Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.



Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”



De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.



Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.



quote:Trotter schreef op 02 februari 2014 @ 23:11:

[...]



Kandidaten? Uit het spel? Volgens mij ben je in de war met Wie is de mol.



Nee nee, ik bedoel al dit soort spellen maar idd ook Wie is de Mol en Expeditie Robinson, maar ook zeker dit spel. Je zou maar na 1 dag weer naar huis moeten. Ik zou 'n auto huren en me die week nog wel vermaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_austen schreef op 02 februari 2014 @ 23:35:

Weet iemand waar ik Patrick kan vinden?



haha, schrijven naar BZV en je brief komt volgens mij wel aan.

Gebeurd regelmatig volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Als je patrick scouting nederland googelt vind je zijn linked-in heel makkelijk.

Als ik niet al mijn eigen padvinder had, dan wist ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_austen schreef op 02 februari 2014 @ 23:35:

Weet iemand waar ik Patrick kan vinden? In Limburg
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de TV-show daarna leuk met Yvon.



Het programma was er niet op voorbereid dat er vanaf Bonaire ineens 2 mannen naar huis moesten dus er waren nog geen vliegtickets geregeld. De mannen hebben toen samen op 1 hotelkamer geslapen en van het geld dat ze bespaard hebben met de andere slaapkamer hebben ze een brommertje gehuurd en zijn ze een paar dagen over Bonaire gaan crossen met z'n 2en. Dat is toch lachen joh.
Boer Wim. Tenenkrommend met zijn Evelyne. Brrrrrr....
Alle reacties Link kopieren
Deze is ook leuk,

http://www.upcoming.nl/zw ... ?internal_referrer=latest
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Alle reacties Link kopieren
In de TV-show werd ook gezegd dat deze internationale serie een pilot was, en dat het de volgende keer weer een gewone, NL serie wordt. Omdat het een pilot was, waren het ook maar 10 afleveringen.

Doe mij de gewone serie maar weer!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Recensie:

http://cult.thepostonline ... er-zoekt-vrouw-de-finale/
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy7474 schreef op 02 februari 2014 @ 23:52:

[...]





Boerin Agnes had een korte relatie met de man waarmee ze op citytrip geweest was. Nu is ze met een ander getrouwd.Ja maar het is al heel snel daarna mislukt,. Voor boerinnen lijkt de formule niet te werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 03 februari 2014 @ 19:04:

[...]



Ja maar het is al heel snel daarna mislukt,. Voor boerinnen lijkt de formule niet te werken.



Kan natuurlijk liggen aan het feit dat er voornamelijk vrouwen naar het programma kijken en er dus minder geschikte brieven komen.



Of het is toeval, omdat maar een fractie van de kandidaten vrouw was.
Alle reacties Link kopieren
Haha dankjulliewel voor de reacties dames!

Ik ga eens een mooie brief schrijven voor Patrick
Doen! Als je ons dan maar wel op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk miss Austen, wie weet...



Ik heb zo'n raar onderbuikgevoel bij die Evelyne. Ik vond haar altijd een leuke vrouw maar na deze aflevering weet ik dat zo net nog niet. Het komt mij voor dat ze het wel leuk vindt, daar in Tanzania. Maar da's een gevoel hoor. Ben benieuwd. Ik vind het ook altijd een beetje pijnlijk als er na het keuzemoment een intens knuffel moment volgt, wacht dan even tot die ander weg is denk ik dan. Ik vind het altijd zo lullig voor degene die net afgewezen is.



Jos en Saskia: een leuk, realistisch stel.



Johen, mèn, inderdaad, een moeder op stap met haar debiele zoontje. Ik zou die man echt niet trekken hoor, wat een gezeur. En zij maar koffie zetten. Op zich hebben ze het leuk samen, maar het voelt toch niet helemaal gelijkwaardig. Het zou mij iig enorm benauwen om met deze man te moeten leven!



Aletta: verrassend dat ze niemand koos. Ik denk ook dat ze nog helemaal niet openstaat voor een man in haar leven.



Jan, ik trek die man niet. Die stem! Ben benieuwd of hij op het feest nog een vrouw heeft opgescharreld.



Al met al minder leuk seizoen. Ben wel verliefd geworden op Tanzania, wat een prachtig land zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
Er ligt nou een BzV glossy in de winkels. Jan staat prominent voorop.

Zou dat wel goed zijn voor de verkoopcijfers ? Johèn scoort volgens mij beter.





Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gister pas de laatste aflevering gezien, wat heb ik gelachen om Wim en Johen...Mss gemeen maar dat gejank vond ik echt hilarisch.

Hoe romantisch zijn Jos en Saskia, leuk en schattig om te zien. Ik voorspel een nieuwe BZV baby over 9 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Komt er ook nog zo'n terugkomdag?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
http://boerzoektvrouw.kro ... ts_voor_de_bzv_afterparty



Gisteren was er blijkbaar een afterparty ?

Wie is er geweest ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 09 februari 2014 @ 16:40:

http://boerzoektvrouw.kro ... ts_voor_de_bzv_afterparty



Gisteren was er blijkbaar een afterparty ?

Wie is er geweest ? Er was andere jaren toch nog een aflevering waar iedereen kwam? In een hotel meestal??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat doen ze nu niet volgens mij, omdat je nu met al die landen te maken hebt. Toch wat lastiger bij elkaar te brengen hè. Vandaar dat ze wel al lieten zien hoe het nu gaat met de relaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:livine schreef op 09 februari 2014 @ 16:54:

Dat doen ze nu niet volgens mij, omdat je nu met al die landen te maken hebt. Toch wat lastiger bij elkaar te brengen hè. Vandaar dat ze wel al lieten zien hoe het nu gaat met de relaties.Pff flauw zeg. Die citytrips werden andere jaren ook al veel meer in beeld gebracht. Ik vind het echt een zwak aftreksel van vorige jaren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Yvon Jaspers vertelde onlangs ergens op de radio dat Boer Zoekt Vrouw dit jaar sowieso minder afleveringen mocht hebben vanwege de Olympische Spelen.

Daar moest Wie is de Mol ook al voor wijken, hoorde ik weer ergens anders.

Pfff, ze kunnen echt geen prioriteiten stellen in Hilversum.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 10 februari 2014 @ 00:57:

Yvon Jaspers vertelde onlangs ergens op de radio dat Boer Zoekt Vrouw dit jaar sowieso minder afleveringen mocht hebben vanwege de Olympische Spelen.

Daar moest Wie is de Mol ook al voor wijken, hoorde ik weer ergens anders.

Pfff, ze kunnen echt geen prioriteiten stellen in Hilversum. Belachelijk! Snap sowieso niet waarom al die sport op 1 wordt uitgezonden. Op 3 komt toch nooit iets fatsoenlijks, laten ze daar lekker de calamiteiten/sportzender van maken, hoeven de leuke series op 1 daar niet voor te wijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 08 februari 2014 @ 17:34:

Er ligt nou een BzV glossy in de winkels. Jan staat prominent voorop.

Zou dat wel goed zijn voor de verkoopcijfers ? Johèn scoort volgens mij beter.





[img]http://images2.sellvia.nl/overview/6830 ... /bzv02.jpg[/img]Dit is toch al het tweede nummer? Ik koop ze niet hoor, blad lijkt me geen bal aan, hoe lauk ik het prgramma ook vind.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 10 februari 2014 @ 06:32:

Belachelijk! Snap sowieso niet waarom al die sport op 1 wordt uitgezonden. Op 3 komt toch nooit iets fatsoenlijks, laten ze daar lekker de calamiteiten/sportzender van maken, hoeven de leuke series op 1 daar niet voor te wijken.Geheel mee eens.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven