Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.



Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”



De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.



Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.



quote:elninjoo schreef op 02 februari 2014 @ 21:38:

Groot gelijk! Snap het nooit zo dat kandidaten zich naar huis laten sturen als ze uit het spel zijn. Ze hebben immers toch al vrij genomen voor de maximale spelduur. Ik zou ook gewoon nog lekker gaan rondreizen en pas op de officiele einddatum terugvliegen.Kandidaten? Uit het spel? Volgens mij ben je in de war met Wie is de mol. quote:Trotter schreef op 01 februari 2014 @ 22:04:

Yvon zat gisteren bij DWDD en wist te vertellen dat de allermooiste scène van dit seizoen morgen nog komt. Ik ben benieuwd.Ze bedoelde de de scène waarin Wim begon te huilen. Ik vond de scène vorige week waarin Johen buiten aan Ingrid opbiechtte dat hij haar zou kiezen toch echt véél mooier.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Ivo die Saskia en Leonie twee lekkere meiden noemt, wel een beetje awkward.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit Uitzending Gemist te kijken. Wat een gezanik met die geiten-meid...

Doe niet zo fukking moeilijk..zo kom je noooooit aan een vent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Evelyne maar een rare met haar mitsen en maren de hele tijd. Maar blijkbaar ziet ze toch wel wat in Wim. Ik weet niet, maar ik vind haar echt niet symphatiek. Ik ben geloof ik 1 van de weinigen. Op het BvZ forum lopen ze in ieder geval allemaal met haar weg en ik snap dat niet zo goed. Vond haar ook behoorlijk berekenend eigenlijk.



De rest: saai, saai, saai. Ik kon mijn aandacht er niet bijhouden en heb ondertussen gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het van Aletta dus ook helemaal niet verwacht! Stom stom stom, dat ze zoveel leuke mannen laat lopen.....



Het GOEDE nieuws is natuurlijk dat de allermooiste, allerknapste en liefste Patrick weer terug is (hopelijk nog single) en ik hem misschien ooit nog eens tegenkom
Alle reacties Link kopieren
quote:Vrouwzondernaam schreef op 02 februari 2014 @ 23:20:

Ik zit Uitzending Gemist te kijken. Wat een gezanik met die geiten-meid...

Doe niet zo fukking moeilijk..zo kom je noooooit aan een vent.Jij zegt wat Patrick dacht D-X
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren




Evelyne vond ik ook een beetje een afknapper, maar dat kan ook door alle spanning/emoties komen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat doet Wim ????? Oohhhhh . Oei Janne...
Alle reacties Link kopieren
Ooh typisch Janne.."ik snap t niet". Die reactie vind ik nou echt

Iets voor haar. Maar mens..wees blij. Anders moet je met Wim..yech
Alle reacties Link kopieren
he bah, je kunt de tv show blijkbaar niet terug kijken?! Belachelijk het is toch de publieke omroep en daar betalen we toch allemaal voor?



Vond Evelyne ook niet bijster enthousiast. Denk niet dat ze er werkelijk gaat wonen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan wel terug kijken..
Alle reacties Link kopieren
quote:Vrouwzondernaam schreef op 02 februari 2014 @ 23:31:

Je kan wel terug kijken..Via uitzending gemist?
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar ik Patrick kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ja..ben ik NU aan t doen. Wim en Evylyne zitten nu bij de olifanten

In Nationaal Park
Alle reacties Link kopieren
Hahaha...Johan in de grote stad...haha..aan de arm bij moeke
Alle reacties Link kopieren
quote:Vrouwzondernaam schreef op 02 februari 2014 @ 23:36:

Ja..ben ik NU aan t doen. Wim en Evylyne zitten nu bij de olifanten

In Nationaal ParkIk bedoel ivo niehe met de tv show
Alle reacties Link kopieren
Oh..haha..waarom Ivo terug zien..haha.

Wacht..zegt Evelyne nu dat ze t beklemmend vindt ??
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik hier las dat Yvon daar een soort nabeschouwing heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
wat erg, van Aletta. Ik zit hier met klapperende ogen. Stuurt ze nu echt 2 onwijs leuke mannen huiswaarts? Moet ze zelf weten, maar ik snap het niet!

En daarbij Wim, hij loopt dat lijstje van Yvon af, die vind ik meer sexy, die meer lief. Brrr. Wel aandoenlijk hoe het hem allemaal raakt.

En verder ben ik nog niet. Dit gaat m'n nachtrust kosten, haha
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 02 februari 2014 @ 22:53:

We hadden kunnen voorspellen dat het met Alette zou mislukken.



Want ik kan me niet heugen dat het ooit met een boerin wél is gelukt om iemand te vinden via boer zoekt vrouw.Boerin Agnes had een korte relatie met de man waarmee ze op citytrip geweest was. Nu is ze met een ander getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 02 februari 2014 @ 21:30:

Volgens Yvon waren deze boeren avonturiers. Nou, dat hebben we gezien tijdens de citytrip van Johen."Maar je heb nu wel eens de kleine zeemeermin gezien". Aldus Ingrid.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:bananana85 schreef op 02 februari 2014 @ 21:41:

Yvon: Boer zoekt Vrouw is geen datingprogramma

Dat is ook zo. Het is vooral "Vrouw zoekt Boerderij om nieuwe keuken voor uit te zoeken"
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
och jee, en Saskia en Jos zijn ZOOOO'n lief stel. Smelt!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 02 februari 2014 @ 23:57:

[...]





Dat is ook zo. Het is vooral "Vrouw zoekt Boerderij om nieuwe keuken voor uit te zoeken"Niet mee eens, maar wel humor
Alle reacties Link kopieren
ja, ze zegt t: Evelyne vindt t beklemmend. Ik weet niet hoe dat verder mot met die 2.....
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven