Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.



Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”



De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.



Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.



Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 31 augustus 2013 @ 21:55:





We zitten nog niet te trashen, toch?Een klein voorzetje kan nooit kwaad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
trashen

trashen werkw.Afbreekpatroon: 'tras - hen Herkomst: «Engels Verbuigingen: trashte (verl.tijd ) Verbuigingen: getrasht (volt.deelw.) rommel opruimen, opschonen, weggooien computer



Trashen ken ik niet, dus heb ik dat opgezocht. Maar daar word ik niet veel wijzer van. Wat heeft dat dan te maken met de kleding die Yvon draagt tijdens het programma?
Alle reacties Link kopieren
quote:OdeKlonje schreef op 01 september 2013 @ 00:20:

trashen

trashen werkw.Afbreekpatroon: 'tras - hen Herkomst: «Engels Verbuigingen: trashte (verl.tijd ) Verbuigingen: getrasht (volt.deelw.) rommel opruimen, opschonen, weggooien computer



Trashen ken ik niet, dus heb ik dat opgezocht. Maar daar word ik niet veel wijzer van. Wat heeft dat dan te maken met de kleding die Yvon draagt tijdens het programma?Kom vrijdagavond maar naar 'The Voice' topic dan snap je het wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:OdeKlonje schreef op 01 september 2013 @ 00:20:

trashen

trashen werkw.Afbreekpatroon: 'tras - hen Herkomst: «Engels Verbuigingen: trashte (verl.tijd ) Verbuigingen: getrasht (volt.deelw.) rommel opruimen, opschonen, weggooien computer



Trashen ken ik niet, dus heb ik dat opgezocht. Maar daar word ik niet veel wijzer van. Wat heeft dat dan te maken met de kleding die Yvon draagt tijdens het programma?Je moet sowieso beginnen alles niet zo serieus te nemen
Alle reacties Link kopieren
Jullie zien, ik heb nog veel te leren geloof ik hier
Alle reacties Link kopieren
Met de boeren maak je aanstaande zondag kennis, maar we kunnen al wel vertellen dat een van de boeren in Tanzania woont. Het prachtige Afrikaanse land, met rode aarde, wilde dieren, de Kilimanjaro, de acacia bomen en nog zo veel meer.



Alle reacties Link kopieren
Nu kunnen we vertellen dat ook een Deense boer meedoet aan Boer zoekt Vrouw Internationaal.



Alle reacties Link kopieren
Van de achterkanten word ik nog niet warm
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 03 september 2013 @ 10:42:

Van de achterkanten word ik nog niet warm





Was je van plan een kansje te wagen?



Als er gestemd mag worden, is mijn smsje voor jou!



(Tanzania is wel lekker warm, beetje Spanje-achtig )
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaaana schreef op 03 september 2013 @ 10:46:

[...]







Was je van plan een kansje te wagen?



Als er gestemd mag worden, is mijn smsje voor jou!



(Tanzania is wel lekker warm, beetje Spanje-achtig )Je weet maar nooit Juul
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En dan kom je ook nog oog in oog te staan met Yvonne Jaspers.

Ik hoop dat er een leuke boer voor je bij zit
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaaana schreef op 03 september 2013 @ 10:57:

En dan kom je ook nog oog in oog te staan met Yvonne Jaspers.

Ik hoop dat er een leuke boer voor je bij zit Die staat geregeld voor me bij de kassa in de AH dus daarvoor hoef ik het niet te doen .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ah, leuk! Ik ga even kijken of die Canadese boer wat is...
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Lebowski schreef op 31 augustus 2013 @ 21:38:

[...]





Ja joh, er is zelfs een halve rel geweest, omdat mensen haar kleuterkleding vinden dragen, en dat botst dan met mensen die komen zoeken naar bepaalde items die ze in de show aanheeft.

Het draait heus niet alleen om de boeren hoor.Haha, wij vinden allebei de kleding van Yvon juist fantastisch! En dat busje!!!
Alle reacties Link kopieren
Waaah, Aads nieuwe vriendin is half z'n leeftijd zo te zien. Maar vooral, wat maakt dat ze nog wat in hem ziet ná de uitzendingen?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Oh, ze worden zondag pas voorgesteld.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 03 september 2013 @ 10:42:

Van de achterkanten word ik nog niet warm

De boer is eerst bijzaak,trekt de locatie je wel

Zo ja dan komt de boer aan bod...

Zo nee dan valt de boer toch al af hoe leuk hij ook is...

Ik hou niet van hitte dus een tropisch land valt voor mij al af en Polen lijkt me helemaal niets aan,doe mij maar Australie of Amerika
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 03 september 2013 @ 11:33:

[...]



De boer is eerst bijzaak,trekt de locatie je wel

Zo ja dan komt de boer aan bod...

Zo nee dan valt de boer toch al af hoe leuk hij ook is...

Ik hou niet van hitte dus een tropisch land valt voor mij al af en Polen lijkt me helemaal niets aan,doe mij maar Australie of Amerika Nou wat oppervlakkig! Bij mij gaat het om de boer hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 03 september 2013 @ 11:35:

[...]





Nou wat oppervlakkig! Bij mij gaat het om de boer hoor

Maar hoe leuk de boer ook is als hij in een land woont waar jij je bij voorbaat al niet happy bij voelt wordt het 9 van de 10 keer niets.

Mijn man zou best in een tropisch land willen wonen,nou mij niet gezien dan gaat hij maar alleen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 31 augustus 2013 @ 21:38:

[...]





Ja joh, er is zelfs een halve rel geweest, omdat mensen haar kleuterkleding vinden dragen, en dat botst dan met mensen die komen zoeken naar bepaalde items die ze in de show aanheeft.

Het draait heus niet alleen om de boeren hoor.Is er een halve rel, mis ik die weer . Nou ga het wel weer volgen. Ben benieuwd of het leuk is dat het Internationaal gaat worden, zouden de boeren op zijn in NL?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 september 2013 @ 10:28:

[...]

Is er een halve rel, mis ik die weer . Nou ga het wel weer volgen. Ben benieuwd of het leuk is dat het Internationaal gaat worden, zouden de boeren op zijn in NL?



Volgende keer kom ik je halen, als er rellen zijn over yvon



Van de achterkanten word ik ook nog niet warm, dus ik denk dat ik gewoon weerr eens een jaartje niet schrijf.
Alle reacties Link kopieren
Naast Tanzania en Denemarken woont er in Canada ook een boer die meedoet aan Boer zoekt Vrouw Internationaal!



Alle reacties Link kopieren
Met een loep op het beeldscherm kun je deze boer wel iets zien
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 04 september 2013 @ 10:50:

[...]





Volgende keer kom ik je halen, als er rellen zijn over yvon



Van de achterkanten word ik ook nog niet warm, dus ik denk dat ik gewoon weerr eens een jaartje niet schrijf.Nee hoor gewoon meeschrijven, hoe kan je mij anders weer halen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dus over pakweg 2 maanden , hebben wij hier 4 forumvrouwen minder wegens emigratie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven