Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)



Of gaan we hier kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Nee volgens mij is er nog geen topic alleen aan anti-topic. Leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou dan is er nu een topic
Alle reacties Link kopieren
Je bent me nét voor!



Ik ben van plan zoveel mogelijk, zo niet alle wedstrijden te gaan kijken. Heerlijk, een maand lang!



Ikhierhuh zal ook nog wel komen opdagen. Onze Spaanse schone supportert haar team, ik het onze en als ze er vroeg uitliggen ben in voor de Belgen
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Bellatrix, leuk, nog iemand die meer wil zien dan alleen de wedstrijden van Nederland!



Onze spaanse schone mag dat Ik ben stiekem ook voor een ander team dan Nederland maar de kans is groot dat ze de eerste ronde niet halen. Jammer dan, het is al een hele overwinning dat ze überhaupt mee doen!



En vanavond ben ik voor Kroatie, ook al is het nagenoeg zeker dat ze gaan verliezen.
Ik ga sowieso de wedstrijden kijken waarin NL speelt. Ik heb net een gedeelte vd openingsceremonie gezien.
Ik vond die ceremonie een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.



Maar J-Lo ziet er heeeeuuuul goed uit voor iemand van 45 die een tweeling gebaard heeft. Wel een stom liedje.
Gaan de komende maand wel een paar korte nachten worden trouwens, met die wedstrijden om 22 en 00 uur.
Boehoe, ik had al een topic geopend
Ik vond J-Lo er ook goed uitzien!
Maar we kunnen hier wel verder gaan hoor; liep voor geen meter.
Sorry Stora
Mijn vriend vond j-lo te bloot voor iemand van haar leeftijd met kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zit er ook klaar voor om alle wedstrijden te kijken!

Heb de weken af zitten tellen na de eredivisie tot er eindelijk weer voetbal op is.
Welke score voorspellen jullie voor vanavond? Ik 2-0 voor Brazilie.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa. Ik heb er echt zin in! Ga straks ook lekker Brazilië kijken. De kranten voorspellen dat ze gaan winnen, maar ik ben echt benieuwd hoe ze spelen.



Het enige jammere is dat mijn date écht voetbalgek is en zo zijn zijn vrienden.. dus ik ben een soort van on hold gezet
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook klaar, ik ben alleen voor NL en niets anders.



Jlo d'r lichaam wow inderdaad, maar dat lied wat een geschreeuw om niets.
Bluestrawberry



Ik zou die kerel dan ook niet meer hoeven eerlijk gezegd



Hier een vriend die juist een beetje ziek is geloof ik. Hij wil morgen gewoon met mij thuis kijken ipv (samen) naar zijn vrienden te gaan.
Wel een beetje sneu trouwens dat die starre voetbalknarren die Milow een beetje afwimpelen elke keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 12 juni 2014 @ 21:30:

Bluestrawberry



Ik zou die kerel dan ook niet meer hoeven eerlijk gezegd



Hahahahaha. Verder is hij wel leuk hoor, maar een enorme sportfan. Het type dat je niet meer hoort als hij kijkt Hij had het gevraagd of ik het erg zou vinden als hij veel voetbal ging kijken en ik wilde natuurlijk niet te bezitterig overkomen, dus ik zei nee dat vind ik niet erg. Maar vervolgens heeft hij ook nog niets over afspreken gezegd dit weekend xD
Ik zou dan stilletjes verwachten dat ik ook mee mag en anders de conclusie trekken dat hij me dan ook weer niet ZO leuk vindt. Maargoed, dat ben ik. Als jij het goed vindt is het goed
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het niet. We hebben pas een paar dates gehad, dus zitten nog niet echt in de fase waarin je elkaars vrienden ontmoet. Ik dacht zelf van ik zeg gewoon joh ik heb zelf ook meer te doen, wil je nog afspreken dit weekend of? Maar vriendinnen zeiden dat ik dan te gewillig overkom, omdat ik het vraag, dus dat ik maar moet afwachten tot hij wat zegt.
Ik ben ook van de partij. Moest even kijken op mijn poule en zag dat ik 2-0 voor Brazilie heb ingevuld.
Haha het is wat zo'n beginfase in dateland he!
Ik kan bij werkgever 300 euro winnen met de poule dus ik hoop dat mijn combi verstand en gevoel me centen op gaat leveren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven