Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw 2017

18-03-2017 18:08 3048 berichten
Welkom, hier boeren we weer verder en genieten we van verse kalverliefdes



Liever geen spoilers
quote:GijsdeGoede schreef op 24 maart 2017 @ 14:08:

[...]



Die wil misschien gewoon lekker in de vrije Canadese lucht met he-le-maal niemand in de buurt.



En dat is een paar maanden leuk, maar zeker weten dat de eenzaamheid je daarna overvalt.



Dan snák je naar buren, de tram, een H&M, Sinterklaas, een kop koffie met gebak met je beste vriendin en kerstdiner met je ouders.
Alle reacties Link kopieren
Of je wel of niet kunt aarden op de vlakten in Canada is afhankelijk van je persoonlijkheid (extrovert/introvert). Zou daar geen zwart/wit antwoord van maken. Snap wel dat als Eline zegt dat haar zoontje heel sociaal is, de boerderij van Riks misschien niet de beste keuze is. Maar vergeet niet dat haar zoon daar ook gewoon naar school moet. Het is natuurlijk niet zo dat hij de hele dag alleen op het erf rondloopt.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me ook een treurnis: wonen op die boerderij van Riks.

En wat school betreft, er wordt in Noord Amerika in die afgelegen gebieden veel ge'homeschoold', dus ik zou maar niet te vroeg juichen over een school. Wie weet hoever die weg zijn...

Ik begrijp ook werkelijk niet waarom ze zoiets overweegt.
Alle reacties Link kopieren
Dat homeschoolen valt wel mee. En zo afgelegen woont hij nou ook weer niet. Riks heeft zelf ook kinderen en neem aan dat die ook naar school gaan. De schoolbus haalt ze waarschijnlijk 's morgens op en dan is het in Canada vrij normaal om tot bijna een uur te moeten rijden. Afstanden en rijtijden worden heel anders beleefd.
Herman voelt gewoon niet de behoefte om iedere vrouw in haar achterste te knijpen of na te fluiten.

Dat kan toch? Is een geval net als Wietse en Neeltje. Bij Neeltje ging hij wel moeite doen. Uiteindelijk met succes, want ze ging helemaal om. Zelfs haar ouders hadden ongelijk en het niet verwacht.

Maar dat is helemaal achterhaald. Dat is een oude koe en ze hebben kinderen.

Ik weet niet eens meer of hij koeien had op de boerderij.

Wel dat ze net als Piet van seizoen 1 geen media-aandacht meer willen. Piet had een heel goede reden. Vind ik wel, maar ik hoorde dat van mensen uit Eindhoven. Die heeft een paar klappen gehad. Hij groette niet terug en dat vonden ze onbeleefd.
Alle reacties Link kopieren
In het stukje in een eerdere aflevering waarbij je Eline thuis aan tafel zag zitten met haar zoontje vond ik haar heel anders overkomen. Veel sterker, relaxter en echt een leuke vrouw en moeder!



Ik denk dat ze gewoon moeite heeft met de situatie en de camera's.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 24 maart 2017 @ 15:20:

[...]





En dat is een paar maanden leuk, maar zeker weten dat de eenzaamheid je daarna overvalt.



Dan snák je naar buren, de tram, een H&M, Sinterklaas, een kop koffie met gebak met je beste vriendin en kerstdiner met je ouders.



Ouders heb ik al jaren niet meer en de andere dingen die je noemt daar snak ik nu al niet naar.

Het lijkt mij heerlijk om daar te wonen, maar dan zonder de boer
Waarom doe je dat dan niet? En je hoeft niet eens zo ver, Denemarken is ook vlak, saai en leeg. En het platteland van oost Groningen ook.
quote:clemance schreef op 25 maart 2017 @ 08:30:

Waarom doe je dat dan niet? En je hoeft niet eens zo ver, Denemarken is ook vlak, saai en leeg. En het platteland van oost Groningen ook.Als je niet bang voor een bevinkje bent kun je daar ook nog eens voor een appel en een ei een huis kopen
Boer zoent vrouw

BZVHet belooft een spannende aflevering van Boer zoekt Vrouw te worden zondagavond. Er wordt gezoend op de boerderij van Olke. En niet door Alberdien, die in de promo’s van NPO 1 zegt te hunkeren naar een kus van haar favoriete boer.



In een geluidsfragment in het Radio2-programma Gijs 2.0 was vanmiddag een onvervalst smakgeluid te horen en daarna de schallende lach van de Brabantse Sandra. Gevolgd door een ietwat stamelende Olke, die duidelijk onder de indruk is van de zoen. ,,Dat gaat wel even door je hart heen.’’ Volgens Sandra was de onverwachte pakkerd zijn eigen schuld. ,,Jij vroeg om een spontane, vlotte vrouw.’’



Sandra maakte er afgelopen afleveringen al geen geheim van vol voor Olke te gaan. Ze gaf hem een doos met liefdesspreuken en een kaartje met de dubbelzinnige tekst dat ze nog een tweede cadeautje heeft, als hij haar kiest voor de citytrip.



ad.nl
Ach, Olke was vast nog nooit in Brabant.

Ga een kroeg binnen en het wordt "kei"gezellig. Ze willen alles van je weten en als ze dat weten dan is het genoeg.

Friezen zijn vries (Olke in de airco binnen in de Frieskou en buiten in the heat of Texas.)

Die staat met ene been dus in de Friescow en het andere in de hiet(sig) Texas.

He moeeeehhh (klinkt als loeien van koeien) lijks it toch dus.



There is a fine of fijn line between love and hate?

Oei, Oei, Oei, Olke heeft veel koei. Komt hij niet de knoei?



We sulle het sien. We sulle het sien.
quote:Pumps_italiaans schreef op 25 maart 2017 @ 12:41:

Ach, Olke was vast nog nooit in Brabant.

Ga een kroeg binnen en het wordt "kei"gezellig. Ze willen alles van je weten en als ze dat weten dan is het genoeg.

Friezen zijn vries (Olke in de airco binnen in de Frieskou en buiten in the heat of Texas.)

Die staat met ene been dus in de Friescow en het andere in de hiet(sig) Texas.

He moeeeehhh (klinkt als loeien van koeien) lijks it toch dus.



There is a fine of fijn line between love and hate?

Oei, Oei, Oei, Olke heeft veel koei. Komt hij niet de knoei?



We sulle het sien. We sulle het sien. Geen touw aan vast te knopen, waar slaat dit op.....
quote:ohohwatnuweer schreef op 25 maart 2017 @ 14:44:

[...]





Geen touw aan vast te knopen, waar slaat dit op.....

Dat is Pumps-Italiaans. Even wennen, soms zitten er mooie vondsten tussen.

En anders sla je het over.
quote:ohohwatnuweer schreef op 25 maart 2017 @ 14:44:

[...]





Geen touw aan vast te knopen, waar slaat dit op.....



Op jouw touw en specfiale plaatjes al sbonus voor jpouw.



Met dank aan dit profile. Banden kennen alleen seiken.



Jij alleen maar duimen. Liften op anderen om mee te rijden.











quote:Courage-- schreef op 25 maart 2017 @ 14:54:

[...]



Dat is Pumps-Italiaans. Even wennen, soms zitten er mooie vondsten tussen.

En anders sla je het over.



Bij zulke duim dikdoeners is dat wel de voorkeur.

Is een speciale pest nicks die ene.

Mag niet volgens huisregels.



Maar ik heb het al aangevuld om het plezier van iedereen te vergroten heb ik een aantal mooie foto's van de boeren geplakt.

Met dank aan off topic post. Moet compensatie. Is noodig.
Alle reacties Link kopieren
Riks heeft écht wel een leuke kop, op die foto!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 25 maart 2017 @ 23:17:

[...]





Op jouw touw en specfiale plaatjes al sbonus voor jpouw.



Met dank aan dit profile. Banden kennen alleen seiken.



Jij alleen maar duimen. Liften op anderen om mee te rijden.



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Wat een mooie foto's, Super.



En wat is Alberdiena klein, of Sandra groot
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens superveel zin aan vanavond
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 26 maart 2017 @ 09:45:

Riks heeft écht wel een leuke kop, op die foto!Helemaal eens, echt leuk !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 maart 2017 @ 11:43:

Heb trouwens superveel zin aan vanavond Ik ook!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 26 maart 2017 @ 11:47:

[...]



Ik ook!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eline vind ik op de foto toch wel goed 'passen'!
Ik vind Herman een heel stuk leuker dan gedacht! Heeft me echt positief verrast. Hij is met de dames niet onzeker, neemt vaak het voortouw etc. Ik vind het wel mooi dat de meiden -die er als twee druppels water uitzien als zijn moeder -net als hij zijn, met weinig of geen liefdeservaring.

Die ene meid -Fleur?- ziet er trouwens wel heel erg oud uit zeg. Denk dat ze begin 20 is maar als je zegt begin 40 geloof je het ook.



Riks vind ik niet leuk, botte boer waar ik echt niet op zou kunnen vallen. Die Eline is trouwens ook pas iets van 33, die schat je toch ook 10jr ouder.



En Marc.... tja. Daar zit toch ook weinig meer bij dan een leuk uiterlijk... met z'n flauwe grapjes.... hij lijkt me nogal contactgestoord.



En Olke... ik vind die Friezin erg goed bij hem passen, misschien kan zij hem wat losser krijgen.



David vind ik een erg leuke jongen, maar zou er niet aan moeten denken om op t platteland van Roemenië te wonen, laat staan met zo'n dieronvriendelijk bedrijf. Afschuwelijk hoe de moedervarkens vast zitten en geen kant op kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ohohwatnuweer schreef op 25 maart 2017 @ 14:44:

[...]





Geen touw aan vast te knopen, waar slaat dit op.....

Oh gelukkig ik dacht dat het aan mij lag. Mijn dyslectische hoofd neemt nog wel eens een loopje met me.





Ik heb ook zin in vanavond!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:Taralina schreef op 26 maart 2017 @ 12:08:

Ik vind Herman een heel stuk leuker dan gedacht! Heeft me echt positief verrast. Hij is met de dames niet onzeker, neemt vaak het voortouw etc. Ik vind het wel mooi dat de meiden -die er als twee druppels water uitzien als zijn moeder -net als hij zijn, met weinig of geen liefdeservaring.

Die ene meid -Fleur?- ziet er trouwens wel heel erg oud uit zeg. Denk dat ze begin 20 is maar als je zegt begin 40 geloof je het ookEcht? Vindt Pia er wel heel veel ouder uitzien. Ben je niet in de war met zijn moeder? Want die lijken erg op elkaar. Vorige week met het aardappel schillen moest ik ook even goed kijken wie nu wie was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven