Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012

13-04-2012 16:39 3309 berichten
Alle reacties Link kopieren




















moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2012 19:02
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
VORDEN - Willem Beekman (47) uit Vorden geeft geen uitsluitsel of hij de homoboer is die deelneemt aan de nieuwe reeks van de tv-serie Boer Zoekt Vrouw van de KRO. "Ik heb gehoord dat dat in de krant staat", zegt Beekman



"Vanmorgen ben ik door de KRO gebeld en die hebben me gezegd dat ik bij alle vragen hierover moet doorverwijzen naar de omroep." Volgens het AD doet er voor het eerst een homoboer - die dus op zoek is naar een man - mee aan de populaire tv-serie. Het AD heeft het over de 47-jarige Willem, eigenaar van een biologisch-dynamische zorgboerderij waar verstandelijk gehandicapten werken in de Achterhoek. Willem Beekman runt in Vorden de landbouwtak van zorgboerderij Urtica De Vijfsprong.
Alle reacties Link kopieren
Jaaah, ik heb er zin an! Leuk, een homo-boer.
Alle reacties Link kopieren
Willem was niet voor commentaar bereikbaar. Maar in een eerder interview, tijdens de "kom uit de kas(t)-dag", vertelde de boer dat hij op zoek is naar een maatje.

Als hij het voor het zeggen heeft dan is hij de boer en werkt zijn partner in het gezinsbedrijf. Ook vertelde hij dat hij nooit negatieve reacties krijgt van iemand uit de landbouw als ze horen dat hij homo is. "Toch heb ik wel het idee dat er nog teveel wordt gezwegen."
Alle reacties Link kopieren
Is weer een boer minder voor ons.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga weer kijken!



Waar is YvonJaspers als je ze nodig hebt?
Leuk!! Ga ik zeker kijken.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic!!
Alle reacties Link kopieren
Boer Willem voor de herenBoer Willem voor de heren
Worden ze in mei voorgesteld? Dus in het najaar een nieuwe reeks?
Alle reacties Link kopieren
Ja, 13 mei voorstellen, 2 september begint de serie.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er een homoboer meedoet. Ik dacht dat de boeren met de meeste brieven mee mochten doen, maar dat geldt niet voor deze boer begrijp ik nu.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat wordt volgens mij pas later bepaald. Als de homoboer niet bij de boeren met de meeste brieven zit, gaan ze hem niet verder volgen voor de serie, hij mag nog wel zijn verhaal komen doen op de terugkomdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iloveholiday schreef op 13 april 2012 @ 17:12:

Leuk dat er een homoboer meedoet. Ik dacht dat de boeren met de meeste brieven mee mochten doen, maar dat geldt niet voor deze boer begrijp ik nu.De KRO zoekt eerst 10 boeren uit. Die worden voorgesteld op 13 mei. Vervolgens kunnen vrouwen (en nu dus ook mannen) een brief sturen. Op 2 septemer wordt bekend gemaakt welke 5 boeren de meeste brieven hebben ontvangen en verder gevolgd worden. De overige boeren komen weer aanbod in een slotuitzending aan het eind van het seizoen.
Ik ben weer zo klaar voor 2012.... Dit programma heeft me echt nog nooit teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar, al vind ik het ene seizoen wel boeiender als de andere quote:mardjen schreef op 13 april 2012 @ 17:35:

Ik ben weer zo klaar voor 2012.... Dit programma heeft me echt nog nooit teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Pff, ik krijg wel eens het idee dat ik echt de enige in Nederland ben die dit niet volgt... Nou ja, en mijn man natuurlijk, want die vindt er ook niets aan.
Uit Vorden? Die man heeft lef! Heel stoer dat hij het doet, ik heb er geen problemen mee, maar heb nog steeds het gevoel (door familie daar) dat buitenlanders en homo's eng zijn in de omgeving van Vorden.
Alle reacties Link kopieren
Toffifee, ik kom een beetje uit die buurt en herken jouw opmerking absoluut niet......
Alle reacties Link kopieren
Toffifee,er wonen alleen weinig buitenlanders en homo's in Vorden omdat ze liever in een grote stad wonen dan in een klein dorp.En vordenaren vinden niets eng hoor,tis een gezellig dorp,vooral met kerst als de kerstbomen verlicht langs de grote straat staan en een hele grote op het plein dan heerst er een grote saamhorigheid daar met een bruisend horecaleven.
quote:Ookeentheeleut schreef op 13 april 2012 @ 22:06:

Toffifee, ik kom een beetje uit die buurt en herken jouw opmerking absoluut niet......Fijn te horen! Ik erger mij gigantisch aan die idioterie.
Ik ben ook van plan om weer te gaan kijken. :-)
up
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ga ook weer kijken; a.s zondag 20.20 uur Ned1.

Dit is het voorstellen. Op 2 september keert Yvon Jaspers terug naar de boerderijen



http://www.tvgids.nl/artikel/47972/Homo ... t_vrouw__/
Alle reacties Link kopieren
Nou als je het mij vraagt deed er al veel eerder een homo mee. (Die perenteler, weten jullie nog?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven