Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 26 april 2017 @ 23:24:

[...]





Jezus Christus zijn we eindelijk eens klaar met Mara bashen? Prachtige leuke lieve jonge meid, helemaal niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 27 april 2017 @ 00:19:

Als je der op de kop zet niet nee
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:twistnshout schreef op 27 april 2017 @ 08:40:

[...]





Vind haar niet echt knap en een beetje enge blik hebben maar ja mag er ergens niks over zeggen daar ik zelf ook niet echt knap ben
Alle reacties Link kopieren
Ik vind als je er voor kiest om met je kop op tv te komen, moet je er rekening mee houden dat er allerlei voor jou onbekende mensen commentaar op je hebben.



Ik heb meer moeite met teksten als "prinses Amalia is dik", die heeft er niet voor gekozen en het is nog een kind.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
anoniem_342691 wijzigde dit bericht op 27-04-2017 12:50
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:nottonight26 schreef op 27 april 2017 @ 12:44:

Ik vind als je er voor kiest om met je kop op tv te komen, moet je er rekening mee houden dat er allerlei voor jou onbekende mensen commentaar op je hebben.



Ik heb meer moeite met teksten als "prinses Amalia is dik", die heeft er niet voor gekozen en het is nog een kind.Wie zegt dat? Want ik dacht het vanochtend ook, ze heeft echt een bolle ronde toet. Groeit ze nog wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Mensen op het Willy en Max topic bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Elke keer weer dat gezeur over Amalia. Ze is niet dik, ze heeft alleen een bolle toet. Nou en? Hebben jaar vader en oma ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 26 april 2017 @ 23:24:

[...]





Jezus Christus zijn we eindelijk eens klaar met Mara bashen? Prachtige leuke lieve jonge meid, helemaal niks mis mee. Daar kijk ik 10 keer liever naar dan naar de verlepte vellen Sandra en Alberdien (met d'r uitgezakte permanent). Of make-up-loze Marit.Die Mara vind ik wil lekker geil kijken. Met welke mond dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit even die filmpjes te kijken op de BZV-site, over hoe goed de stellen elkaar kennen.

In tegenstelling tot bijna iedereen hier vind ik Hermans 'nieuwe haar' hem echt heel leuk staan.

Ik vind hem sowieso leuk, echt een sympathieke vent.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 26 april 2017 @ 23:24:

[...]





Jezus Christus zijn we eindelijk eens klaar met Mara bashen? Prachtige leuke lieve jonge meid, helemaal niks mis mee. Daar kijk ik 10 keer liever naar dan naar de verlepte vellen Sandra en Alberdien (met d'r uitgezakte permanent). Of make-up-loze Marit.Nee dit is aardig... Beetje dubbel vind je niet.
Alle reacties Link kopieren
Precies! Herman ziet er fantastisch uit en Mara is een knappe meid.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 april 2017 @ 16:39:

Ik zit even die filmpjes te kijken op de BZV-site, over hoe goed de stellen elkaar kennen.

In tegenstelling tot bijna iedereen hier vind ik Hermans 'nieuwe haar' hem echt heel leuk staan.

Ik vind hem sowieso leuk, echt een sympathieke vent.

Eens.

Dat nieuwe kapsel staat hem echt goed, lekker vlot.
Alle reacties Link kopieren
quote:cappi schreef op 27 april 2017 @ 16:56:

[...]





Nee dit is aardig... Beetje dubbel vind je niet.Eens, ik begreep het ook al niet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:cappi schreef op 27 april 2017 @ 16:56:

[...]





Nee dit is aardig... Beetje dubbel vind je niet.Nee want iedereen zit constant vooral op Mara te vitten. Terwijl er over de andere deelnemers meer te zeggen valt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan er ook voor kieen überhaupt niet mee te doen.
Die mond is een ding, ik vond haar naar en zeurderig overkomen. Alles over- analyseren. Ben je idd jong, gezond en volgens sommigen knap, geef je je leven een 6,9? Snap ik echt niet. Maar goed ik ken haar niet in t echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hallozeg schreef op 27 april 2017 @ 12:17:

[...]



Vind haar niet echt knap en een beetje enge blik hebben maar ja mag er ergens niks over zeggen daar ik zelf ook niet echt knap ben Is knap zijn een voorwaarde om op een vrouwzoekende boer te reageren dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 27 april 2017 @ 18:15:

Die mond is een ding, ik vond haar naar en zeurderig overkomen. Alles over- analyseren. Ben je idd jong, gezond en volgens sommigen knap, geef je je leven een 6,9? Snap ik echt niet. Maar goed ik ken haar niet in t echt.David noemde het cijfer 6.9. Maar je hebt gelijk, met dat cijfer denken de meesten op die leeftijd aan sex.
quote:Lotte35 schreef op 27 april 2017 @ 16:39:

Ik zit even die filmpjes te kijken op de BZV-site, over hoe goed de stellen elkaar kennen.

In tegenstelling tot bijna iedereen hier vind ik Hermans 'nieuwe haar' hem echt heel leuk staan.

Ik vind hem sowieso leuk, echt een sympathieke vent.Ik ook hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 27 april 2017 @ 18:15:

Die mond is een ding, ik vond haar naar en zeurderig overkomen. Alles over- analyseren. Ben je idd jong, gezond en volgens sommigen knap, geef je je leven een 6,9? Snap ik echt niet. Maar goed ik ken haar niet in t echt.

Ja dat vond ik ook gek! Van David snapte ik het wel, zo met het gemis van zijn moeder.

Dus óf ze is een pessimistisch type, óf ze heeft een reden die wij niet weten om niet zo happy te zijn.

Maar ze leek het lage cijfer te koppelen aan het niet hebben van een relatie, toch?



Ik vind haar trouwens knap en met een Super mooi figuur.
Ik vond haar niet echt sprankelend laten we het daar op houden. En ik denk niet dat de relatie op de lange duur stand houdt maar wie weet, ik hoop het wel voor ze allebei
quote:clemance schreef op 27 april 2017 @ 18:03:

[...]





Nee want iedereen zit constant vooral op Mara te vitten. Terwijl er over de andere deelnemers meer te zeggen valt.Ja prima, bashen we eerst de anderen meer, daarna weer Mara. Goed?
Nou, als ik zo af en toe de vrouwen zie. Dan gaat het de boeren echt niet om het uiterlijk maar gewoon een leuke vrouw.



En ja, het was de brief van Mara die David het meest aansprak. Er kwamen heel snel beelden van de speeddate voorbij. Hij leek op boer Richard tijdens de speeddate, maar dan inhoudelijk op de brieven gericht.

Kleine verschillen:

Boer Richard had heul veul koeien.

Boer Davis had heul veul ruimte voor varkens zonder heul veul varkens. Die waren nog leeg.
Die foto van de koning en de foto van boer Herman. (Leuk!)

Deze foto komt van wikipedia. Het haar van Herman lijkt meer op deze https://nl.wikipedia.org/wiki/Beatrix_d ... (1959).jpg



Het haar van boer Herman nu. Prins Claus:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven