-Sandra__.html
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 25 april 2017 @ 17:35:

http://www.telegraaf.nl/t ... baks_is_BZV-Sandra__.htmlWat een ouwe wijven
Bedankt voor de tekst.



Ik vind het ook een beetje ver gezocht. Sandra wilde nog wel, maar ze had meer tijd nodig. Nu had ze nog niet voldoende gevoelens.

Hij wilde meteen weten of ze verder wilde als zijn vrouw. Dat ging te snel.

Toen heeft ze heel eerlijk gezegd dat er nog niet zoveel was.



Misschien zijn hij en de vrouwen bij die reservevrouw gaan eten. Daar had hij ze alle vier bij elkaar.

Parents zullen ook wel zijn gaan kieken naar de briefschrijfster uit het dorp.

Hoe more sielen, hoe more pret. Vier vrouwen is more dan three.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel soetkees!!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Toen Olke vroeg hoe snel de dames zouden kunnen komen (en gelijk maar vroeg of "niet meteen" een opzegtermijn betekende ), zou er toen ook gesproken zijn over visa? En dat de enige manier om snel te emigreren trouwen is?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Ik neem tenminste niet aan dat BZV een dealtje met Amerika heeft en voor het visum zorgt.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Oh men, wat een krant.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat die kennis het voor haar opnam. Het dagboek en het AD-interview gaven ook al een andere indruk dan het framende knip- en plakwerk.
IK vind dat stuk in de Telegraaf anders behoorlijk ongeloofwaardig. Maar ik vind het dan ook een k#tkrant.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 25 april 2017 @ 21:45:

IK vind dat stuk in de Telegraaf anders behoorlijk ongeloofwaardig. Maar ik vind het dan ook een k#tkrant.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:_Marana_ schreef op 24 april 2017 @ 09:44:

[...]



Ergens snap ik het wel. Die vader heeft geen verliefde gevoelens of zo, hij kijkt alleen naar het bedrijf en wil een vrouw die het werk begrijpt en ondersteunt. Wat er met Alberdien gebeurde bij de kalfjes, dat gevoel zal een vegetariër ook snel krijgen, en dat kan druk zetten op de relatie. Vader voorziet dat soort problemen omdat hij geen roze bril op heeft.





Zou jij als vegetariër kunnen leven van de opbrengst van een bedrijf als dat van Olke? Waar veel koeien zijn die in jouw ogen niet altijd even liefdevol worden behandeld, waar kalfjes door de slager worden opgekocht, etc?Eens. Ik ben vega en zou NOOOOIT daarmee om kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 24 april 2017 @ 10:46:

[...]





"We" roepen dat denk ik vooral omdat hij aangaf voor haar "kriebels en nieuwsgierigheid" te voelen en voor Mara "veiligheid/vertrouwdheid".

Maar hij zei niet de namen erbij. Hij zei "voor de een voel ik dit en voor de ander voel ik dat" volgens mij wordt hier gewoon ingevuld wie bij wat hoorde?
Alle reacties Link kopieren
quote:made@kate schreef op 24 april 2017 @ 22:55:

Op de een of andere manier vind ik Annekim en Marc gewoon te simpel bij elkaar bedacht. Zo van nou, we hoeven er weinig moeite voor te doen om elkaar te hebben en te houden. We wonen toch al bij elkaar om de hoek, houden allebei van in een ander land dan NL wonen, vinden dieren interessant, willen allebei kinderen, zitten in dezelfde league qua looks en intelligentie, vinden elkaar aantrekkelijk dus het zou wel heel dom/onlogisch zijn als we niet voor elkaar gaan. Maar ondanks picture perfect mis ik ergens chemie en verbondenheid ofzo bij die twee. Maar ik zal er wel naast zitten en ik hoop dat ze nog lang en gelukkig leven. Grappig wel. Ik voel juist alleen de chemie tussen Marc en Annekim en niks bij de rest
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met lezen van dat artikel na "wulpse blondine". Kom op zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daffodil schreef op 25 april 2017 @ 20:28:

Toen Olke vroeg hoe snel de dames zouden kunnen komen (en gelijk maar vroeg of "niet meteen" een opzegtermijn betekende ), zou er toen ook gesproken zijn over visa? En dat de enige manier om snel te emigreren trouwen is?Dat zou nog wel eens de reden kunnen zijn dat ze er ineens allebei vandoor wilde. Scherp.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 25 april 2017 @ 18:56:

Bedankt voor de tekst.



Ik vind het ook een beetje ver gezocht. Sandra wilde nog wel, maar ze had meer tijd nodig. Nu had ze nog niet voldoende gevoelens.

Hij wilde meteen weten of ze verder wilde als zijn vrouw. Dat ging te snel.

Toen heeft ze heel eerlijk gezegd dat er nog niet zoveel was.



Misschien zijn hij en de vrouwen bij die reservevrouw gaan eten. Daar had hij ze alle vier bij elkaar.

Parents zullen ook wel zijn gaan kieken naar de briefschrijfster uit het dorp.

Hoe more sielen, hoe more pret. Vier vrouwen is more dan three. Scherp Pump, petje weer af
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 25 april 2017 @ 17:34:

[...]





Astu!





Miljoenen kijkers vielen bijna van verbazing van hun stoel toen BOER ZOEKT VROUW – deelneemster SANDRA plotseling in een ijskonijn veranderde en boer OLKE de rug toekeerde. De Brabantse had daar zo haar reden voor: ,,De ex weigerde haar te laten gaan...”





Zelden was er een boer die zich in zo’n hoog tempo wist te ontwikkelen tot publiekslieveling als hij: boer OLKE JONGSMA (52) uit Texas! En juist daarom slaakten de miljoenen kijkers na afloop van de grande finale van BOER ZOEKT VROUW, afgelopen zondagavond, een diepe zucht van verlichting toen bleek dat de geboren Fries - ondanks het debâcle tussen hem en de wulpse blondine SANDRA KONINGSTEIN (51) - de liefde alsnog heeft gevonden met zijn KAREN.



Nauwelijks voorstelbaar maar toch waar: een dame die nota bene bij Olke om de hoek woont in het Texaanse Winnsboro. Een pukkel op de landkaart: met een populatie van nog geen vierduizend zielen zijn er meer koeien dan mensen te vinden.



Maar gelukkig dus ook voor Olke een speciale vrouw, namelijk Karen. Zij laat die potige boer stralen als een verliefde puber! En het mag gezegd worden: het is een zwaarbevochten geluk, want zelden kreeg een boer op zo’n pijnlijke wijze het deksel op de neus als Olke tijdens de citytrip met Sandra.



Opwinding

Zij weigerde tijdens haar tripje met Olke op één kamer met de reusachtige boer te slapen, die op zijn beurt rondliep met een gezicht als een oorwurm…



En het valt te begrijpen dat ’OLKE DE BEER’ zoals de BZV-fans de geliefde boer noemen, iets meer vuurwerk hadden verwacht van de struise blondine Sandra…



Voor het definitieve keuzemoment daar was, deed zij het immers voorkomen alsof ze de grootst mogelijke moeite had om de in Texas boerende Olke niet meteen te bespringen. Zo wist Sandra haar concurrentes tijdens de logeerweek flink de loef af te steken met de nodige suggestieve opmerkingen die ’haar’ boer lieten trappelen van opwinding.



Vroeg hij of de dames wellicht nog een toetje wilden, dan antwoordde Sandra: „Nee hoor, tenzij jij het toetje bent, natuurlijk.”



En gaven de andere dames de sympathieke en enthousiaste boer Olke tijdens de logeerweek een cadeautje met een lief en onschuldig briefje erbij; dan deed Sandra wel even wat anders!



Zij maakte in haar schrijven duidelijk dat Olke zijn tweede cadeautje tijdens de citytrip mocht gaan uitpakken. Niet dus, want toen puntje bij paaltje kwam, behandelde Sandra haar Olke ineens alsof hij een besmettelijke ziekte had.



Trauma

Liet Sandra zich in haar eerste dagen op de boerderij door Olke maar al te graag knuffelen, eenmaal in de finale beland gooide ze meteen alle luiken dicht. Het kwam haar duur te staan: de fans noemden haar zelfs een oplichtster!



Die reputatie was voor een goede vriend van Sandra alle reden om tekst en uitleg te geven over haar, wellicht voor de kijkers, ongewone gedrag. De kennis (naam bekend bij de red.) vertelt openhartig dat Sandra getraumatiseerd is door de handelwijze van haar ex.



Pas afgelopen zomer brak Sandra na bijna vier jaar eindelijk met haar ex en diens familie na eerdere pogingen om de man in kwestie te verlaten…



„Het was de vierde keer dat Sandra haar biezen pakte”, vertelt de vriend van de Brabantse. „Hij accepteerde het meermaals niet dat Sandra uit zijn leven wilde verdwijnen en haalde haar terug. Mede door terugkerende dreigementen van haar ex en diens moeder, maakte ze afgelopen zomer een definitief einde aan de relatie”, benadrukt Sandra’s vriend.



Overgave

Verder zegt hij: „Daarna was het vooral de ex-schoonmoeder die Sandra zwartmaakte. Dit omdat zij haar zoon had verlaten; een verwend ventje dat in haar ogen niets fout kon doen.



Sandra heeft letterlijk haar koffertje gepakt en heeft die - niet onbemiddelde - familie voorgoed de rug toegekeerd.”



Volgens Sandra’s vriend zou deze zeer moeizame, gespannen, traumatische relatie die de blondine net achter de rug heeft, de oorzaak zijn geweest dat ze zich eenvoudigweg niet kon geven aan Olke.



Haar trauma uit de vorige relatie zou te groot zijn geweest om zich nu al vol overgave in de armen van een man te storten. En dat zou inderdaad Sandra’s vreemde gedrag verklaren toen duidelijk werd dat zij de vrouw zou zijn voor Olke, en ze meteen volledig dichtsloeg. De blondine mag vanwege haar contract met de omroep, zelf niet reageren.



En Olke? Die lacht ongetwijfeld in zijn vuist(je) met de gewillige Karen aan zijn zijde…Sruise, wulpse blondine, wat heb ik gemist
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 25 april 2017 @ 22:27:

Ik ben gestopt met lezen van dat artikel na "wulpse blondine". Kom op zeg.Afgelebberde barjuffrouw met bus lak in haar, komt eerst.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 april 2017 @ 17:16:

Olke zei in het begin dat hij liever eerst een Nederlandse vrouw wilde proberen (of iets van die strekking). Misschien voelt hij zich toch Nederlandser dan hij toegeeft.

In welk opzicht verschillen wij van de Amerikaanse vrouwen?



Ik woon zelf niet in de VS maar in Canada maar ik heb jaren in de VS gewoond. In de VS en Canada ga je niet "zomaar even langs", zelfs niet naar vrienden toe. Je belt van tevoren om te kijken of het uitkomt en vaak ontmoeten ze elkaar bij Starbucks oid ipv thuis. Het is minder spontaan, je loopt niet zomaar bij iemand binnen via de achterdeur enz. De vriendschappen zijn ook oppervlakkiger in het begin en in Amerikaanse en Canadese vrouwen zijn minder voortvarend dan wij Nederlanders.

Ik merk het vooral ook in werkcontacten, het gaat allemaal veel subtieler en duurt langer om elkaar te begrijpen. Bij 1 stel vrienden kan ik gewoon aanbellen, maar de meeste waarderen dat niet erg terwijl ze je wel graag zien.



Ik kan het me dus best wel voorstellen dat Olke's vriendin niet zomaar even contact zoekt en wat voorzichtiger te werk gaat, ook met Riks zijn nieuwe vriendin. Bij Riks kan ik zeker nog het Nederlandse in hem zien, maar zodra ik hem zie praten met de pastoor of zijn vriendin, is hij volledig Canadees. Canadezen hebben ook een bepaalde manier van omgang met elkaar wat misschien oppervlakkig overkomt, maar het is ook spontaner en vriendelijker en daar zie ik een groot verschil in hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven