Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012

13-04-2012 16:39 3309 berichten
Alle reacties Link kopieren




















moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2012 19:02
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier erger ik me wel aan Henrieke's manier van praten. Ligt het aan mij, of praat ze inderdaad zo enorm snel?
Alle reacties Link kopieren
Nee danyusha, dat ligt niet aan jou.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dat snelle praten is volgens mij voornamelijk om haar onzekerheid te maskeren.



En ja, het is truttigheid troef in al die huishoudens. Bij boer henk zaten ze zelfs te mens-erger-je-nieten!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de webserie wel zo schitterend. Er is nu een aflevering dat Jan en Martin hun dames uitnodigen. Monika en Mariëlle komen een dagje langs op de boerderij. En ze zijn toch een potje zenuwachtig: "Het is net Sinterklaas. Vol verwachting klapt...eh..."

Hoop echt dat er weer relaties en kindekes uit voortkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tribeca schreef op 02 oktober 2012 @ 15:34:

En ja, het is truttigheid troef in al die huishoudens. Bij boer henk zaten ze zelfs te mens-erger-je-nieten!! Oh, dat vind ik altijd onwijs leuk!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 02 oktober 2012 @ 15:40:

Ik vind de webserie wel zo schitterend. Er is nu een aflevering dat Jan en Martin hun dames uitnodigen. Monika en Mariëlle komen een dagje langs op de boerderij. En ze zijn toch een potje zenuwachtig: "Het is net Sinterklaas. Vol verwachting klapt...eh..."

Hoop echt dat er weer relaties en kindekes uit voortkomen.

Ja goed he, heb je gezien hoe ze hun moeder uitzwaaiden:



dag, mammmaa! dahag mammaa!

Echt, ik had gezworen dat er een stel babies lag te kraaien, zo klonk het

kostelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 02 oktober 2012 @ 15:58:

[...]



Oh, dat vind ik altijd onwijs leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering inderdaad :D Ernie is schattig.. Ze hebben echt wel humor, die Jan en Martin
Alle reacties Link kopieren
quote:zwanenmeer schreef op 02 oktober 2012 @ 08:36:

Ik denk de hele tijd dat Rick-Jan een enorme uitgedrukte puist boven zijn lip heeft, jullie?Koortsuitslag, * gruwelt*
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
een van die tweeling: Jij weet nu de weg in de keuken. Dat hoop ik althans.
Alle reacties Link kopieren
Het interieur bij henrieke is ook zó vreselijk oubollig.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 02 oktober 2012 @ 17:03:

[...]



Koortsuitslag, * gruwelt*nou ja zolang ze hem flesjes Grolsch voor blijft zetten hoeft ze tenminste niet zijn bierglazen te spoelen in onverdunde dettol
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 02 oktober 2012 @ 17:06:

Het interieur bij henrieke is ook zó vreselijk oubollig.

ja en vlak voordat de mannen kwamen heeft ze nog snel even geshopt in de meest hippe interieurzaak in de buurt, getuige de quasi-design lampen op de vensterbank in de keuken en de nepbloemen op tafel.



Om de tegels in de badkamer uit grootmoeders tijd te vervangen, daar hadden ze geen tijd meer voor.



Maar ach, dat ontgaat Bertus toch allemaal. Dat is een man van de inhoud, die doet niet aan interieurfratsen
quote:malu3 schreef op 01 oktober 2012 @ 19:49:

[...]





Als ik het goed gezien heb waren ze een beetje gepikeerd dat Ina zo enorm veel tijd nodig had voordat ze naar het ontbijt kwam.quote:deedee86 schreef op 01 oktober 2012 @ 19:49:

[...]





Oh ik had het idee dat die vrouwen het echt niet trokken met z'n 3en op 1 kamer en een heel ongezellige nacht hadden gehad

Volgens mij botsen Ina en Jeannet nl nogal. Maar dat is mijn visie stiekem hoop ik nog op een fikse uitbarsting daar.

Wat zien die vrouwen toch in Aad??



Nou, dat zou best wel eens allemaal waar kunnen zijn. Het zal in ieder geval niet zo gezellig zijn. Enne.... Aad valt ook nog eens tegen. Ik geloof niet dat Aad iets in de gaten heeft. Of die vind alles goed. Misschien moet Aad het spannender maken voor zijn vrouwen. Maar ja, dat kan natuurlijk niet meer. Is allemaal al voorbij en opgenomen. Had zichzelf misschien als een lot uit de loterij moeten verkopen en de vrouwen met het winnende lot bij hem laten slapen.

Ik zie hem al liggen zoals Jack Nicolson in The witches of Eastwick met zijn 3 vrouwen.

Die waren in het begin ook allemaal onder de indruk.

Maar de enige overeenkomst is dat hij nu 3 vrouwen heeft en een roodharige, blond en donker.

Ik moest even google doen op Ernie. Begrijp nu dat het de kat van Martin is..... Dat even dat Team Bert...

Ja, prettige avond verder nog. Dit topic loopt iig als beter dan in andere jaren heb ik het idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:deedee86 schreef op 01 oktober 2012 @ 19:49:

[...]





Oh ik had het idee dat die vrouwen het echt niet trokken met z'n 3en op 1 kamer en een heel ongezellige nacht hadden gehad

Volgens mij botsen Ina en Jeannet nl nogal. Maar dat is mijn visie stiekem hoop ik nog op een fikse uitbarsting daar.

Wat zien die vrouwen toch in Aad??

Ik denk ook dat Ina en Jeannet elkaar niet liggen. En inderdaad, wat zien ze in vredesnaam in iemand als Aad. Iemand van (zegt 'ie) bijna vijftig met nul komma nul relationele vaardigheden, die al vijftig jaar lang enkel rekening hoeft te houden met zichzelf, maar wel van die vrouwen verwacht dat ze alles wat ze hebben opgebouwd achterlaten om bij hem in zijn rouwkamer te komen wonen?



Echt, in wat voor wereld leef je dan. Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar zijn verhaal. Waarom vragen die vrouwen niet door over waarom hij al zo lang alleen is? Ik begrijp dat niet. Of zouden ze dat vragen als de camera's niet in de buurt zijn, zou toch wel jammer zijn.



Nee, het was niets met Aad, het is niets met Aad en het zal ook nooit wat worden met Aad.
Alle reacties Link kopieren
Dat Team Bert... mag ik me daar ook nog voor aanmelden? :-)



Eerst was ik stomverbaasd dat die man überhaupt de speeddate gehaald had (hij had zeker geen foto met z'n brief meegestuurd?!), maar intussen ben ik groot fan.
Alle reacties Link kopieren
O, het Bert-virus grijpt om zich heen

Hij heeft ook zijn eigen fanclub op Facebook met exclusieve foto's

http://www.facebook.com/gewoonbert?ref=nf
Alle reacties Link kopieren
Oooh, dank je wel! Daar ben ik de hele avond weer lekker zoet mee!
Alle reacties Link kopieren
Team Bert! Olee oleeeeeeeeeeeeeeeee
Alle reacties Link kopieren
Just Bert, Gewoon Bert... Huraaaaaaaaaaaay
Alle reacties Link kopieren
[img]http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7348_n.png[/img]
Alle reacties Link kopieren
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7348_n.png
Ja maar Bert is ook een leuke man. Is al eerder gezegd.

Ik vond het wel sneu dat Bert teleurgesteld leek omdat hij niet naar huis mocht. Goed dat die koe met kalf hem dan toch een zinvolle invulling geeft aan zijn rol daar.
Henrieke woont toch ook nog bij haar ouders? Daarom ziet dat huis er zo uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven