Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.



Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”



De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.



Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.



Boer Johan uit Denemarken is vorige week opgenomen in het ziekenhuis. De ster uit Boer Zoekt Vrouw Internationaal is waarschijnlijk oververmoeid.





'Het zal allemaal wel wat te veel zijn geweest. Ik was wel moe. Ze hebben me op alle mogelijke manieren binnenstebuiten gekeerd, aan allerlei apparaten. Maar ze kunnen niks vinden', vertelt Johan aan RTL Boulevard.



Johan ontdekte dat er iets niet goed was toen hij niet kon opstaan. 'Ik had de wekker gezet om 4.30 uur want ik moest er uit voor de koeien. Maar ik kwam gewoon mijn bed niet uit. We hebben de dokter gebeld, die wist het ook niet.' De boer ging daarom naar het ziekenhuis, waar hij vooral heeft geslapen.



Johan is inmiddels weer thuis. 'Helemaal fit ben ik nog niet, maar het gaat wel beter. Ik doe rustig aan, dan komt het vanzelf wel weer goed', zegt hij. De boer en zijn nieuwe liefde Ingrid zijn rustig onder de situatie, maar ze hebben wel wat familiebezoekjes in Nederland afgezegd.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft voor het eerst een vrouw. Dat lijf van 'm weet niet wat het overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Oh Anna, ik wil het niet weten
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet,brrr
Alle reacties Link kopieren
HAHAHA m'n moeder zei exact hetzelfde toen ik het voorlas
quote:Blue_Yoshi schreef op 14 februari 2014 @ 19:51:

Oh Anna, ik wil het niet weten Ik ook niet *ril*
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 10 februari 2014 @ 08:43:

[...]





Dit is toch al het tweede nummer? Ik koop ze niet hoor, blad lijkt me geen bal aan, hoe lauk ik het prgramma ook vind.



Ik zou écht niet weten of dit het tweede nummer is.

Ik schrok gewoon van die kop van Jan op neushoogte.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Arme Johén.

Eerst kon hij zijn Johénnetje gewoon aan de melkmachine hangen, maar nou moet hij er ook nog een heel circus voor optuigen. Ingrid zal ook wel wat wensen hebben.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Glutenallergie zoekt schaatser.....



Claire Tetteroo ‏@clairetetteroo 37m

Oh @muldermichel met de billen. Schaatsen, zingen, drie dagen baardje en halflang haar met pretogen zoekt vrouw? Ik meld me bij deze aan!
Boer Willem verkozen tot gemeenteraadslid





Willem Beekman, bekend als 'boer Willem' uit Boer Zoekt Vrouw, komt in de gemeenteraad van Lochem.



Zijn partij GroenLinks behaalde drie zetels in de Gelderse stad. De boer staat op nummer drie, en mag daarom plaats gaan nemen in de raad.



"Ik heb gelijk mijn ouders gebeld. Ze vinden het geweldig," vertelt hij voor de camera van Omroep Gelderland. "Wat groen is moet groen blijven en daar ga ik me hard voor maken," zegt de boer, die ook meer toeristen naar de 'groene' plaats hoopt te trekken. "Een hele leuke uitdaging, ik heb er erg veel zin in".



Willem, de eerste en enige homoboer in het datingprogramma, had zijn eigen dynamische zorgboerderij maar stopte daar vorig jaar mee, vooral wegens de bezuinigingen. Hij is nog altijd vrijgezel. "Die liefde, die komt nog wel", aldus de opgewekte boer.
Boer Johan die zijn opwachting maakte in het laatste seizoen Boer Zoekt Vrouw Internationaal gaat samenwonen met zijn Ingrid. Zijn grote liefde heeft zich uitgeschreven bij haar gemeente en vertrekt samen met haar poezen Sen en Seo voorgoed naar Denemarken.





'Ik heb er heel veel zin in om nu echt voor altijd bij Johan te zijn. Ik ben trots op ons', vertelt Ingrid aan de KRO. 'Alles is geregeld, ik moet alleen nog de laatste spulletjes in de auto doen en mijn poezen, Sen en Seo, ophalen bij mijn zoon. Die moesten even wennen aan buiten zijn, voordat ze mee naar Denemarken konden. Ze waren alleen een flat gewend.'



'Gisteren heb ik mij officieel uit laten schrijven uit de gemeente Emmen. Toen moest ik wel even slikken. Mijn beste vriendin was er ook om afscheid te nemen, dus dat werd janken. Nu is het dan echt zo ver. Maar ik heb er super veel zin in. En Denemarken is gelukkig niet zo ver als Tanzania,' zo valt haar reactie te lezen op de website van de omroep.



Twee lekke banden

'Vorige week ben ik al met een grote bus op en neer gereden naar Denemarken met wat spullen. Dat ging niet zo voorspoedig, want onderweg kreeg ik twee lekke banden. Mijn andere grote spullen, zoals de wasmachine en de droger, neemt onze vaste koeienbrokjesman mee. Hij woont bovenin Groningen en brengt één keer in de week koeienbrokjes bij ons langs. Ook neemt hij af en toe boodschappen uit Nederland voor ons mee, zoals brood of cakemeel. Al eerder heeft hij mijn bed meegenomen naar Denemarken.'



'De meubels die ik niet meeneem, heb ik via een ruilwebsite geruild tegen koffiepads. Voor mijn twee banken heb ik twintig koffiepads van de HEMA gekregen. Een beetje symbolisch, maar ik had gewoon geen tijd om alles op Marktplaats te zetten. En met koffiepads maak je mij heel blij.'



Twintig jaar alleen

'De afgelopen weken ben ik veel in Nederland geweest om de laatste dingen te regelen. En toen heb ik Johan echt gemist, en hij mij ook. En dan zeg ik, 'maar je bent twintig jaar alleen geweest'. 'Ja, maar dat ben ik alweer vergeten'. Overdag gaat het nog wel, maar 's avonds is het echt verschrikkelijk. Ik heb er heel veel zin dat we gewoon lekker samen in alle rust verder kunnen. Ik ben trots op ons, ik ben trots op Johan en ik ben heel blij dat alles zo gelopen is.'
Alle reacties Link kopieren
Ik wens ze alle geluk !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Leuk hoor, dat ze gaan samenwonen. Het lijkt soms zo onwaarschijnlijk, vooral die oudere boeren, die al heel lang alleen zijn en toch vinden ze dan iemand.
Alle reacties Link kopieren
Haar katten heten Sen en Seo en ze heeft haar 2 banken geruild tegen 20 koffiepads...

Ik zou haar sponsoren als ik DE was



Maar ik vond ze leuk samen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk stukje ook heeft ze geschreven.



Maar die oververmoeide Johan, daar word ik dan wel weer een beetje bangig van.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 08 april 2014 @ 19:22:

Haar katten heten Sen en Seo en ze heeft haar 2 banken geruild tegen 20 koffiepads...

Ik zou haar sponsoren als ik DE was



Maar ik vond ze leuk samen!



Hahahaha ja inderdaad.



Ik vraag me alleen af waarom Ingrids bed mee moest naar Denemarken
Misschien had johen een 1p-bed?
Alle reacties Link kopieren
Of misschien was Ingrids bed mooier/beter/schoner/nieuwer?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Of voor de logees die natuurlijk allemaal over gaan komen naar Denemarken
Alle reacties Link kopieren
BOER JOS EN SASKIA UIT ELKAAR!!



Wie had dat gedacht? Ik niet, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
En ik had ook gelezen dat zijn broer nu met de blonde kandidaat gaat...op Twitter dus het is niet officieel.
quote:linde.linde. schreef op 07 augustus 2014 @ 21:15:

BOER JOS EN SASKIA UIT ELKAAR!!



Wie had dat gedacht? Ik niet, eigenlijk.Ja, meteen eigenlijk. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij die blonde meid leuker vond.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik had het niet verwacht. Vond het juist zo'n leuk stel!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa en zijn broer met Leonie!



Ik vond het ook een leuk stel!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een raar, kwaadaardig roddelverhaal trouwens, waar dit nieuws blijkbaar op gebaseerd is. Via Google kom ik bij een verwijzing naar Privé, met een kwaadsprekende kennis als anonieme bron.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven