Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012

13-04-2012 16:39 3309 berichten
Alle reacties Link kopieren




















moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2012 19:02
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Kate1980 schreef op 04 oktober 2012 @ 10:36:

Wie zou er bij Aad uit gaan zondag? Als je dit http://boerzoektvrouw.kro ... e_uitzending/default.aspx



filmpje bekijkt, zie je dat Ina zegt "ik denk dat je een hele grote fout maakt". Maar ja, zal wel weer iets anders zijn dan het lijkt Hahahaha ja jeetje die uitdrukkingen van die dames ook. Ongelooflijk. Ben wel benieuwd, wat een rare televisie is het toch. Lekker meekijken :-)
Alle reacties Link kopieren
Net even de laatste uitzending bekeken.



Henk vond ik vanaf het begin als helemaal niks aan. Hij zei vorige week geloof ik dat hij 3 mooie dames in huis had, de enige die ik echt mooi vind is Lisa. Ik begrijp eigenlijk niet wat de dames zo leuk aan hem vinden? Bij de ontmoeting met zijn ouders (die geen woord zeiden) weet je toch al genoeg? Daar zit niet zoveel in.



Dan Henrieke...wat praat ze snel, wel leuk dat ze steeds lacht. Ik vond Barrie leuk, spontaan, enthousiast, en hartstikke leuk dat hij haar mee hielp in de keuken. De leukste heeft ze weggestuurd, ben benieuwd of het iets gaat worden met Bert. Rick Jan zeikt alleen maar dat hij geen aandacht krijgt, initiatief neemt hij niet.



Ja en Martin, spontaan, wel een afgeleefde kop (ik schat dat hij over 10 jaar een en al rimpel is) maar goed hij heeft ook veel meegemaakt. Ben zo benieuwd wie hij gaat kiezen. Swaen (leuke naam) niet wat dat matched niet, zij heeft haar eigen toko. Wilma...mmm ik hou niet van dat soort types, vorige week had ze d'r wandelschoenen aan, niet erg vrouwelijk, je komt wel op tv. Ik denk dat hij voor de blonde Jose gaat.



Boer Willem...is totaal oninteressant, wat een saaie mannen allemaal samen, wat zien ze in hem? Kunnen ze niet samen iets beginnen? Dan heb je opeens 2 stelletjes. Het enige dat ik leuk vind om te zien, is die mooie woning.



En dan Aad, de naturelle koker. Ik vind Ina de leukste dame. Maar heeft dat mens nooit van een ortodontist gehoord?! Onbegrijpelijk dat iemand zulke lelijke tanden heeft. Linda vind ik een zeurpruim, lachen kan ze niet en Jeanette zeurt teveel, met d'r sneetje in d'r vingen. Ik vind Aad wel steeds leuker worden. Als het niks met deze dames wordt dan ga ik hem maar eens opzoeken denk ik. Maar ik denk toch dat het Linda wordt, kan ze daar gelijk intrekken met d'r dochter.
quote:Imazigen schreef op 04 oktober 2012 @ 13:27:

Net even de laatste uitzending bekeken.



naam) niet wat dat matched niet, zij heeft haar eigen toko. Wilma...mmm ik hou niet van dat soort types, vorige week had ze d'r wandelschoenen aan, niet erg vrouwelijk, je komt wel op tv. Ik denk dat hij voor de blonde Jose gaat.



.oh hemeltje ze had haar wandelschoenen aan
Alle reacties Link kopieren
quote:coucou303 schreef op 04 oktober 2012 @ 22:04:

[...]





oh hemeltje ze had haar wandelschoenen aanJa heel erg geschikt voor als je de bergen in gaat.
Misschien heeft ze verder alleen hele geile pumps, die zijn ook niet geschikt voor op de boerderie.
Ja, boeren vallen op praktische vrouwen. Die kijken niet allemaal zoals de vrouwen van dit forum. Jos van het vorige seizoen stuurde de jongste ook naar huis, omdat ze iets teveel commandeerde. Ze was wel de mooiste, maar een boer zoekt en kijkt anders. Die wil een vrouw die tegen een stootje kan en die niet zo nep is. Die kijkt dwars door de nep heen.
Ik vind die Jos 'gehouden' heeft de mooiste hoor, vind Dycke een stuk leuker om te zien dan die Marieke.
Ja, Dycke had meer uitstraling.

Ik vond die jongere erg grappig met al haar krulspelden en veel meer tijd nodig dan de rest om zich op te peppen. Dan zat ze vermoeid van al dat zwoegen en uitdagen te commanderen.

Ik geloof dat ze toen ook een keer erg vies werd nadat ze voortdurend Jos aan het uitdagen was.

Die andere twee waren niet aan het concurreren, maar eerder vriendschappelijk met elkaar bezig om er een gezellig weekje van te maken- Tenminste die indruk kreeg ik.

Maar heel leuk dat ze nog steeds bij elkaar zijn. OP de BZV/site staat ook een foto dat ze elkaar kussen.
Fail.
Wat leuk! Die had ik niet helemaal mee gekregen.

Ja, er zijn dan toch 2 manieren van `het houden van vrouwen`. Het klinkt dan wel hetzelfde, maar hij heeft dan toch de enige echte gekozen.

Geen wonder dat hun foto voor de promo gebruikt wordt.
Misschien zijn ze inmiddels wel getrouwd, maar deze foto is van een toneelstuk dat ze opvoerden voor het dorp oid. Is in een special geweest.



Ja je ent fan of je bent 'to niet hè!
Alle reacties Link kopieren
quote:Uncharted schreef op 04 oktober 2012 @ 23:31:

Sterker nog, ze zijn inmiddels getrouwd!

[img]http://www.gelderlander.nl/multimedia/a ... 08498a.JPG[/img]



Da's toch een foto van dat toneelstuk (openluchtspel) waarin ze speelden dat ze trouwden? Vandaar ook de mooie ouderwetse pakjes van de gasten.



Weet niet of ze ook al in 't echt zijn getrouwd...even zoeken.
quote:mardjen schreef op 04 oktober 2012 @ 23:36:

Misschien zijn ze inmiddels wel getrouwd, maar deze foto is van een toneelstuk dat ze opvoerden voor het dorp oid. Is in een special geweest.



Ja je ent fan of je bent 'to niet hè! Haha oeps! Ik dacht dat ze behalve dat ook serieus getrouwd waren. Ze zijn in ieder geval nog wel bij elkaar.
Nou, ik vind die trouwjurk niet zo mooi. Wel voor een toneelstuk, maar een andere zou haar beter staan.

Ja, op zo´n dag mag het dan wel nep zijn met alles er op en er aan. Is anders dan een week lang op een boerderie.
Alle reacties Link kopieren
Mmmm in januari waren ze nog niet getrouwd. Maar misschien gaat het nog gebeuren, zegt Dycke.



Trouwen? Mmmmmmaybe
Alle reacties Link kopieren
Is die oudere boer hans (4 zonen) nog met zijn vrouw (4 dochters)?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 05 oktober 2012 @ 08:25:

Is die oudere boer hans (4 zonen) nog met zijn vrouw (4 dochters)?Daar ben ik ook benieuwd naar??? Iemand iets over gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Dycke ook veruit de mooiste van de drie vrouwen van Jos hoor. Wat dat betreft was het niet zo verwonderlijk dat hij haar koos.

Er staan weer nieuwe filmpjes op de BZV-site. Bij Henrieke wordt voornamelijk gezwegen, Jeannette en Linda spreken uit dat ze Aad nog steeds wel zien zitten, Willem hoort Jurjen uit over z'n verleden en Martin en José hebben lol op de trekker. Ook staat er al wat te lezen over de uitzendingen van 7 en 14 oktober.
quote:SeptemberGirl schreef op 04 oktober 2012 @ 11:41:

[...]





Hij zal wel net een grote pan satesaus op het vuur hebben gezet Ik denk dat hij alle vrouwen wegstuurt.
quote:calvijn1 schreef op 05 oktober 2012 @ 08:25:

Is die oudere boer hans (4 zonen) nog met zijn vrouw (4 dochters)?Wikipedia zegt van wel: Hans van Boheemen 50 Slootdorp akkerbouwer 85 koos Anneke, Riet en Trudie (eigen keuze) vielen af nog bij elkaar
Ja, bij Henrieke heeft ze meest levendige naar huis gestuurd. Ik dacht trouwens ook dat ik een keer bij het eten de ouders aan de tafel zag zitten. Als dat zo is. Dan zal dat ook wel invloed hebben.

Ik kan de reactie van Bert ook niet vergeten toen Henrieke NIET hem weg stuurde. Hij draaide zijn gezicht naar beneden en de uitdrukking was niet meer te zien via de camera. Het leek alsof hij helemaal niet blij was om te mogen blijven.

Zielig voor Henrieke.

Het doet me ook een beetje denken aan de meest populaire bij Annemarie die het goed deed bij een aantal vrouwen hier. Die had vooral interesse voor het boerenbedrijf. Maar met Annemarie was alles goed gekomen. Hier gelezen dat ze zwanger is.
Alle reacties Link kopieren
quote:lechatnoir schreef op 03 oktober 2012 @ 19:14:





Oké, dat klinkt fair:



Een filmschuwe veearts uit Harbrinkhoek

deed het door de camera’s haast in zijn broek.

Hij wou heel graag weg

maar Henrieke zei: “Pech!

Want jij bent de man die ik nou juist zoek.”
Alle reacties Link kopieren
Mm. Ik heb de verkeerde quote gekwoot. Het ging erom dat ik een limerick moest schrijven om tot de Bertclub toe te mogen treden.



En? Mag ik? Toe? :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo knap trouwens dat jullie die namen allemaal zo goed onthouden. Ik ben daar geen ster in. Zo noem ik Swaen al wekenlang Schaap, omdat ik me wel steeds ergens vaag herinner dat om een wit dier gaat.
quote:xPauline schreef op 05 oktober 2012 @ 21:52:

Ik vind het zo knap trouwens dat jullie die namen allemaal zo goed onthouden. Ik ben daar geen ster in. Zo noem ik Swaen al wekenlang Schaap, omdat ik me wel steeds ergens vaag herinner dat om een wit dier gaat. Haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven